a 17es stiftet nem ugy jelöli mintha lefele jönne ki?vagy csak ugy néz ki?nem szedtem még szét ilyet és bocsánat tényleg a sok érdeklödésért csak jobb kérdezni mint elbaszni
igen azt!
és jol látom hogy a biztositást ugy oldották meg hogy a szelepfedél csavarja megy bele abba a tengelyen lévö bemélyedésbe és csak az a csavar akadályozza meg hogy kicsusszon?
legyen róla? ha kell holnap csinálok
gyári piros kézvédő
szél ellen meg kisebb faágak gazak ellen ér valamit, de eldőléskor nem védi a karokat így néz ki
cagiván én azt basztam el hogy ilyen bevágott volt a tengely, erre ment rá a lemez ami mozgatja
aztán valahogy nem néztem a dolgot és nem ment bele a bevágásba
csak ugye nemigen érdekelt a dolog mert max 2 rúgásra indult
csak amikor megmerítettem akkor rugdaltam vagy fél órát és akkor besokaltam
javítása annyi volt hogy anya leteker lemez beilleszt anya visszateker
dekompresszor egyszerű van egy tengely le van marva belőle és ha elfordul nyomja a szelepet
el sem lehet rontani
mondjuk nem ebben a témakörben
és jol látom hogy a biztositást ugy oldották meg hogy a szelepfedél csavarja megy bele abba a tengelyen lévö bemélyedésbe és csak az a csavar akadályozza meg hogy kicsusszon?
pl az xl600nak olyan mértékben béna a láncfeszítője........
82es cagivának egyszerűbb volt
meg az xr4 nek is
szét ne szedd a blokkot.Csak a szelepfedelet kell levenni,azt meg a blokk kiszerelése nélkül is le tudod venni.
gyári piros kézvédő
szél ellen meg kisebb faágak gazak ellen ér valamit, de eldőléskor nem védi a karokat
így néz ki
teljesen kint volt
neked az a lemez rá van hegesztve a tengelyre
nekem úgy volt: tengely, rugó, lemez, anya........
tehát ebben az esetben ugy zajlik hogy blokk ki ,szétszed,szimering csere,összerak(ha összebirom) blokk be!
aztán valahogy nem néztem a dolgot és nem ment bele a bevágásba
csak ugye nemigen érdekelt a dolog mert max 2 rúgásra indult
csak amikor megmerítettem akkor rugdaltam vagy fél órát és akkor besokaltam
javítása annyi volt hogy anya leteker lemez beilleszt anya visszateker
dekompresszor egyszerű van egy tengely le van marva belőle és ha elfordul nyomja a szelepet
el sem lehet rontani
de egy 100 ezret sem igen érő autóra 50 ezres festést tenni is zavaró ám....
ha sütött a nap rá észre sem lehetett venni....
sárjáró motorra én meg tuti nem költenék extra festést
ahol horpadt azt gittelni meg matricázni