Én motornál is úgy vagyok mint autónál, nem nézem mennyiért tankolom. Olcsóbb úgy sem lesz, ez egy relative költéses hobby :/ ha csak az üzemanyagyot nézzük és még van millió más kiadás. Ahhoz, hogy menjen fogyasztania is kell valamit. Körülményektől is függ autóval is eljárok 8 literrel meg 16-al is :D használattól függ.
drz-nek 2 előnye van
-rengeteg cucc van már hozzá (bontott utángyártott stb)
-nagyon jó a fogyasztása, nyugis tempóban kihozható 3.5 körül terepen is
havernak fojtott sm van az még 3at sem eszik (nincs szétkopva 1500km van benne)
az xr-el meg 5 alá eddig nem tudtam menni még aszfalton sem
bár most szereztem egy 140es dörzsárat avval kipróbálom hogy meg és hogy kajál(most 150es a fúvókám)
Igen volt junakom de érdemben nem közlekedtem vele.
Mire úgy ahogy összeállt és közben láttam néhány hozzáértő gépét,közte a guru-ét is.
Rájöttem,ha az övék nem műxik rendesen akkor én mi a f@szt akarok?
A gihera nekem is bejött mert olyan erős volt mint az állat,durva helyeken ment fel szinte alapjáraton.De olyan nehéz volt mint a dög,de legalább magasan volt a súlypontja .
Meg felállítani is "könnyű" volt.
Az XR haccá olyan mint ha bicikliznék,ja és közben volt egy "könnyebb" gépem is
és is így vok vele ! nem vagyok valami nagy darab álat mert kb 165 centivók meg 55 kg nekem ha ver 125-ös pitel volt amivel első pár körben már úgy vertem mint egy állat az xr4 mellé elfogadnák egy olyat az összes többi motorral amivel mentem még eleinte váltani is alig ment mert általában nem az én csizmámhoz volt állítva de az azt oda raktam a fordítóba ahova akartam haverom xt-jé vel meg nem is mert menni a pályán mert biztos hogy esés lett volna pedig öö megy vele pályán is
Nem leht mindig húzni neki mert akkor már fénysebesség felett mennél,elöbb,utóbb fékezni kell! !mentem elég sok fajta motorral de mindig a könnyű gépekkel szerettem csapatni(tudom az xr4 nem az)!Cimborámnak rmz 450 van,ahol nem boldogul vele ott én szoktam felvinni,qrva jó,mintha biciklivel mennék csak jóval erösebb!Feleannyi energiával jóval gyorsabban halad vele az ember! !
Nekem is volt xt600 tenerem ,jó gép de olyan nehéz mint a hold !
Nem nagyon jött be vele a motorozás sárban!Neked nem volt nehéz a motor tengelyig érő homokban?Lehet venni nagytankot az xr4 re is csak qva sok zseton !
nekem előtte egy xt600z volt
avval finoman, de terepen el lehetett mászkálni egész nap mindenféle segg és egyéb fájdalom nélkül akár 2 személlyel is
ráadásul 2500as fordulat mellett kiment a világból
szóval kényelmes volt
terepre az xr 10x jobb, de ilyen csavargásra meg az xt600z
főképp azért mert a csúcs fogyasztásom 6,2 liter volt de olyan terepen hogy sokszor tengelyig jártam a homokban
és 23 literes a tank.... simább terepen kb 400km mielőtt tartalékra teszem
Nemrég próbáltam egy tutti állapotu xl 600 at.az biztos hogy az xr4 klasszisokkal jobb motor szerintem!jóval kezelhetöbb,könnyebb,és én még erösebbnek is érzem az xr4 et,a fékekröl,rugózásról nem is szólva!ezzel nem azt akarom mondani hogy az xl 600 nem jó gép de a két gép nem egy kategória!Persze ez az egyéni véleményem,de szerintem te sem akarsz átülni egy gyengébb képességü motorra!
én teljesen meg vagyok elégedve a teljesítményével alul-felül
mindig is erre a típusra vágytam, csak nem tudtam róla
bár be van tervezve egy 600as vétele de azt túrázni messzebbre
mondjuk ez csak terv, idén úgy motorozunk hogy futóval visszük a motorokat ha ez bejön lehet mégsem lesz 600as
vagy a fene tudja
-rengeteg cucc van már hozzá (bontott utángyártott stb)
-nagyon jó a fogyasztása, nyugis tempóban kihozható 3.5 körül terepen is
havernak fojtott sm van az még 3at sem eszik (nincs szétkopva 1500km van benne)
az xr-el meg 5 alá eddig nem tudtam menni még aszfalton sem
bár most szereztem egy 140es dörzsárat avval kipróbálom hogy meg és hogy kajál(most 150es a fúvókám)
Lett volna rá éehetőségem hogy ném iráfizetéssel elcseréljem még anno egy DRZ400E-re, de eszemben sem volt ilyesmi
Amúgy meg apósom tőtött egy kis páleszt,oszt mán sokat beszélek
Igen volt junakom de érdemben nem közlekedtem vele.
Mire úgy ahogy összeállt és közben láttam néhány hozzáértő gépét,közte a guru-ét is.
Rájöttem,ha az övék nem műxik rendesen akkor én mi a f@szt akarok?
Mindenki köpködte,hogy "szar digó",én meg 3 évig toltam neki,számtalan bihari túra,fogarass,alpok,meg minden
Meg felállítani is "könnyű" volt.
Az XR haccá olyan mint ha bicikliznék,ja és közben volt egy "könnyebb" gépem is
nagytank? 70 pénz felé van.... olcsóbb lenne akkor már vettem volna
Nem nagyon jött be vele a motorozás sárban!Neked nem volt nehéz a motor tengelyig érő homokban?Lehet venni nagytankot az xr4 re is csak qva sok zseton !
avval finoman, de terepen el lehetett mászkálni egész nap mindenféle segg és egyéb fájdalom nélkül akár 2 személlyel is
ráadásul 2500as fordulat mellett kiment a világból
szóval kényelmes volt
terepre az xr 10x jobb, de ilyen csavargásra meg az xt600z
főképp azért mert a csúcs fogyasztásom 6,2 liter volt de olyan terepen hogy sokszor tengelyig jártam a homokban
és 23 literes a tank.... simább terepen kb 400km mielőtt tartalékra teszem
mindig is erre a típusra vágytam, csak nem tudtam róla
bár be van tervezve egy 600as vétele de azt túrázni messzebbre
mondjuk ez csak terv, idén úgy motorozunk hogy futóval visszük a motorokat ha ez bejön lehet mégsem lesz 600as
vagy a fene tudja
http://www.kepesmotor.hu/honda...
190 pííííz, papíros. Mi kell még?