Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.kepesmotor.hu/honda...
12 ezernél ugyan miért szedik le a hengerfejt?
nekem 70 ezer után lett leszedve először
Srácok ismét megszívtam, menet közben egyszer csak elment a szikrám. Világítás van ahogy rugdosom de szikra nincs. próbáltam másik gyertyával gyertyapipát, kábelt is néztem, user manualba leírtakat is néztem, összes csatlakozót megtisztítottam, kábeleket átnéztem hátha sérült, de semmi.

Valakinek valami ötlet mit tudok próbálni, megnézni?
Jó kiállása van a gépnek ezekkel a villákkal. Ez nem crf mi? Olyan WP színe van. Azt lehet tudni hogy hogyan ment bele? A matricát én elfelejteném ez így jó ahogy van. Még nem láttam olyan utángyártott matricát amit szívesen felrektam volna a motoromra.
Nekem is Honda XR600 van 96-os,dominátor hengerfejel de gyári karbival ,aminek most lyukas a bembrán illetve kicsit kopot,most vacilálok rajta ha már van dominátor karbim.:)
.Érdekelne hogy lehetne rá szerkeszteni?Mi kell hozzá?szivató az hiányzik bellöle az nem gáz,de gondolom igen?
Nekem domi karbi voltaz XR6-on.
Sosem böffent le,MINDIG egy rugásra indult,a fogyasztása is jó volt és a fordulatot is jobban vette!
Egyszer ráraktam egy kölcsön ,síktolattyús ,azt hiszem keihin-t.
Ha tudom,hogy megtartom,ráköltöttem volna azt a negyven rugót!
Hello!Nekem van de nem probáltam rárakni rá lehet amugy?
Ha valakinek van XR 600-a gyári karbival annak érdemes elgondolkodni mert a domi karbival sokkal jobb az XR és a pillangószelep törés is a múlt homályába veszhet
Honda Dominátor karbulátor eladó ha valakit érdekel. :)
xr 600 cucc? Kerekek tárcsásak ugye?.. ár érdekelne párban-tárcsákkal
Nem ártana rátenni egy másik CDI-t próbára,mert az is produkál ilyeneket.Vagy én még ránéznék nem-e szív fals levegőt a szívócsonknál,mert az szépen ki tud repedni.
én 4 felől tudok hazamenni, minden úton megvan hol kell elzárni a benzincsapot hogy még hazaérjek
aztán nem döglik meg a benzin a karburátorban
Meg lehet spórolni a nagy leszedéseket,pl minden leállás után leengedem a karbiból a benzint(2 kis csavar)ne csapódjon ki belőle semmiféle száraz izé amikor beleszárad,deha mégis gáz lenne,pl folyik,akkor kifejlesztettem olyan kis csavarhúzót amivel le tudom venni mindkét úszóház csavarjait,aztán kis ügyességgel elérek mindent alulról,és pumpával ki lehet fújni a furatokat,de ha benzinszűrő van és a légszűrő is ép akkor nem koszolódhat el.

És rájöttem mégvalami hasznosra a szelepek épségét rozsdamentességét megőrzendő,a motor nem minden esetben úgy áll le hogy a szelepek zárva vannak ezért hosszabb tárolásnál az sem áll sokból ha kitekerjük a szelepfedél nézőkéjét és picit mozdítunk a berúgón hogy mindkét szeleppároshoz tartozó himba kottyanjon picit tehát zárva legyenek.
ha kurvákra költötted volna most lehet penicilin injekciókat szurkálnának a seggedbe........ szóval lehet mégsem jártál olyan rosszul
jó szerelőt nem könnyű találni még olyat se aki nem olcsó, van pár szerelő aki méregdrágán(de full korrektül) dolgozik és hónapokkal előtte le van foglalva minden órája
Ahhoz le kellett volna vegye a tankot,ülést..stb...Nem lett le bontva semmi....16 ezer ment a levesbe....:(
redes szerszámokkal nemigen van nyoma a szerelésnek........
