Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valakinek van esetleg XR600 jó állapotú hengerfeje?
Én egyszer egy kismotornál mivel siettem valahová gyorsan de gyorsan átmenetileg odapontoztam az amúgy csavarral nem meghúzható kopott fogazatú berúgókart,és a hegesztés miatt a tengely anyaga átalakult,rideg törékeny lett követekző rárúgáskor letört a vége.Soha többet nem hegesztek átmenetileg se tengelyt ez jó tanulópénz volt,inkább tűreszeővel mélyítem a fogazatot + a kar rését felxel icipicit tágítom hogy jobban összehúzható legyen.Nézd meg látsz e csiszolás nyomot a karon vagy a tengely végén ,lehet hegesztették már azt is egyszer.alapállapotban nem tudok elképzelni olyan lelkiállapotot sem fizikumot hogy valaki letörjön egy berúgókar tengelyt.
ha megmarad még jó pár évig akkor lehet hogy érdekelni fog
addig megunom a ktm motort és fagyizni jó lesz a transalp ;)
amúgy én a helyedben kijavítanám a festést, szerintem pár ezerből meglenne és sokkal jobban mutatna
nem is kell profi munka csak hogy ne virítson az a csúnya javítás rajta
Látom, még éveket szeretnél agyalni rajta :)
Mindenesetre ha meggondolod magad, szólj. Jó lenne olyannak adni, aki értékeli is.
évek óta ezen agyalok........
haver vett egy transalpot akkor majdnem lecseréltem a ténérét egy olyanra
az a gáz hogy kurvára zsibbadnak a kezeim emiatt a hosszú táv kilőve helyben meg megfelel az lc4
Gondold át! Mivel már megvan az utódja és nem tudom hová tenni, plusz tényleg minden kopóalkatrész ki lett cserélve, elég rugalmas vagyok az árral kapcsolatban :)
ha nem lennék félig béna........
eza típus+ szín tetszik vagy 5-6 éve
csak sajna sehová se tudnám használni
Sziasztok.

Lenne egy eladó Transalpom. Ha nem ellenkezik a szabályokkal, osztanám a hirdetést.
Szép napot mindenkinek.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xl_600_v_transalp-11225837
Keresném, de nem találom sajna! :(
Kanyar Mestert keresd!!
A szélén a csapágyaknál ha minden a helyén van akkor minden a helyén van,úgyse lehet másként összerakni csak egyféleképpen.
A vezérműtengelyre feltettem a csapágyakat és ha így belehelyzem a hengerfejbe, akkor a képen bekarikázott helyen a két felület között van kb 1 mm. Ez gond lehet, vagy összerakásnál ha meghúzom a szelepfedél csavarokat akkor normálisan fog vajon záródni?!
Üdv. Mindenkinek!
Egy XL250R (89? RFVC) új tulajaként lelkiismeretes, hozzáértő szerelőt keresek. Én magam nem állnék neki a letört váltó tengely cseréjének... illetve lenne még pár apróság amit szeretnék vele megcsináltatni. Esetleg ha Érd, Budaörs környékén tudnátok ajánlani valakit az jó lenne. Egyébként sűrűn előforduló probléma, hogy a váltótengely a váltókar bemarásnál letörik a vége (fél centi)? Lehet ezt valami erősített anyagból gyári, esetleg van hozzá után gyártott, melyiket javasolnátok? Még egyszer nem szeretnék ekkorát szívni. Persze pont a legmesszebb tört el :-(
Előre köszönök minden segítséget.
Ivan
markolat alatt sose zsírozz, mert beszedi a port és szorulni fog
a bowdent max akkor olajozd ha nem teflon betétes a külső rész
és nagy ívben vezesd el mindenhol ahol hajlik ott előtte 10 centivel ne fixáld le
rossz helyen vezetted el és esetleg azért szorul. Teljesen kiegyenesítve is szorul?
Sziasztok! Ki lett cserélve minden bowden a motoron, mert már eléggé szarul néztek ki. Le lettek gyártatva az eredeti alapján a bowdenek. A gázmarkolat eddig tökéletesen visszatekeredett, most viszont nehét letekerni, és vissza sem ugrik. A karbinál a rugó rendben van. Tuti jól is lett összerakva nem szorul fent. Zsírozva is lett. Ötletek?
Vannak dolgok amik nem eladók vagy még nem jött meg rá a megfelelő ajánlat Amúgy meg baszott ritka dolog egy makulátlan állapotú olajpumpa.
van masteronnak

a két harmad két harmad, tessék odaadni a jóembernek
Nincs a Masteronnak.
Masteronnak van
én is 2 napja cseréltem kuplungot. Nekem is volt egy minimális csúszása, főleg hidegen. kopó lamellák nem voltak teljesen elkopva szerintem még az bírta volna de a fém lamella el volt szépen kopva meg a rugóim is kb 2-3 milivel kisebbek voltak mint az újjak :D
Levettem a deklit. A minimális csúszást szerintem a rugók elgyengülése okozhatta, mert az új rugók sokkal erősebbek a lamellák pedig nem annyira kopottak, hogy csúszniuk kellett volna. Mindenesetre kicserélem ha már megvettem. A gumigyűrűt nem találtam meg benne lehet, hogy anélkül rakták össze. Az a kis cső viszont megvan ami az olajpumpa és a dekli között van. Ezek szerint azon kellene legyen ez a gyűrű.
O-RING (1.5X9.5)
91306-MG3-000
Köszönöm gondoltam az összejelölésre :-) Van egy teljes után-gyártott tömítéskészletem remélem lesz benne odavaló.