Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem szorul festésre ez a motor , inkább a gumigyűrűt cserét erőltesd .
havernak volt(10+ éve) egy opel asconája lehetett vagy 25 éves
ezüstmetál tuti dizájn
összenyomta az elejét aztán valami 25 pénzért kenték volna le a sárvédők darabjait
asszem 5 flakon spré ment rá 2 rétegben kb 3-400ft/ spré
lakkot már kompresszorral fújtuk
kb 95% lett a szín egyezés.......

szóval nem fikázni a kájhaezüstöt mert tuti anyag
Bazzeg Ini
azért nem akarom hogy trogerül nézzen ki!
valami egyszerüt akarok rá..csak még nem tudom mi állna jol neki!Narancs sárgába már láttam...borzalmas!a többi képen meg abszolute classic vagy piros vagy fehér....ennyi variáció volt belöle!Nem spirázták tul az biztos lehet visszafujom fehérre csak azért szebben nézzen ki...de az is elöfordulhat hogy ezévre igy marad amig tanulgatom hogy mit lehet és meddig
nem tudom van-e még:
kályhaezüst
lefújva lakkal totál metálfény lesz
akkor szerintem egyenlöre igy marad ahoz hogy azt ott kitudjam cserélni nyilván le kell venni a hengerfejet...na ahoz meg most még nem nyulnék
Probáltam a fényezést felpolirozni...nem sikerült szóval marad a fényezösdi..csak még nem tudom milyenre!valami egyszerüen kezelhetö kéne amit könnyü javitani stb stb!
gondoltam matt feketére de Ghost cimborám azt mondja nem tul jo választás nyárra lehet mondd valamit
gyári kézvédő kell? mert olyanom van felesleg
ide valószínűleg egy kis picsa szimmering kell
azokban meg nincs rugó ami szorítja aztán előbb beszarik
cagiván nekem is kellett cserélni, mert idegesített hogy olajos
aztán utána valamit elbénáztram mert fél évig nem volt dekompresszor rajta
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni? 2001-es XR400 motorhoz szeretnék pár dolgot /első sárvédő, fékkar, kuplungkar, kézvédő/.
Na itt köpi az olajat!
A másik kép meg a kiput mutatja
Csinaltam kepet is,majd feltoltom oket otthonrol
Van is csak koi az olajat!na akkor az csere...szetszedtem a lmerora kereknel levo reszet es abszolut nem forgatja a spiralt calamiert..de meg nem jottem ra h miert!szerintem nem er hozza az a prücök a masikhoz!mert ugye ugy nez ki hogy az agyon van ket kiallo resz es abba ul bele a ket nut amit forgat az agy es az forgatja alul azt a tengelyt!de ez nem forgatja valamiert...majd holnap jobban megnezem!felkerult a kipufogo is,mentem is vele egy karikat!saraztam is csapattam is ovatosan hogy azert a bokam ne torjon!
Jó napot az Uraknak

Ha valakit érdekelne Mitas C18 patent gumma 3 K ért
( hírdetések között találtam)

http://www.kepesmotor.hu/kross...

szevaaa
hát igen,ott kellene lennie!
sziasztok.nincs valakinek egy szétkopott xr 600 vagy nx 650 dominator vezérműtegelye?
hali sracok!kerdesem a kovetkezo!dekompresszornal van valami szimering?mert nekem ott picit veri ki az olajat
Nem még.Sok melója volt.Most szervizeli,takarítja,átnézés stb.Ha sikerül akkor jövő hét.Alig várom
olvastam hogy a barátod beruházott egy exc450re, milyen a gép? teszteltétek már?
A félelem ébren tart és az jó
az a mitas valami nagyon fos
nekem is volt fent 2 napig, miatta koptattam le vasig az első betéteim
nem lehet vele kanyarogni
vizes aszfalton nem volt képes felkapaszkodni a körforgalom közepén lévő kis emelkedőre (majd beszartam amikor vagy 5-6 métert drifteltem)
max száraz kavicsos részre jó, ott jól teljesített csak ugye az ára sem annyira kedvező
Mikor megvettem az xr t akkor gy mitas ef 06 enduro gumi volt rajt(FIM által elfogadott,vadi új volt),gondoltam,hogy nem lehet az annyira rossz,1 hétvégére rajt hagytam.nagy hiba volt!annyira szar volt vele menni,terepen semmit nem fog,az biztos,hogy terepre cross gumi kell!
Jó régen még mi is enduro gumival kezdtük,és mindenhol elmentünk vele,de nem mindegy hogyan. A cross gumi minden körülmények között jobb(terepen). A crossguminak hála sokat gyorsultunk,és nagyobb biztonsággal vesszük az akadályokat. Ettől függetlenül cross gumi,cross gumi között hatalmas különbség van.
nekem is elso cross gumiaim.....mast meg nem hasznaltam de megvagyok elegedve veluk....mondjuk elore lehet mast veszek mer sarban ellege csuszik.......elol ki milyen gummat hasznal?
ja halálfélelem........ az mindig van.....
főleg azután hogy repültem egyet a ténérével, aztán úgy sikerült hogy rámesett, de sikeresen kimásztam alóla, majd haver végigment rajtam a másik ténérével........

szóval remegünk, mert félünk
amikor a cagivát vettem azon enduro gumi volt de olyan hogy középütt semmi minta, semmivel sem ment szarabbul mint utána a jó gumival
persze a cross 2 centis bütykei jobban fognak de az igazi süllyedős homokban nemigen lehet észrevenni
felén sivatag van... vannak olyan részek ahol 2 heti folyamatos eső után is tengelyig is elsüllyed a motor
persze a letaposott homok aminek van alja ott számít többet főleg ha vizes
legalábbis nekem ez az észrevétel, pár éve nyomom terepen csak. a mostani a 4. motorom (szimó után) szóval azért annyira nincs sok tapasztalatom