én sem játszanék vele, van már másik. Senki nem mondta hogy 15-ös gumiról beszélünk egyszerűen csak annyit írtam, hogy nincs rá szükségem. Lehet valakinek pont ez kell égetni, vagy akármire.
Van egy Honda XL 1000V-ről - defekt miatt- levett gumiabroncsom. Tulajdonképpen új gumi, annyi a baja, hogy az első néhány km-en defektet kapott, majd lapos gumival még néhány km-t elment a következő településig, így "körberepedt" (minimálisan).
Nem tudom, mennyit ér meg egy ilyen, nekem már nincs rá szükségem, így méltányos áron megválnék tőle.
Érdeklődni: bgfdaniel@gmail.com
hát ez az ... le nyikorogsz vele a tőzegre kemény pofonokat nemigen kap így biztos még 20 év múlva sem lesz gond vele amit használnak rendesen az kopik ez ilyen
szélesebb gumit akarok bele az aksi helyével nincs probléma maradna ott ahol van de nagyobb a hely ha az az oldalidom van fent.. rendeltem már ebay -ről de ha van valakinek itthon nem fizetek fölöslegbe 4000 rongyot ...
Túrázni tökéletes a Honda, de 2 T más világ nagyon egy idegbeteg azt lehet rá mondani, holnap megyek ki vele erdőbe dombot mászni , este már okosabb leszek hogy viselkedik ...
hát igen a sok falusi meggájver tud okozni elég sok kárt a rendszerben
amúgy én már pár éve rájöttem hogy az otthoni szerelésnek nincs értelme egy bizonyos szint felett
mert elsőre elkúrás van, másodikra is de sokszor még 3.-ra sem az igazi
aztán annyi pénzt elbasz az ember hogy annyiból kijönne a motorgenerál meg egy raklap tini ribi
A zongorával is ugyanígy szopnál,főleg ha bele nyúlnál a blokkjába Egyébként ezeknek a motoroknak a vesztét 90% ba az okozza,hogy hozzá nem értő ember próbálja felújítani és mikor füstöl meg zörög akkor a motor a szar.Én max évi 2000 km -t megyek,de ennyi nekem bőven elég,mert már annyira nem mozgat a motorozás mint 20 on évesen.
Biztosan igazad van.Bár én akkor is motorozok mikor ti a kandaló mellet alszotok.Egyébként nem gondolnám hogy egy 600ccm negyven lovas blokk nembir elvinni egy Quad vázat.Vagy ha mégsem hát lehet Ininek van igaza és mégis csak a zongora az igazi.
Nem akarlak megbántani,de csodálkozol,hogy füstől és nem bír sokat a blokk amit összeraktál?Ne csodálkozz,mert ha már egy dugót se tudsz helyesen berakni akkor meg van baszva az egész pedig még rá is van írva a segítség a tetejére és egy kis angol nyelv tudással könnyen kideríthető,hogy merre álljon .Két féle jelölés van a dugókon EX és IN.Ugyanis a In az Intake (valve) szó rövidítése ami annyit jelent,hogy SZÍVÓ (szelep) az EX szó jelentése EXHAUST (valve) avagy magyarul kipufogó (szelep)Tehát így mostmár vágod,hogy kell berakni azt a dugót amire IN van irva? A másik dolog pedig az,hogy ne csodálkozz ha megdöglik az xl blokk mikor traktor "traktor"vázba rakod Azt javaslom szereltess hozzá értő emberrel mert amit te csinálsz az katasztrófa
Gumipor volt bent mikor leszereltétek ?
de ilyen repedt gumival én tuti nem játszanék ....
Van egy Honda XL 1000V-ről - defekt miatt- levett gumiabroncsom. Tulajdonképpen új gumi, annyi a baja, hogy az első néhány km-en defektet kapott, majd lapos gumival még néhány km-t elment a következő településig, így "körberepedt" (minimálisan).
Nem tudom, mennyit ér meg egy ilyen, nekem már nincs rá szükségem, így méltányos áron megválnék tőle.
Érdeklődni: bgfdaniel@gmail.com
a zongora meg kibírja, majd néha avval megyek pecázni
én meg annyira meguntam a motorozást hogy nem is motorozom.....
Nézd a német ebay-t néha fillérekért meglehet venni !
3500ft a posta !
amúgy én már pár éve rájöttem hogy az otthoni szerelésnek nincs értelme egy bizonyos szint felett
mert elsőre elkúrás van, másodikra is de sokszor még 3.-ra sem az igazi
aztán annyi pénzt elbasz az ember hogy annyiból kijönne a motorgenerál meg egy raklap tini ribi