Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

xr 600-hoz van ha jó hozzá
Sziasztok!
XL600R PD03/85 Keresek fém olaj csövet ami a blokk és a váz között van.
A váltókar blokk felöli részén a furat ki lett tágítva így már ráment teljesen, a hézag ki lett "flexelve" hogy jobban meglehessen tépni a csavart. Felülről pedig meg lett fúrva még a váltótengely széle is egy kicsit így az átmenő csavar (9.6-os) is foglya, hogy ne tudjon leesni a váltókar:-). Lehet nem a legtutibb, de nem kellett szétszedni és nem kellett hegeszteni sem:-)
Köszönöm a tanácsokat!
Mihez???
Ezt nem értem...A Domin legalábbis kb fél centint tudsz betekerni...Viszont a min,és max között van kb 2 cm...
Az szép. KTM LC4-ben Mikuni olajpumpa van és csak 20 rugó.
új fékbetétek mellé nem jár az a betét leszorító kis lemez nem?
Futómű új alkatrészek eladók kedvező áron
tel.: +36-30-579-1558
Ezt találtam a témáról egy gyári használati leírásban: "reinsert the dipstick without screwing in it" tehét a leírás szerint úgy kell olajszintet ellenőrizni hogy csak ráhelyezem az ellenőrző pálcát nem csavarom vissza. Azért rágódom rajta ennyit, mert ha rácsavarom "fullon" van az olajszint, ha csak ráhelyezem pedig minimum alatt egy kicsivel....
Úgy ahogy mondod 60 rugó körül van az ára a komplett olajpumpának.
Hondánál van sok :D
Nem kell becsavarni
Be kell csavarni!
nem kell becsavarni
ha kivennéd tengelyt tudnának rávésni pár ékpályát, utána egy ellendarabot csinálni hozzá és megfelelő pozícióban ráhegeszteni a váltókart
de ha már kiveszed a tengelyt lehet beteni egy bontottat is negyed annyi macerával
ha nem akarod kivenni akkor inkább valami profi hegesztővel varrasd fel, avi tud egész kicsi pontokban is hegeszteni
Egyesek szerint a motorolaj szintet úgy kell ellenőrizni, hogy kicsavarom az ellenőrző pálcát megtörlöm ééés csak visszahelyezem a lukra DE NEM CSAVAROM VISSZA csak ráhelyezem a furatra.... mások szerint vissza is kell csavarni.
Melyik lehet az igaz?
Sziasztok. Honda XL600 RMG pd04-es motorhoz keresek trafót és cdi-t.
Bevallom a hegesztés az én fejemben is megfordult, de jó hogy leírtad a tapasztalataidat most már biztosan nem teszem:-)
Lefotóztam a letört darabot, talán sikerül "kifaragjak" a tengely végződéséből valami hasonlót...
A tengely cseréjére nem vállalkoznék, és szerelőt egyelőre még nem találtam :-(
Köszi Abban még tudnal segiteni hogy hol keressem vagy elerhetoseget tudnal adni
Sziasztok! A bowdenes gond megoldódott, köszi a segítséget. Természetesen előjött valami új gond. Elkezdett folyni a fékolaj a kormányon lévő munkahengerből. Az egyik gumi tömítés megadta magát a karmantyúnál. Lehet ehhez felújítókészletet vagy tömítést szerezni?
1992-es
Ez nem a saját hengerfejem, csak neten kerestem egy képet! Egyébként 1 szívócsonkos!
Mikori? 1 vagy 2 szívócsonkos?
Elvileg nem szabadna ott résnek lennie...Az a paszta mennyiség,meg ránézésre is sok...