műanyag?
ha igen azért csattog
havernak a parillába vettünk univerzálist ezerpárszáz ft volt 3-4 éve(vagy 5)
autógumiból is lehet kivágni ilyen formát avval is csendes lesz
Köszi a gyors választ :-)
én egy kicsit többet dolgoztam a láncvezetővel és 1300 Ft-ba került. Megpróbáltam az eredetit lemásolni, és hőlégfúvóval hajlítottam meg. Az eredeti egy 20-asba benne lett volna.
az xr4 semmivel sem ment jobban a 100assal, ellenben a maxxmotionnal(vagy mifene a neve) könnyebben indult ha sokat állt
ennek a változatnak még a szaga is jobb volt régen
Berázza akkor válts vissza vagy cserélj áttételt! A castrol meg egy fos olaj szerintem, nekem sok félreváltást és zajosabb blokkot adott! Inkább az ini féle Eni vagy ha nem sajnálod egy motulra ruháznék be. Nem beszélve arról hogy a castrol minden bokorba hamisítva van! Ami még jó olaj az az eneos arany dobozos változatai!
az actevot állítólag nem lehet már kapni max. néhol Mastareonnal pont ma beszéltük az olajat, tehetsz 10w vagy 20w 50 et én most 10 w 50 power 1 4t rakok aztán meglátom. én ilyen gumit vettem rendes gumi alkatrészekkel foglalkozó boltban aszem 600 ft volt ..teljesen jó.. 95 ös benzint bele oszt mehet nekem nincs tapasztalatom nagyobb oktánszámúval de van aki már próbálta ..minden esetre semmit ne tölts be pluszba a benzinbe becsattogás normális azt jelenti huzzad neki
megtettem első 200 Km-em a Hondával a Bükkben..nagyszerű élmény volt gyönyörűen megy a gép. Kérdésem lenne, hogy Castrol actevo 10-40w olaj van benne. Ebben a melegben, vagy egyáltalán.. ha nem off-road ozok és nem hajtom elég ez, vagy jobb lenne a CASTROL Power1 Racing 4T 10w50? Ez persze kicsit drágább. És még egy kérdés..az ólommentes benzint bírják ezek az öreg gépek? vagy kell bele valami adalék? Új lánc van rajta új fogaskerekekkel a lengővillára a láncvezetőt egy nagy kopásállóságú műanyagból készítettem el. Remek lett :-) viszont alacsony fordulaton nagyobb sebességi fokozatban berázza..csattogtatja a láncot :-) gondolom ez is normális az egy henger miatt..
Szetszedtem a hengerfejet szelepeket kiszedtem es az egyik kipufogo szelepnèl a rugoval egyutt jött ki a szelepvezető teteje amire a szimeringet rakjàk.. szoval az eleg regota ugy lehetett.. mert nagyon kokszos volt a szelep...
szoval most ilyen alkatreszt Szelepvezetőt keresnèk hozzà akar több darabot (4db) is. Koszonom
Halihó! Dominator esetében a CDI-n a kemény műanyag borítást hogy lehetne pótolni? Az eredeti 3 darabban van, gondolom nem lenne célszerű visszaragasztani.
azt untam meg hogy senki nem képes normálisan motorozni
mindenki rinyál hogy nincs pénz nincs idő nincs tökömtudjami
vagy épp van 2 gyerek szar a meló hülye a főnök stb stb stb
meg még ezer faszság
szimó nincs már elcseréltem egy robogóra hogy ne kelljen váltani
eleinte deszar volt már, párszor neki akartam menni ennek-annak amikor tapostam volna a nemlétető hátsófékpedált
amúgy már tök faszán tudok vele kanyarogni, eleinte az sem nagyon ment azokkal a kis fos kerekekkel
sajna a babettás munkatársam nincs már ott pedig 2 éve még milyen jó kis körforgalmas mérkőzéseket csináltunk(kb 8-10 kör alatt rávertem egy kört a szimóval ) most is fel lehetne dobni a hazavezető utat
Megértelek Ini.Öreg vagy már és puhos Nem valók már neked az ilyen adrenalin növelő dolgok mert infarktust kapsz inkább ülj fel a simsonra és menj el horgászni,de csak kizárólag növényevő halra,mert a a ragadozó halak kicsit vehemensebbek és még felmenne a vérnyomásod
ebben igazad van, de mint írtam 2 motor(legfőképp ha más célra készültek) mindig jobb mint egy
mert amikor be akarok baszni a csatornaparton akkor pont jó a zongora, ha meg kicsit bekattanok akkor megnyugtat a husky
amúgy idén befejezem a "vad" motoros karrierem, meguntam az egészet, kicsit jegelem a témát, max a tavaszi-őszi erdély marad meg, meg itt helyben egy kis lötyögés
feldobozolom a zongorát kikenem szilóval a széleit aztán jó lesz jégtartónak a csatornaparton
Én azért oda szoktam verni neki,mivel ez a veztengely ami benne van ez inkább a közép és felső fordulatszám tartományba jó.Dehát erre vannak ezek a motorok ütni vágni aztán ha szétesik akkor megcsinálni.Mert a motor van értem és nem én a motorért
inkább úgy mondanám arra használom amire való
4 ezren túl ritkán van pörgetve
ha forgatni támad kedvem akkor beindítom a huskyt abban még 10ezer után is van egy kicsi pöröghetnék
bár 8-9 ezren túl az sem sokat megy
és a zongora 5 ezer után se veszít az olajszintjéből, ez egyrészt betudható hogy nagyon kis patent a motorja másrészt meg mint írtam nem pörgetem
barbároknak meg nem adom oda, akkor inkább temessék el mellém
Ini ahogy te használod azt a kisipari hulladékot úgy nem is lesz soha baja 3000 es fordulat felett talán még nem is járt Oda adnád 1 hét használatra utána lenne rajta mit cserélgetni
én bízok a motorban, még az olajszintet se nézem
bár múltkor addig magyaráztatok amíg ránéztem de teljesen felesleges
patent kis jármű a zongora nem kell ezen nézni semmit a benzinszinten kívül
bár azt is ritkán kell
a huskyn meg előbb kell olajat cserélni mint hogy meg tudná enni
Sziasztok! Láttam mar párszor hogy itt vannak Nógrád
Megyeiek is kérdésem az lenne kinél szoktátok csináltatni a motort ? Nekem egy tényleg hozzá értő ember kéne. Tömítés szettet kene cserélni kompletten és az egyik hengerfej csavarba szar a menet és el engedi az olajat . Ennyit kéne csinálni blokk ban semmit sem kell cserélni !
