Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Karbi beállítás szerintem ahogy nekem is nagyon szélsőséges,pl nálam talán picit sok benzint kap+ öreg motor nincs akkora kompresszió,bár le lett szedve vagy 1mm a hengerfejből ezért az van,melegen vagy elsőre indul szivató nélkül vagy már technikázni kell a gázkarral is ,(akkor meg visszarúg de persze készülök rá ezért nem árt)Ha nincs nagyon középre optimálisra belőve a karbi akkor akár a külső hőmérséklet is közrejátszik,túl meleg túl hideg,éppen leállt a motor a henger még forró az alu dugó már lehült,ezért nincs akkora kompresszió öreg motornál pl.Más ötletem nincs.
Sziasztok! Honda xl600r 1984 es motorom 3 éve van nálam,. Van egy dolog ami érdekelne, hogy mi okozhatja. Hidegen első rúgásra indul és ugyanez elmondható róla melegen is. Azonban ha indítás után kb 2 perccel leállítom és ez kb olyan félmelegállapot akkor nagyon nehezen tudom újra beindítani. Viszont ha várok 2 -3 percet teljesen ráhúzott szivatóval megint beindul. Tehát jobb ha addig el sem indulok vagy nem tolom vissza a szivatót míg be nem melegszik. Köszi előre is ha van hasonló tapasztalat.
Sziasztok! Mostanság vettem egy XR600R 88' pusztulatot no meg a fejembe , hogy én ezt felújítom! Szinte minden érdekelne és bármi segítség jól jön! Most a keihin tudtommal pd karbin dolgozom amit rendesen megnyúztak és a mögötte lévő guma is repedt a szájánál! Tanácsokat , ötleteket szívesen veszek ! Köszönöm Mclaller
köszönöm
Hello.Cserélném jó állapotú Honda xl 600-as motoromat 125-250-2t-4t-re.Érvényes műszaki 2018.06.Ha szabad itt ilyesmit hirdetni.Tel,:06-30-2828966 06-73-950933 eamil:robertperecz@gmail.com Eü.okok miatt kell megválnom tőle.
Attól függ milyen fejidom van. 2 félével is voltak szerelve. Az enyémben volt. 87-90-ig a keskeny fejidomosban nem volt helyzetjelző. Többféle modell volt, attól függően, hogy milyen piacra szánták. A mellékelt képen az U modellben van, a B modellben nincs helyzetjelző.
A szürkés fehér elvileg jó gyertyakép, de most még nincs nyári kánikula, kérdés, hogy a nagy forróságban is ilyen marad e a gyertyaképed. Nyáron azért jobban felhevülnek ezek a lég-olajhűtéses gőzkalapácsok.
Köszi a véleményt, egy picit talán még tényleg világos, de nem horror. Szerintem a 4 ütem soha nem lesz őzbarna, de teszek egy kísérletet a 160-as főfúvókával.....
sziasztok! Egy kis segítség kellene xr 600-nál van az első lámpában helyzetjelző?
Hát ez elég világos szerintem. Szürke, de nekem úgy tűnik, hogy majdnem fehér. Én dúsítanék még a keveréken. Egy szép őzbarna gyertyakép jobban tetszene.
Gyertyakép, 260 km után, 50-155 fúvóka, Arrow dob dB killerrel, lehet h. nem fog kelleni a 160-as főfúvóka:
Sziasztok! 1000km-el ezelőtt ki lett cserélve a bal oldali kipufogó szelephimba a gépen, mert elkopott. Fura csattogó hangja volt. Egy ideig szépen ment, de most újra ugyanúgy csattog. Miért koptatja el őket? Nem kap elég olajat? Mennyire gyakori esetleg az olajpumpa hibája ennél a típusnál? Előre is köszi a segítséget!
Nem, de xt 600 yamaha hátsó kereke dobfékes, illetve át lehet fűzetni is a kereket,nekem most van folyamatban 1 kerék fűzése...
Lehet eladó lesz...
Kanyarhoz nem tud valaki elérhetőséget? Régi száma nem működik: 20 433 8178 Csepeli műhely megvan még egyáltalán?
