Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha először szeded szét jelöld össze a pozícióját a berugókarnak és a tengelynek, próbáld úgy levenni a deklit hogy a tengely a helyén maradjon. Ahogy húzod le az autódekó karja kattani fog, visszarakásnál a kis kart elő kell feszíteni úgy megy a dekli a helyére. Mérj rájuk. Ha van közöttük vastagabb azt kell kívülre rakni. Nézd meg van az olajszivattyunál es a dekli között egy átkötés oda illik új gumigyűrüt tenni, és a dekli felhelyezésnél FIGYELNI ki ne essen a helyéről! A lamellákon a bemarások én úgy tudom centírozások de javítsatok ki ha nem így lenne.
Megkaptam az új lamellákat. A szaki azt mondta, hogy egy éjszakát ázzon olajban mielőtt betenném?! Erről valakinek tapasztalat? Azonkívül vannak kisebb bemarások a lamella külsején ez jelent valamit vagy mindegy hogy rakom be őket?
Üdv: Zoli
és van egy szimering is a dekliben az olajszűrő oldalon nem csak o-gyűrű
Van.A husqvarna smr 570-ben biztosan olyan ,amiben a dekliben marad a berugokar,és a váltó is.
Menni fog..majd vigyázok az ellenfogással. köszi az infót :-)
de a tied is rfvc ,vak vagyok
a dekopresszor asszem lejön,ött a dekli visszarakásnál kell a rugó ellenében megfeszíteni hogy jó helyre kerüljön és utána működjön,a tied az nem rfvc a kis kép alapján tehát lehet ott másként van
Nem nehéz a lamellacsere,jól le ell fgoni valami célszerszámmal a kosarat,vigyázz emrt a nyomólap alu csapjai könnyen törnek,azon ne fogjál le semmit
Ok gondoltam, hogy nem jön vele. A dekompresszor tengely viszont jön mert az belülről egy seeger gyűrűvel van rögzítve.
250r rvfc -nél minden marad a blokkban,nem is tudom van e olyan motor ahol lejön a deklivel a berúgókar
Sziasztok! Honda XL600r mocimban szeretném a kuplungtárcsát kicserélni. Van motorszerelői tapasztalatom de ezt a típust még nem szereltem. Van valami amire különösen oda kell figyelni vagy rutinfeladat :-) ? A berúgó tengely mellett lévő dekompresszor kar tengelyén cserélném a szimeringet. Kérdés: Berúgókar tengellyel együtt lejón a deklivel, vagy le kell venni a kart és a tengely marad a blokkban? Kösz előre is.
elég nagy pörgés van ott, szerintem nem lesz ott töb éves gumi
***Hondaman*** kérdezd meg a soltvadkerti mofaker-t milyen dot számmal tudnak hozni. Nekem rohadt jól tapad a heidenau aszfalton. Nem hinném hogy ennek a motornak az igényeit nem szolgálná ki.
Az o-gyűrűt nézted a pumpánál?,amit vettem motort(igaz ez 250-es rfvc) szintén xarrá volt kopva a veztengelye,szétszedés után az o-gyűrűn látványosan látszódott a mutáció.Vagy nem VITON-ost tettek bele.Olajpumpának semmi baja nincst.De te lent le is írtad az olaj nélkülség okát,nem volt porvédő az első csapágyon és átfolyt rajta az olaj.A gépkönyv feltünteti a pumpa belső hézagainak maximális mértékét,mérd meg és kiderül jó e.
szétkopott a vezérmű tengelyem és mind a 4 himbám, mivel nem volt olajzás a hengerfejnél és minden cserélve lett, csak új pumpát nem találok sajnos.
Gerecsèt nem próbáltad?Amúgy hogy vetted èszre hogy nem meg?Nem kapott a dugattyú,gyűrű,vez.tengely?
Valakinek van eladó, jó állapotú olajpumpája XR600-hoz?
Sziasztok, xr 650r supermotora milyen gumit ajánlotok? Van valakinek tapasztalata Heidenau K73-ról
köszike
havernak volt 2is a 600asból mindkettő mocsok szarul indult, egy indítási procedúra 20 perc volt, de legalább pisi-kaki minden belefért
amúgy jól indultak hidegen is 1-2 rúgás meg ha simán volt leállítva, de ha lebőffent vagy ha megfeküdt akkor lehetett rugdosni jó sokat
nekem az xr4 8-10-12 soft rúgás(inkább csak lenyomogattam lazán a berúgókart) dekóval és általában elsőre indult
Hát nekem nem volt gond a 600-assal fekvések után, pedig a sokak által szidott gyári karburátor volt az XR-en. 2-3 rúgás nyél gázon dekompresszorral, zárt csap mellett, benyomott leállító gombbal. Aztán már indult is.
Erre a rizsfőldre komoly bütykök kellenek a gummára! jó a fotó.
Egy kis off topic, de ha valakit érdekelnek Grenzgaengeres pulóverek, vagy pólók, akkor nálam kaphatóak! :D
Havernak ki is gyulladt egy eldőlés utáni sikertelen indításkor
A 400as még viszonylag jól tudott indulni fekvés után is, de a 600-650 katasztrófa