ha igen azért csattog
havernak a parillába vettünk univerzálist ezerpárszáz ft volt 3-4 éve(vagy 5)
autógumiból is lehet kivágni ilyen formát avval is csendes lesz
én egy kicsit többet dolgoztam a láncvezetővel és 1300 Ft-ba került. Megpróbáltam az eredetit lemásolni, és hőlégfúvóval hajlítottam meg. Az eredeti egy 20-asba benne lett volna.
ennek a változatnak még a szaga is jobb volt régen
megtettem első 200 Km-em a Hondával a Bükkben..nagyszerű élmény volt gyönyörűen megy a gép. Kérdésem lenne, hogy Castrol actevo 10-40w olaj van benne. Ebben a melegben, vagy egyáltalán.. ha nem off-road ozok és nem hajtom elég ez, vagy jobb lenne a CASTROL Power1 Racing 4T 10w50? Ez persze kicsit drágább. És még egy kérdés..az ólommentes benzint bírják ezek az öreg gépek? vagy kell bele valami adalék? Új lánc van rajta új fogaskerekekkel a lengővillára a láncvezetőt egy nagy kopásállóságú műanyagból készítettem el. Remek lett :-) viszont alacsony fordulaton nagyobb sebességi fokozatban berázza..csattogtatja a láncot :-) gondolom ez is normális az egy henger miatt..
azt viszont már nem tudod leszedni..
Szetszedtem a hengerfejet szelepeket kiszedtem es az egyik kipufogo szelepnèl a rugoval egyutt jött ki a szelepvezető teteje amire a szimeringet rakjàk.. szoval az eleg regota ugy lehetett.. mert nagyon kokszos volt a szelep...
szoval most ilyen alkatreszt Szelepvezetőt keresnèk hozzà akar több darabot (4db) is. Koszonom
mindenki rinyál hogy nincs pénz nincs idő nincs tökömtudjami
vagy épp van 2 gyerek szar a meló hülye a főnök stb stb stb
meg még ezer faszság
szimó nincs már elcseréltem egy robogóra hogy ne kelljen váltani
eleinte deszar volt már, párszor neki akartam menni ennek-annak amikor tapostam volna a nemlétető hátsófékpedált
amúgy már tök faszán tudok vele kanyarogni, eleinte az sem nagyon ment azokkal a kis fos kerekekkel
sajna a babettás munkatársam nincs már ott pedig 2 éve még milyen jó kis körforgalmas mérkőzéseket csináltunk(kb 8-10 kör alatt rávertem egy kört a szimóval ) most is fel lehetne dobni a hazavezető utat
mert amikor be akarok baszni a csatornaparton akkor pont jó a zongora, ha meg kicsit bekattanok akkor megnyugtat a husky
amúgy idén befejezem a "vad" motoros karrierem, meguntam az egészet, kicsit jegelem a témát, max a tavaszi-őszi erdély marad meg, meg itt helyben egy kis lötyögés
feldobozolom a zongorát kikenem szilóval a széleit aztán jó lesz jégtartónak a csatornaparton
4 ezren túl ritkán van pörgetve
ha forgatni támad kedvem akkor beindítom a huskyt abban még 10ezer után is van egy kicsi pöröghetnék
bár 8-9 ezren túl az sem sokat megy
és a zongora 5 ezer után se veszít az olajszintjéből, ez egyrészt betudható hogy nagyon kis patent a motorja másrészt meg mint írtam nem pörgetem
barbároknak meg nem adom oda, akkor inkább temessék el mellém
bár múltkor addig magyaráztatok amíg ránéztem de teljesen felesleges
patent kis jármű a zongora nem kell ezen nézni semmit a benzinszinten kívül
bár azt is ritkán kell
a huskyn meg előbb kell olajat cserélni mint hogy meg tudná enni
vagy mi az oka ennek a patyolat gépnek?
Megyeiek is kérdésem az lenne kinél szoktátok csináltatni a motort ? Nekem egy tényleg hozzá értő ember kéne. Tömítés szettet kene cserélni kompletten és az egyik hengerfej csavarba szar a menet és el engedi az olajat . Ennyit kéne csinálni blokk ban semmit sem kell cserélni !