Az inputra kösd a 12v + az output meg a +5v kimenet a test közös
Ha váltó áram akkor diódán át megy az áram az inputra diódának is van adatlap fejből nem tudom melyik a nyitó irány, ha dióda híd van akkor azon megvan melyik a váltó és a +- lábak a nagyobb kondi a bemenetre ha fel van tüntetve melyik a + láb akkor arra mgyelj mert ledobja a kupakot
Enyém még 80 ezer után is 1-2 rúgásra indult és csak ment....
Bár nem kicsit füstölt hidegen, de a 80 ezer nem múlik el nyom nélkül
Sokan sóher mód újítanak fel és pár 10 ezer miatt szopnak vele jó nagyokat
Mint pl én a prox szelepszár szimmeringekkel ami nem bírt 1000km távot
mi volt a baj vele? Teljes motorgeneráltól kezdve körülbelül minden elromlott rajta, nem csak motorikus hanem minden más, valamennyire ez az én hibám is mert kicsit leharcoltan került hozzám, utólag már nem vettem volna meg, 1 év alatt ráment több mint ami a motor vételára volt :D De ettől eltekintve imádtam a motort, lehet hogy megbánom majd és lesz újra egy ilyenem. Ami a vicc az egészbe hogy azért választottam ezt a típust mert mindenhol azt olvastam hogy ezekkel nincs baj csak olajcsere meg tankolni és örök élet, előző tulaj hibájából 2 hét után megszorult, mondhatom nagyon örültem neki
Az új kategória most egy naked lesz FZ6-N formájában..., haverjaim most mind eladták a crossokat meg az endurokat és sajnos az utóbbi időbe már nem nagyon volt kivel endurozni egyedül pedig már kezdetem unni így kicsit beadva a derekam nyitok az utcai felé De amint tehetem jön mellé újra valami kisebb enduro :)
Én már megbántam
Inkább kellett volna egy quad 5 kilóért és meglett volna a villany indító
Jövő hét után megnézem a fullgasnál árult xr4-et miért kerül annyiba
Elvitték a kis XR-em :( Nagyon sajnálom, rengeteg élményem volt vele, jó is rossz is :D De most egy másik kategóriát szeretnék kipróbálni és sajnos 2 motor most nem fér bele :(
srácok az miért lehet hogy a hátsó gátlóm olyan szinten lassan jön vissza mintha sokszorosára lenne tekerve a visszaút csillapítás? Több másodperbe telik mire visszatér és így mondanom se kell elég fos a rugózása. Előtte vittem haveromat kb 30km-t és eléggé le volt ülve az egész mivel az én 70 kilómra volt belőve az előfeszítés szerintem azóta ilyen. Mi mehet ilyenkor egyáltalán tönkre benne? Szedtem már szét de nem igazán van ott olyan dolog szerintem ami tönkremehet.... valakinek valami ötlet?
Ha váltó áram akkor diódán át megy az áram az inputra diódának is van adatlap fejből nem tudom melyik a nyitó irány, ha dióda híd van akkor azon megvan melyik a váltó és a +- lábak a nagyobb kondi a bemenetre ha fel van tüntetve melyik a + láb akkor arra mgyelj mert ledobja a kupakot
De ha holnap lesz időm rajzolok ha mégsem érthető
Bár sokkal másabb dolgot nem tudok mint az ic rajz
i.
Ez nem a típus hibája,hanem a gány elődöké
Az utcán meg vigyázz magadra
Bár nem kicsit füstölt hidegen, de a 80 ezer nem múlik el nyom nélkül
Sokan sóher mód újítanak fel és pár 10 ezer miatt szopnak vele jó nagyokat
Mint pl én a prox szelepszár szimmeringekkel ami nem bírt 1000km távot
Az új kategória most egy naked lesz FZ6-N formájában..., haverjaim most mind eladták a crossokat meg az endurokat és sajnos az utóbbi időbe már nem nagyon volt kivel endurozni egyedül pedig már kezdetem unni így kicsit beadva a derekam nyitok az utcai felé De amint tehetem jön mellé újra valami kisebb enduro :)
Inkább kellett volna egy quad 5 kilóért és meglett volna a villany indító
Jövő hét után megnézem a fullgasnál árult xr4-et miért kerül annyiba
A márka mindegy ha tudja a teljesítményt.
Én az Agip-tól a Repsol-ig ,mindent használok.
Nem a márka a fontos,hanem a gyakori csere!
84-es XL200 De a bowden ugyan az..
ÜDV!