a levegőben 78% a nitrogén úgy gondolom túl nagy jelentősége nincs a dolognak
itt csak a nyomást kell tartani nem keveredik az olajjal
biztos más egy kicsit full nitrogénnel de hogy nem ér 6-8 ezret az a kis feltöltés az biztos
kíváncsiságból szétszedtem a hátsó telót, háááát :D az a kis gáztartály olyan szinten össze volt szottyadva mint egy asztalt szilva Ez nitrogént szerintem évek óta nem látott :D Nyitott szelepnél is ugyanaz az asztalt szilva forma marad, gondolom túl sok jót ez sem sejtet
gyári állapotba visszaállítás volt, pár dolog el volt kopva benne
eddig 3 elsőtelót küldtem szervizbe mindnek volt kisebb-nagyobb hiányossága
szóval ha itthon szétszedem akkor se lett volna tökéletes hiszen fingom nincs minek hogy kell állni benne
ellenben ami nem állíthatós szedtem már szét jó párat azok tök jók lettek ott azért nincs annyi hiba lehetőség
ha szétbontják egyből megmondják
ha egy karbantartott cucc akkor nem elsz sok pénz ilyen 20 felé
de ha tizen-huszon éve úgy van ahogy a gyrból kijött tuti nem csak a tömszelencét kell cserélni benne
ha lemezeltetni akarod meg ilyen extrák akkor az húzós ár lesz
de utána lesz egy jó rugóstagod, nem ül le nem veri szét a gerinced stbstb, szóval hosszútávon jó lesz neked
ha állíthatós az eleje akkor érdemes azt is elküldenei
nekem pl 40 pénz volt a ktm eleje, de olyan mértékű változás lett hogy megérte, előtte a rosszabb aszfalton rázott mint a picsa utána meg a vasúti sinek között simán túrtam neki 40es tempóval és alig rázott
Szerintem az enyémet is rendbe kellene tenni, mert terepen nagyon nem voltam megelégedve vele. De beletörődtem hogy ez ilyen de most ezeket olvasva szerintem fényéveket lehetne rajta javítani egy olajcserével, gáztöltéssel és egy rendes beállítással, hangolással.
Mennyibe fáj egy ilyen olajcserés, feltöltős, rendberakós művelet egy ilyen teleszkóp szervizbe kb?
én ár évekkel ezelőtt rájöttem hogy el kell vinni szakemberhez
van egy ismerősöm megjavít mident, akár babetta akár egy 300millás cnc marógép
szétszedte a ktm telót vagy 5x de közel sem lett olyan mit az enyém amit szakember csinált
elég egy szarul összerakott lemez kombináció és már el s van szarva az egész
itt csak a nyomást kell tartani nem keveredik az olajjal
biztos más egy kicsit full nitrogénnel de hogy nem ér 6-8 ezret az a kis feltöltés az biztos
Ezt a nitrogénnel feltöltést csak speckó futómű felújító helyeken tudják megcsinálni? Vagy azért van ilyen hagyományos motorszerelőknél is?
eddig 3 elsőtelót küldtem szervizbe mindnek volt kisebb-nagyobb hiányossága
szóval ha itthon szétszedem akkor se lett volna tökéletes hiszen fingom nincs minek hogy kell állni benne
ellenben ami nem állíthatós szedtem már szét jó párat azok tök jók lettek ott azért nincs annyi hiba lehetőség
ha egy karbantartott cucc akkor nem elsz sok pénz ilyen 20 felé
de ha tizen-huszon éve úgy van ahogy a gyrból kijött tuti nem csak a tömszelencét kell cserélni benne
ha lemezeltetni akarod meg ilyen extrák akkor az húzós ár lesz
de utána lesz egy jó rugóstagod, nem ül le nem veri szét a gerinced stbstb, szóval hosszútávon jó lesz neked
ha állíthatós az eleje akkor érdemes azt is elküldenei
nekem pl 40 pénz volt a ktm eleje, de olyan mértékű változás lett hogy megérte, előtte a rosszabb aszfalton rázott mint a picsa utána meg a vasúti sinek között simán túrtam neki 40es tempóval és alig rázott
Mennyibe fáj egy ilyen olajcserés, feltöltős, rendberakós művelet egy ilyen teleszkóp szervizbe kb?
van egy ismerősöm megjavít mident, akár babetta akár egy 300millás cnc marógép
szétszedte a ktm telót vagy 5x de közel sem lett olyan mit az enyém amit szakember csinált
elég egy szarul összerakott lemez kombináció és már el s van szarva az egész
Én rákerestem arra az olajra ami ott van a képen, háááát 1literes kiszerelés 8 ezer forint.