Mivel vegyes használatban van ezért van heidenau K60 meg trailwing rajta. A siralmas az hogy ennyi dőlés után megszívta magát, vagy elfolyott az anyag a karburátorból aztán lehetett szellőztetni. Tüsszögőt rendesen.
Sziasztok lenne néhány eladó xr cuccom ! Képet küldök ha kell valakinek ! Eggy db berúgó kar eggy db zsír új bontatlan légszürő szivacs eggy db benzin csap csavarokkal és eggy db váz védő .
Eladó lett megmaradt alkatrészeim.
Szelepfedél himbákkal acel esztergált kupakokkal 25 ezer
Első michelin hátsó mitas gumi 25 ezer
kézvédő 10 ezer
micron sportdob 4 csavaros 15 ezer
Sziasztok! A vezérmű tengely mindkét csapágyán kell, hogy legyen porvédő gyűrű, mert sajna az enyémen nincs és már valaki mondta, hogy azért is vághatta tropára a himbákat meg a vezérműtengelyt?!
Nekem is elsőre 2-3 ezer forintot mondott a karosszériás, aztán hívott, hogy újrahasznosított műanyagokból készült, ezért nem lehet hegeszteni. Inkább én is vennék egy olyat ami nem törött, mert ha nekiállok én ragasztgatni tuti, hogy 1 szezon után újra eltörik.
az is csak az első behatásig bírja, ráadásul mostanság felénk elég drágán dolgoznak, elvinni elhozni stb stb
az a baj hogy ezek a 15-20 éves műanyagok olyanok mint a ropi, főleg ami sokat volt a napon
én fém hálót szoktam bele olvasztani
általában ilyesmit: http://expandaltlemez.hu/image...
vékony anyagokba erősebb szúnyoghálót
de fejidomba tettem már 3as drótot is
egyes fej-stb idomok(ami nem hajlékony inkább kemény anyag) a kemény pvc ragasztóval is javíthatóak, lassan köt, de kicsit rugalmas lyukakat kitölteni nagyon jó
a gyantás javítást nem kedvelem első behatásnál szinte mindig eltörik, inkább csak olyan helyekre jó ahol nem hajlik-csavarodik az anyag
A képeken nem látszódnak a furkálásaim,ezek az előző tulaj szegecsei,én nagyon pici mm-res fúróval vagy 20-20 lukat fúrtam mindkét illesztendő felületre.
Épp most illesztek össze egy teljesen kettétört fejidomot,TV-ből ellesett módszerrel,üvegszálas gyantával,illetve gitt-el(gyantát nem kaptam).A lényege hogy a két felület találkozási pontján elvékonyítjuk a 2 darab vastagságát és rengeteg helyen átfurkáljuk a felületet mindkét összeillesztendő oldalon hogy a gyanta belefollyon és kapaszkodjon mindkét oldalba.Majd rákenjük a gyantát aztán csiszolópapírral (amit valami szabályos kis gyufásdoboz méretű téglatestre deszkadarabra fektetve) szépen az eredeti szintre csiszoljuk.Linkelek két képet az egyiken az előző tulaj szegecselési próbáklozása látszódik a másodikon már végfázis közeli.A repedés környékének flex-el való vájú kiképzése majd a fúrások és a gyanta rákenése előtt 2-2 ponton dróttal fogtam össze az előző tulaj szegecseléseinek a lukain keresztül.Suzerintem lehetne alkalmazni hátsó idomnál is.Sőt lehet kapni szórógittet amit még ugyan nem hasnáltam nemtudom milyen azt szórni,de talán a végén ráfújnék az egész idomra csak akkor megszünne a minimális rugalmassága is.
Sziasztok! XL600 LM-H PD04-hez van valakinek farokidom illetve bal oldalidom? Az enyém eltört, és akárhova viszem, minden műanyaghegesztő azt mondja, hogy nem lehet hegeszteni.
...bár én késő ősszel "szánkóztam" az agyagos ragacsba egy jót.
a ténérével jártunk úgy hogy annyira megrakódott az eleje hogy beállt a kerék
XR-400 hoz keresek bal oldali rajtszám idomot. Ha van valakinek kérem írjon. Köszi
Eladó lett megmaradt alkatrészeim.
Szelepfedél himbákkal acel esztergált kupakokkal 25 ezer
Első michelin hátsó mitas gumi 25 ezer
kézvédő 10 ezer
micron sportdob 4 csavaros 15 ezer
az a baj hogy ezek a 15-20 éves műanyagok olyanok mint a ropi, főleg ami sokat volt a napon
általában ilyesmit: http://expandaltlemez.hu/image...
vékony anyagokba erősebb szúnyoghálót
de fejidomba tettem már 3as drótot is
egyes fej-stb idomok(ami nem hajlékony inkább kemény anyag) a kemény pvc ragasztóval is javíthatóak, lassan köt, de kicsit rugalmas lyukakat kitölteni nagyon jó
a gyantás javítást nem kedvelem első behatásnál szinte mindig eltörik, inkább csak olyan helyekre jó ahol nem hajlik-csavarodik az anyag
Lehet érdekelne !
Küldj egy telszámot és felhívlak !
tipis@citromail.hu
Előre is KÖSZÖNET !