Létezik hozzá 18 as dobfékes kerék,úgy emlékszem,hogy a 88 as kiadásé már 18 as kerék és kis dobfékes.
Sziasztok. Mèg uj vagyok itt mert most szereztem egy xr 600 r -t sajna a dobfekeset hatul ha jol tudom ojan 1986 koruli. Az a bajom hogy a hatso kerekem 17 es. Nem lehet belerakni 18 ast? Meg abban is benne lennek hogy vegyek egy ujjabb hatsovillat fektarcsaval .
A rugós már lehet h. túl bonyolult lenne. Esztergáltatok hozzá aluból egy szűkítést, olyan van a huski akrájához is gyárilag (persze soha nincs benne.....☺)
Ja pont ezen gondolkodtam egyszer szedtem szét a Dominator karbiját de valahogy nem akart beugrani h. hogyan lehet a tűt odébb rakni - akkor nyilván azért mert sehogy! ☺ Így marad a nagyobb fúvóka (azt hiszem 158 a következő) + először valami szűkítés a végébe! Vagy felhívom Kanyart....
ne tudd meg milyen idegbe voltam.......
megvettem az xr4 és db killer nélkül volt használva, de nekem hangos volt
szereztem egy killert akkor fasza volt de nem is ment
ekkor átalakítottam a killert betettem egy sátor csövetami kb fél centivel volt kisebb átmérő jól belógattam a kipuffba
így kis fordulaton nagyon baba hangja lett szinte nem is volt, de mivel lett fojtva rajta szarul ment félgáz felett
elvittem egy "szerelőhöz" ott hesszelt vagy másfél hetet de szart rá aztán nem tudom miért kifúrta a 160as fúvókát 180ra és mondta hogy kész....
hát baszki alig tudtam haza jönni mert negyed gáznál is hörgött fulladt a sok naftától(szerencse hogy nem fizettem ki a szerelést....)
de ekkor már kezdett esteledni, másnap meg túra.......
kibogarásztam egy xl karbi fúvókáját aztán addig tágítottam amíg jól nem ment
amúgy hihetetlen finoman kell dörzsárazni, egy izmosabb tekekerés és dobhatja ki az ember a fúvókát mert akkor a lett a lyuk rajta mint a tehén seggén
Én biztos bedobtam volna a seprűnyelet a küllőid közé Amúgy nem csak a fúvóka miatt más a dyno jet,hanem más milyen súbertű van benne,de attól függetlenül nagy csodát nem csinál.Azért a 20-25 ezer forintért.
dyno helyett fúvóka dörzsár olcsóbb és utána 1000 másik motoron is jó
bár egy kaliber se árt ha van mellette, de rutinból is lehet csinálni
én az xr4et egy este alatt megcsináltam, utána másnap irány erdély.....nem kicsit stresszes beállítás volt még éjjel 11-kor egyes-kettes maxigázon nyeleztem az utcában
azóta szeret minden kedves lakó
A tűn nem állítható a dominátorba.Esetleg egy dynojet készlettel nyerhetnél valami kis erőt.Múltkor hirdetett itt egy készletet a Kanyar.Hátha meg van még neki.
Agyalj ki valami rugós fojtást
Vagy mint az egyszerűbb 2t fojtások hogy a bowden mozgatja a power szelepet
Ja, nyilván fasza lenne egy gyorsítós karbival de annak az ára már a lélektani határon túl van, meg így kezdene beleesni a tuning-végtelen pénznyelő szindrómába. Most az alapjárati 50 a fő 155, a főfúvókán növelek egyet + feljebb rakom a tűt aztán figyelem a gyertyaképet. - ha nyomaték nem is lesz több de a hengerfej legalább nem sérül. Érdekes h. tulajdonképpen igényli a fojtást, dB killerrel jobban megy alul - de ez nem csoda mert anélkül egy minden ellenálás nélküli kályhacső. Még azon gondolkodtam h. esztergáltatok a végébe egy kisebb szűkítést, visszahozandó az alsó nyomatékot. A gyári dB killer sztem nagyon megfogja.
A 82es hoki cagivámon már spiccelős karbi volt, nem tudom erről miért szoktak le a gyártók
Egy újabb fcr meg már 6 jegyű összeg