Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én majdnem gépésztechnikus lettem,ott tanultunk müszakirajzot szerettem,sokminden megmaradt!de aztán nem az lettem hanem karosszériás
2. szakmám hogy ilyen képeket csinálok meg faszára.....
mondjuk nem ebben a témakörben
a 17es stiftet nem ugy jelöli mintha lefele jönne ki?vagy csak ugy néz ki?nem szedtem még szét ilyet és bocsánat tényleg a sok érdeklödésért csak jobb kérdezni mint elbaszni
Nem,szerintem a 17-es számú stift tartja,úgyhogy le kell azt a fedelet venni.
pontosabban a 6os számu csavar rögziti!joformán még a szelepfedelet sem kell bántani!ha csak nincs szükség utánállitásra...
igen azt!
és jol látom hogy a biztositást ugy oldották meg hogy a szelepfedél csavarja megy bele abba a tengelyen lévö bemélyedésbe és csak az a csavar akadályozza meg hogy kicsusszon?
Na akkor most a 14-es
A kép lemaradt,mert TIFF fájlt nem fogadja el az oldal,mindjárt átkonvertálom.
A 14-es számú alkatrészt(szimeringet) kell cserélned.
meglátom=leveszem...
akkor ezekszerint a motor eleje felé levő szelepfedelet meglátom és ott lesz a rögzités!és ha a rögzitést feloldottam akkor ki tudom huzni!
akkor nekem nem gyári kell de azért kösssz
japók mindent praktikusra készítenek

pl az xl600nak olyan mértékben béna a láncfeszítője........
82es cagivának egyszerűbb volt
meg az xr4 nek is
Szia,
szét ne szedd a blokkot.Csak a szelepfedelet kell levenni,azt meg a blokk kiszerelése nélkül is le tudod venni.
ehhh akkor ez nekem belül van rögzitve hogy rothadjon el...
legyen róla? ha kell holnap csinálok
gyári piros kézvédő
szél ellen meg kisebb faágak gazak ellen ér valamit, de eldőléskor nem védi a karokat
így néz ki
nem
teljesen kint volt
neked az a lemez rá van hegesztve a tengelyre
nekem úgy volt: tengely, rugó, lemez, anya........
Van képed róla?
az a csavar belül van igaz?
tehát ebben az esetben ugy zajlik hogy blokk ki ,szétszed,szimering csere,összerak(ha összebirom) blokk be!
cagiván én azt basztam el hogy ilyen bevágott volt a tengely, erre ment rá a lemez ami mozgatja
aztán valahogy nem néztem a dolgot és nem ment bele a bevágásba
csak ugye nemigen érdekelt a dolog mert max 2 rúgásra indult
csak amikor megmerítettem akkor rugdaltam vagy fél órát és akkor besokaltam
javítása annyi volt hogy anya leteker lemez beilleszt anya visszateker

dekompresszor egyszerű van egy tengely le van marva belőle és ha elfordul nyomja a szelepet
el sem lehet rontani
tehetnék rá flip flop fényezést de minek ha ugyis összekarcolom meg össze töröm ha esek...teljesen felesleges...egy gyorsaságin oké de ilyenekre...
na ja
de egy 100 ezret sem igen érő autóra 50 ezres festést tenni is zavaró ám....
ha sütött a nap rá észre sem lehetett venni....

sárjáró motorra én meg tuti nem költenék extra festést
ahol horpadt azt gittelni meg matricázni
eröltetném de nem merem szétszedni Hátha elbaszok valamit és én a pehelysulyommal dekompresszor nélkül nem rugom be ezt a dögöt
plusz hogyha kigyullad a kocsi a fényezés olyan mint a Taft...még mindig tart
Hát igen , csak az a fránya 5% , az nagyon zavaró is tud lenni .