szelep hézagot te is meg tudod nézni egy hézagmérő nem drága pl: http://www.m0moto.hu/wmotors-l...
utána karbi pucolás és beállítás, ez se bonyolult, ha nem csináltad nézz youtube videókat vagy fotózz le minden bontási fázist
és ha minden fasza gyári állapot akkor lehet érdeklődni hogy mi lehet a baj
pl egy dupla karbi kiszedés takarítás visszaszerelés 2 óra meló, ha nagyon profi vagy másfél
Sziasztok!Szeretném kérni a segítségeteket...Adott egy NX650...Olyanokat csinál,hogy pl:Piros lámpánál mikor meg állok le fullad...Nehezen indul ahhoz képest mint szokott...5000 fordulatnál néha be dadog,előzésnél is csinálta már(elég kellemetlen)..El vittem egy szerelőhöz és meg kértem,hogy ellenőrizze a szelephézagot és tisztítsa ki a karburátort..Meg vettem új láncot és azt kellene rá szabni..:D....Na a történet annyi,hogy 3 nap múlva hív a szerelő,hogy kész a motor.Fizettem 16 ezret..:(..És minden ugyanaz mint volt..na jó a láncot meg csinálta..Össze -vissza hadovált,hogy ki van kopva a pillangó szelep és azért nem jó az alapjárat..Meg,hogy ki tisztította a karbit és az egyik szelepen állított!!!Csak az a poén,hogy nem csinált rajt semmi!!!!!!!!!!!!!!!!Mert na...Ha valaki hozzányúl valamihez annak nyoma van..Nem vagyok hülye..Szóval ha valakinek van tapasztalata e téren és meg osztaná velem azt nagyon meg köszönném!!!Üdv nektek!!
vagy egy kosz darabka beszorul és nem tud zárni,benzinszűrő szerintem minden motoron alapjelenség legalábbis nálam
Lehet a tűszelep nem zárt ezért lett több benzin ezért folyt ezért fulladt,kár volt egyből az úszóhoz nyúlni.Ha azelőtt semmi baja nem volt és nem folyt akkor csak úgy magától nem fog folyni,csak ha nem zár a tűszelep,pl felakadt vagy a gumi a csúcsáról elmálott elkopott(ha gumis)
Akkor is fulladt de most azon gondolkodtam hogy a tut lejebb rakom
A 125-ös fúvókával de még mielőtt beállítottad az úszószintet jó volt? Vagy már akkor is fulladt?
Sziasztok, van egy nagy problemam. Adott egy xr 600 as dual karbis. Beletortem a fofuvokat az egyikbe (122-es volt mind a kettobe) nem talaltam hozza csak 125 oset. Vettem belole 2 ot aztan az egyik karbi leallitas utan csopogott ezert beallitottam az uszoszintet. Most pedig ha beinditom akkor negyed gaz felett csak fullad meg hörög. Leveszem a legszurot akkor meg nagyin pici füstot lehet eszlelni. Mitevo legyek?
Lenne elado turatankom xr 650r re ha valakit érdekel 50000 ft irányáron képeket késöbb mellékelnék:)
Vannak még igazi szakemberek.
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2017/04/16/eszi_vagy_zabalja_az_olajat/
az ökör marhái.
akitöl vettem a 650r annak volt a garázsban egy félig letakart dr 350 de nem tudom milyen volt öninditos volt e vagy sem, Lc4 en mit csinosítanál hiszen patika.)
meglátom
kicsinosítom az lc4-et meghirdetem egy (számomra) irreális összegért és ha elviszik akkor mindenképp lesz egy valami más
akkor nem fog zavarni hogy 600ért veszek egy 400ezres xr4-et
igazándiból egy villanyindítós dr350 is jó lenne de annak mocsok ócska a futóműve az xe4-hez képest