Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, Xr600 gépről van szó, berúgós, dekompresszoros! Érdeklődnék én, nem tudom közületek nézte-e már valaki hogy le csavarom a szelepdeklinél a kupakot a Jobboldali szívószelepnél, (gázkar felől) és onnét be világítva, benézve látom a kipufogó szelephimbát ahogyan az felfekszik a vezérműtengely bütykére, és a szelephimba a vezérműtengely bütykének a szélére fekszik fel egy olyan kb: 2-3mm-en. Vagy mi nem stimmelne?
Dekompreszoros kipufogó szelephimba! Ennek ilyenek kell lennie? Mert a többi teljes felületére fekszik fel, avval nincsen gond. de ez az egy ez nem. Ez így jól van? Valaki figyelte már ezt meg?
Nincs még nálam a paripa,így még nem tudok semmi pontosat róla. Csak előre kérdezősködöm. :-)
szevasztok ajálottak ma egy 250trx et. mijen lehet ?mi az xl250?
szimeringnél nem kellene, eleve nagyobb a gyűrűhézag a levegősnél
Értem, de ilyenkor hol kajál be olajból? Lehúzó mellett vagy a szimeringnél?
ezek a levegős 1 hengeresek ilyenek, minél jobban pörgeted annál jobban eszi
de ha nem pörgeted annyira akkor is jobban fogy mint a vizesnek
csak meg kell szaglászni: a levegősnek mindig büdösebb a füstje
pl én általában 3000-4500 fordulat között járok nem is fogy semmit se, de a huskynak jobb a szaga
A "jól gondolom" rész kérdőjeles akart lenni.
Üdv. Hidegen is kicsit, de főleg melegen kb 5-6 ezres fordulatról gázelvételre egy kis kékes füstöt dob az xt-m. Amíg húzom a gázt semmi füst, csak ha elveszem, de akkor sem vészes. Ez ha jól sejtem szelpeszár szimering lesz. Jól gondolom. Most cserélek majd olajat, ha nem eszi vészesen szarom le, csak gondoltam rákérdezek. Ja és hidegen nem kínálom ám mindig 6ezerrel, csak teszt volt.
Nem tudtak segíteni. Viszont a PZS lehet, hogy be tud szerezni valamit.
talán kilométeróra meghajtó?
link
sziasztok! egy kérdésem lenne. hogy nem tudja valaki mi a neve annak a alkatrésznek ami az első keréken van és meg hajtja a Km/óra spirált? jó angol neve is. de nem tudom hogy hívják. köszönöm!
Pinkmotors -t hívd fel de eléggé húzós az ára e-bay on valami 27 ezer volt nekem is kellett volna, de inkább vettem egy komplett karbit :)
Kép róla...
Újra levettem a karbit, de most kimostam ultrahangos mosóba. Kivettem az "Air-Cut Off" (A két karbi között)memránt. Hát elég ramatyul néz ki. Honnan tudnék ilyet beszerezni?
Vagy generátor szar és melegen nincs szikra,vagy picit magas a benzinszint,első körben erre gondolnék.
Szellőztetés után sem indul melegen?
Kérdésem lenne!
Nem rég lett meg a 10ezredik valós kilométer a motoromba Honda XR650R 2001 évjárat le informálható a km, kapott egy mikuni TM 40 karbit, egy kormány magasítót,azon kívül full gyári, jelenleg mennyi lehet a piaci ára mert eléggé nagy szórásban látok eladókat. Ebben kellene nekem segítség előre is köszönöm :)
amugy tényleg egybe van..deknik nincsenek kopva a lábnál, csavarok nincsenek sehol nyalatva, gyári féktárcsák nem igazán koptak...helyén van minden a motoron....igaz furán hangzik az a km futás nekem is az évjárattól adódóan, de ezek alapján lehet igaz is....a motor indult elméletben fél éves állás után is 2-3 ra... magprobálom a benzines témát mondom neki..és amikor megyek, állni hagyom pár napot mondom neki ne legyen addig piszkálva... jobbat nem tudok... 70km-re van.. sajna nem tudom mindennap elmenni..és már lehet így is ki van velem a töke a sok kérdéstől... de ha még ezt is beadom neki... lehet nem kell megvenni...:).... amugy az az 50-60 alku van tervbe pont
azt a 8 ezret bizonyosan a hófehérke tette bele, ha már a meséknél tartunk
de
engedd le a benzint tegyél bele rendeset kergesd meg utána másnap(esetleg 2nap múlva) indítsd be
ha 1-2 rúgásra beindul akkor nem olyan gáz a motor, lehet vele mászkálni még akkor is ha egy kicsit füstöl
vételnél meg alkudj le 50-60 ezret az kb fedezi az új dugót
kb ilyen volt indításnál..érezhető is volt az olaj szaga....meg is lepődtem rendesen...de utána elhagyta...amugy nem inkább feketének kéne neki lennie, ha pl a motorolajat eszi?..mert nekem volt DR600..az ette rendesen..olyan fekete jött belőle mint egy egészséges dízelből..:)....az is lehet azért van benne 20/50 hogy megálljon benne jobban az olaj..de abban is van realitás hogy amikor komolyan meleg egy ilyen motor akkor biztos jobb neki mint a 10/40.......a motor külsőleg eléggé egyben van..és elméletben kb 8000km van benne.... nem tudom mit csináljak... lecseréltessem a benzint full tiszta 98-asra..és ugy tegyek egy probát?..... egyébként gondolom proba képpen kicsit nagyobb gáznál is meg kellene nézni mi a helyzet... mert még szabályzásnál is alig kéne valamit látni a füstből.....de hát ugye..lehet így is marad a tankba a keverék olajbol...... tanácstalan vagyok
http://www.youtube.com/watch?v...
mint egy 2t
de volt amikor ettől jobban füstölt
ekkor olyan 80ezer felé lehetett a motorban
a karbinak kurvára mindegy milyen a benzin
az ólom a szelepüléshez kell de nem hinném hogy a japóknál ez bármit is számítana
nekem 88as is mindenféle praktikák nélkül megy sima benzinnel
ha füstöl vagy kopott vagy a szelepszárszimering ereszt, de inkább kopott
amíg nem sok anyagot eszik le kell szarni, én évekig jártam füstös motorral
Ha indítás után füstöl, egyből dugó-gyűrű cserére gondolj!
Nem látsz bele,nem tudod milyen az állapota!
igen,,nekem is a 2Tkeverékről a dízel jut eszembe..:)..ezért kérdeztem itt... van e valakinek ilyennel tapasztalata.. vagy káros e ez, vagy van e realitása esetleg...... az olaj a meleg viszkozitás miatt endurozásnál nem lenne elég a 10/50?..mert mondjuk tudom abban igaza van amikor 130 fokos pl egy léghütéses motor akkor a 10/40 nem annyira jo neki...de a 20/50-et tuzásnak tartom..
lehet..minden..szeptember óta nem ment vele..el lett indítva 3. rugásra ment..kb 2 percig jött belőle olyan kék, mint az ég..gondolom a 2t miatt....aztán abbahagyta.....nem füstölt...fekete nem jött belőle sehogysem......elvileg a magyarázat..hogy mivel 2000-es modell, kívánná az olmozott benzint a kenés miatt, ezért tette bele.. és hasznos a karbinak......