Igen 500as ez a sógoroknak gyártott mozi ami csak abban különbözik a tiedtől, hogy 500 henger van rajta. Valami biztosítási okokból azt hiszem. Enyém nem rendszámos talán nem is lesz az, habár megvan az osztrák forgalmia. Ja és az enyémbe 1987 gyártás és 40000km.
Láttam a galériában a géped nagyon szép állapotban van .-) és télleg 500-as? Ránézésre ugyanolyan mint a 600-asom.. Hétvégén nyomtam vele kb 300km -t és 4,7 lett a fogyasztás a Bükkben is nyomtuk de nem tekerem neki annyira :-) Októbertől van meg 47000 van benne, nem tuningolta senki eddig a sufniban :-) Egyszer néztük meg a lányommal a végét 150 volt.. :-) de nem mennék vele huzamosan ilyen tempóval :-) Olyan volt mint a kétfedeles repcsi felszállás előtt :-)
Ha mákos van nem szakad el, nekem az volt! Ha elszakadt vágsz ki másikat nem egy bonyolúlt tömítés. Én ha úgy van a rajzlap tartó mappa papírját használom, kívánod majd békében zsírral.
Köszi :-) Megrendeltem. Még egy kérdés.. tömítést nem kell a deklin cserélni ha leveszem? Vagy ez attól függ szerencsém lesz-e a levételnél?!
Van még valami amire oda kell figyelni, vagy rutinmeló :-) Persze Murphy szerint ilyen meló nincs :-)
sajnos a benzint egyik se bírja, bár biztos vannak valami jóféle "ipari" szerek de az ilyen általános cuccok egyik se bírja hosszútávon
egyszer teszteltem több félét, kikeményedés után ment a benzinbe még a méregdrága paszta is oldódott
én az fbs-t szeretem a legjobban, olcsó és ugyanúgy teljesít mint a színes testvérei
Valami jó tömitő pasztàt ami benzin olaj allò tudnátok ajanlani? Illetve most rakodik össze az nx650em. 20w50 es olaj jó neki? Illetve ilyen nagy melegbe is mint ami mostansag volt gondolkoztam hogy egy olajhütőt fel szerelnèk neki mint pl a dr600sokon van. Szerintetek használna neki valamit?
Sziasztok!
Hétvégi mocizás után ebben a dög melegben a kuplung kiemelő tengelynél az xl600r nyomta ki az olajat, nem vészesen de csöppent egy párat leállítás után. Korábban is észleltem, de nem volt ennyire számottevő. Tudja valaki, hogy szimeringet vagy gumigyűrű tömítést kellene cserélni?
a zongorában a legolcsóbb elf 20w50 van nyugiban elmegy vele 5ezret is
a huskyban meg eni i-ride 10w60 van ami azért vadulás nélkül is kapja az ívet mert ha csak negyedgázzal megyek akkor is forog vagy 6 ezret
ez a műanyag olyasmi mint a teflon, hajlékony volt és csúszós tapintású. Az eladó P1000-es nagy kopásállóságú anyagnak nevezte. Most az jutott eszembe, hogy a futószalag gumija ami vászonbetétes és rendkívül strapabíró is jó lenne, csak az a kérdés 5 mm vastagságú létezik-e.
castrol eddig jól tejesített nálam (utolsó csere nem volt annyira jó) 20w50 de kipróbálnék más olajat is persze csak amiről van vélemény tapasztalat Ini nem tartozik a hajtósok közé lehet nem is annyira használja nyírva a gépet más lehet az olaj teljesítőképessége is neki..
Nekem is XL500R `87-es PD05-ös mocim van igaz papírok nélkül
Viszont nekem kéne egy oldalidom (bal) meg egy fordulatmérőspirál.
Van még valami amire oda kell figyelni, vagy rutinmeló :-) Persze Murphy szerint ilyen meló nincs :-)
egyszer teszteltem több félét, kikeményedés után ment a benzinbe még a méregdrága paszta is oldódott
én az fbs-t szeretem a legjobban, olcsó és ugyanúgy teljesít mint a színes testvérei
Hétvégi mocizás után ebben a dög melegben a kuplung kiemelő tengelynél az xl600r nyomta ki az olajat, nem vészesen de csöppent egy párat leállítás után. Korábban is észleltem, de nem volt ennyire számottevő. Tudja valaki, hogy szimeringet vagy gumigyűrű tömítést kellene cserélni?
Ha ki is tudnám szedni a hfejből, azt te hogyan raknád be?
Bár nem tudtam kiütni soha.....
a huskyban meg eni i-ride 10w60 van ami azért vadulás nélkül is kapja az ívet mert ha csak negyedgázzal megyek akkor is forog vagy 6 ezret