Nem fogsz tudni megmérni multival mindent (változó meg pillanatnyi feszültség értékeket), mert nem tudja olyan hirtelen lekövetni a műszer. Inkább manual alapján méregess ellenállás értékeket!
Helló Segítséget kérnék adott egy 2006 os Honda trx400 egyik pillanatba üzemelt a másikba már nem adott szikrát az lenne a kérdésem hogy ami a blokkból jön ki 4 szál vezeték a gyújtástól ott mennyi volt nak kéne lenni ??? rá mértem multiméter mérővel és 1-2 volt ott adott hibe hóba ha valaki tudna segíteni abba hogy a jeladó és a gyújtás pontos paramétereket meg tudna adni hogy mit mérjek
megoldok mindent
az xr4-re olyan csomagtartót csináltak 20x20as zártszetvényből hogy minden ráfért
haverék kint voltak belényes mellett azt mondja úgy csúszott mint a takony egyik ember el is törte az ujját
egy nappal előbb hazajöttek miatta
kinek mi?!
De egy enduróra hová pakolod a sátrat meg a többi cuccot?
Most vacsi,a két bringa (WR 450,EXC 450) benn az ótóban s reggel menet
Mivel két napja esik ott az eső,gondolom "jó" lesz
Holnap este elmondom
2 külön műfaj
ha kisgépes party van akkor van 2 liter víz a hátamon 1-2 pótbelső a csomagtartón, 2 csoki a zsebben és mehet a móka
de a többnapos sátrazós az többnyire járható utakon történik.......többnyire
szerencsére mindig van aki sima hoki endúró gumival jön így lehet pihenni a szopóban
amúgy én nagyon szeretem ezt a sátrazós témát, ahol elér az este ott alszol este tábortűz stbstb
voltam legalább 10 ilyenen és mind tetszett
Én személyszerint nem szeretek cuccal endurózni!
Még az itatós hátizsákot is utálom mert ha bemegyünk a szopóba akkor minden deka számít,viszont egy kis víz,két szendó meg némi alap szerszám muszáj!
Amíg fizikailag bírom nem nyugszom le...............és most fogytam 6 kg-ot
pont a gomb miatt adtam el anno az xr4-et mert párszor beszoptam
első gondolatom a volt hogy beteszek egy quad blokkot azon van önindító
csak egész európában nem volt quad blokk usában találtam összesen 3db-ot
így elcseréltem a huskyra, ami jó is volt csak elkéstem vele 20 évet, mert egy agresszív állat volt én meg már lenyugodtam
szóval itt a pusztán jó az xr4, bár voltam avval több 3 napos erdélyi túrán is sátras-cuccolós kivitelben is
de ez csak terv, mert nem biztos hogy rászáll a madár az lc4-re 1,1 ért azon alul meg nem adom mert mint ahogy írtad nagyon el van szállva a hondás nép(is) árban
Az XR4 egy kiválló motor ez kétségtelen,én a 600-at is nagyon szerettem,de mennék még kicsit szarabb helyekre is és ott az a kis gomb a jobb hüvelykujjamnál megfizethetetlen
Hidd el, én tudom mit beszélek
ha sikerül elpasszolnom az lc4-et 1,1ért akkor a xr4-esen agyalok
igazándiból az a motorom tetszett a legjobban, messzire nem megyek már, az erdélyi hard is is hanyagolva lesz
itthon lötyögni tökéletes lesz
Nincs meg a sherco.
Az öreg Yami XT 550 csinálta a dógát,egyszer majd mesélek,vicces. több KTM-el menni:)
Van azóta még egy XT ami hihetetlen állapotban,de szétszedve ketült hozzám,ő lesz az utcai motorom.
Lassan kész.
De ami fontosabb ,megvettem egy jóbarátom EXC 450-ét.
Vasárnap toljuk a hegyen,aztán látjuk mit mutat(unk:)!
Amúgy az eltűnésem oka.
Kevés motorozás,sok munka!
Kösz ,hogy érdeklődtél.
nem kell vigyázni a hűtőre, nem merül le az akku stbstbstb
csak olyan kurva drágán árulják azt a néhányat
Köszönöm
igaz ez xr400 manual de szerintem ugyanaz. 258-as oldaltól kezdődik a gyújtás
Segítségeteket szeretném kérni ,XL 250 R 87-es ,karburátor úszószint pontos beállításában?
az xr4-re olyan csomagtartót csináltak 20x20as zártszetvényből hogy minden ráfért
haverék kint voltak belényes mellett azt mondja úgy csúszott mint a takony egyik ember el is törte az ujját
egy nappal előbb hazajöttek miatta
a quad blokk jobb lett volna, mekkora királyság már hogy lett volna hátramenet is a motorban
ez a blokk kellett volna neked
De egy enduróra hová pakolod a sátrat meg a többi cuccot?
Most vacsi,a két bringa (WR 450,EXC 450) benn az ótóban s reggel menet
Mivel két napja esik ott az eső,gondolom "jó" lesz
Holnap este elmondom
ha kisgépes party van akkor van 2 liter víz a hátamon 1-2 pótbelső a csomagtartón, 2 csoki a zsebben és mehet a móka
de a többnapos sátrazós az többnyire járható utakon történik.......többnyire
szerencsére mindig van aki sima hoki endúró gumival jön így lehet pihenni a szopóban
amúgy én nagyon szeretem ezt a sátrazós témát, ahol elér az este ott alszol este tábortűz stbstb
voltam legalább 10 ilyenen és mind tetszett
Még az itatós hátizsákot is utálom mert ha bemegyünk a szopóba akkor minden deka számít,viszont egy kis víz,két szendó meg némi alap szerszám muszáj!
Amíg fizikailag bírom nem nyugszom le...............és most fogytam 6 kg-ot
első gondolatom a volt hogy beteszek egy quad blokkot azon van önindító
csak egész európában nem volt quad blokk usában találtam összesen 3db-ot
így elcseréltem a huskyra, ami jó is volt csak elkéstem vele 20 évet, mert egy agresszív állat volt én meg már lenyugodtam
szóval itt a pusztán jó az xr4, bár voltam avval több 3 napos erdélyi túrán is sátras-cuccolós kivitelben is
de ez csak terv, mert nem biztos hogy rászáll a madár az lc4-re 1,1 ért azon alul meg nem adom mert mint ahogy írtad nagyon el van szállva a hondás nép(is) árban
Hidd el, én tudom mit beszélek
igazándiból az a motorom tetszett a legjobban, messzire nem megyek már, az erdélyi hard is is hanyagolva lesz
itthon lötyögni tökéletes lesz
Szivesen lennék megint buzi hondás
De úgy be vannak árazva,hogy na!
a végén mindenki buzi ktm-es lesz
Az öreg Yami XT 550 csinálta a dógát,egyszer majd mesélek,vicces. több KTM-el menni:)
Van azóta még egy XT ami hihetetlen állapotban,de szétszedve ketült hozzám,ő lesz az utcai motorom.
Lassan kész.
De ami fontosabb ,megvettem egy jóbarátom EXC 450-ét.
Vasárnap toljuk a hegyen,aztán látjuk mit mutat(unk:)!
Amúgy az eltűnésem oka.
Kevés motorozás,sok munka!
Kösz ,hogy érdeklődtél.