Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia azt hiszem tőled vettem pár XL alkatrészt Pesten ha minden igaz berúgó szerkezet vezérműlánc stb stb ha működik és be tudjuk állítani használható állapotra akkor meg is egyeztünk. Az árat pedig majd személyesen megbeszéljük
Kanyart érdemes megkérdezni de ismervén nem nagyon merül ilyenbe bele ....rengeteg ídő és energia egy karbi főleg ha selejt.. de van egy jó vm38ss karbim ha érdekel vm38ss xr600 a blokk igazából 665ccm Kanyar mester rakta össze ...többnyire
Akkor van baj rendesen Nekem is volt dr em csak a 600 as verzió.Én a cdi-jével szoptam.Hol magas volt az alapjárat hol normális.
DR650 és az az érdekes hogy teljes generált kapott az össze o gyűrű szimeringek főtengely csapágyak fúrás dugó gyűrűk másik hengerfej szelep csiszolás. De az istenért nem akar össze állni vagy nem indul és ugye az egy berúgós egyhengeresnél nem ajándék vagy elmegy a motorfék és néha fent akad 4000 környékén és nehezen esik vissza de nem csuklik nem hörög nem fullad le........ elvileg a karbi középrész ki lett cserélve a tolattyúval együtt a membrán is jó 165 fúvóka......... de ez már tényleg hozzá értö embert kíván...... ja és a kopott blokkal tökéletes volt
Ismerem személyesen.Az RFVC blokkos hondák a specialitása de szerelt mást is. Seeseemotor motorszervíz néven keresd a facebook-on.Amúgy milyen motorod van amin nem jól viselkedik a bst 40?
igen valami élérhetőségre szükségem lenne vagy egy telefonszám vagy email amit használ is.
Innen a ropikból is szerelt már nektek ugye,milyen véleménnyel vagytok róla?
igen amúgy az arcképen rá kerestem most mentősként dolgozik jól láttam?
Akkor miért kérdezted?Kéne valami elérhetőség?
én sem azért kérdeztem
Már csak hétvégenként foglalkozik motorokkal,de a régi számán én nem értem el.
Sziasztok kanyar kolléga foglalkozik még szervizeléssel és a honlapján levő számon el lehet érni? Mert más a második "szerelő" brigád nem tudja normális működésre bírni a karburátorom Mikuni BST 40
sajna nem, nem is tudom hogy néz ki, kb két hónapja Kecskeméten van átnézésen, de lassan elkészül. de már görcseim vannak voltam otthon de kaszáltam nem volt időm nekem ilyenekre.
Akkor én kérek elnézést Amúgy mi van a husaberg-el voltál itthon mostanában motorozni?Mert elég ritkán adsz életjelet
A huskyra gondoltam papa. A honda füstöl
Ezekbe a lomokba ha törik a dugó akkor ott komoly olaj hiány van.Mivel elég masszív nagy szoknyájú dugó ezek nem úgy mint a z újabb vasakba ahol alig van szoknyája a dugónak a könnyítés miatt.
Persze a husky kicsit peckesebb forgósabb mint ezek az öreg lomok. Meg ezek nyomatékból mennek. 5000felett már picsa mig a husky ott megbolondul tetszik neki. Az ilyen kihegyezett gépekbe inkább az anyagfáradás nem is a kopás szokott gond lenni. Szóval törik a dugó, nem füstölni fog.
ne bízz semmit se a véletlenre
lehet beesik sos-ben egy afrika túra
Minek dobjak ki egy olyan dugót aminek még teljesen jó a kompressziója nem füstöl a motor és a henger is szép állapotban van.Amint el kezd füstölni ki baszom belőle,de mivel ez nem üzemórás motor és még csak nem is nicasil-os a hengere mint a tiednek így nem sürgős a csere.
az a baj hogy nem dobtátok ki 40 ezernél azt a dugót
pl nekem a huskyban kicserélték 200 óránál, pedig még teljesen jó volt
igaz ezt kb senki sem érti meg hogy miért kellett
hétvégén nézte meg egy ember aztán ki volt akadva hogy-hogy dugócsere volt .... hát úgy b+ hogy ne kelljen 400 óránál hengert is cserélni
Nem akarok én elkeseríteni senkit Csupán tudomásul kell venni,hogy ezekbe a motorokban általában 60-70.000 km is benne van és ott már azért előjöhetnek dolgok.Az én blokkomba is kb 60.000 lehet de még gyári a dugó benne viszont mint a 4 szelepet ki kellett cserélnem mert már nem zártak rendesen.Azt meg ne felejtsük el,hogy aki terepen használja ott duplán mennek a km-ek.Sokkal hamarabb elhasználódik minden.
a 400as nagyon faca volt
ha lehetett volna villanyindítót faragni rá még mindig meglenne
vagy akár most is vennék
bár az a 600astól újabb, pár dolog jobb rajta
amúgy a kor nemigen számít csak az hogy volt karban tartva
csak ezek a 300ezer alatti példányok szinte kivétel nélkül le vannak rúgva, sosem kapták meg azt amit kellett volna
Szegény gyereket így elkeserítitek baszki. legalább a 400asra mondd hogy jó ini.
vagy
egyszer kell megcsinálni rendesen, kb úgy ahogy annak idején megtervezték
igaz ekkor rámegy a vételár legalább még egyszer
egy rendszámos gépre talán még meg is éri ennyit költeni
Konkrét típus hiba nem nagyon van,viszont mivel ezek 25-30 éves lomok ezért bármi leeshet,eltörhet,kikophat stb... Tehát ha szeretsz barkácsolni,kókánykodni fúrni-faragni és sok a szabadidőd és jó az idegrendszered akkor bátran vegyél ilyen öreg szart de ha gond nélkül szeretnél MOTOROZNI akkor vegyél inkább valami fiatalabb motort