XL250R
A tömítésen tudom hogy gyárilag van valami ragasztóréteg azt megoldom de hányrészes a fém része?Ezen a videón mintha 2 volna.XL vagy XR szerintem mindegy. http://youtu.be/JcSA5zw5vj8
ha már hengerfej
a nyíllal jelölt kütyünél miért folyik az olaj?
ki lett cserélve az o-gyűrű azóta nem ment 3 ezret aztán ismét folyatja
nem nagyon de észrevehető
az a gáz hogy nem olyan egyszerű cserélni benne az a kis biszbaszt
Kb 2006-ban picit elcsúsztam és az egyik tenyércsontom eltört illetve ismét eltört az amit egyszer eltörtem de nem látta akkor orvos és nekem azt javasolták hogy ne mondjam hogy motorral történt mert azért fizetni kell ,nem terjed ki rá az egészségügyi biztosítás.ezért kényszerből ugyan de hazudnom kellett hogy létráról estem le,viszont a betegápolónak aki kitolt a műtőből elmondtam a motort és másnap a doki bár nem mondta de nagyon idegbeteg volt valamiért :)...végülis megértem de ő is megértheti hogy egy ilyen barom törvény miatt ami megkülönbözteti a saját szórakozásból vállalt veszélyes üzem közbeni balesetet egy létráról leeséstől nem akarok fizetni (hiszen ezért vonják az EÜ járulékot)most legalább használva volt az a pénz.
Nemsokára összeraknám a hengerfejet,amikor levettem 3db tömítés volt egymás felett,azt gondoltam hogy annyira vetemedett a hengerfej hogy 3-at tettek alá,de most láttam egy videót amiben szintén többrészes a tömítés.
-Hány részből áll és van e valami amire figyelni kell a sorrendnél,úgyis rá fogok jönni de jobb megkérdezni.
-És a vezérmű csapágyakat már kérdeztem de nem jött válasz,szerintem a lánckerék felölinek a befelé eső oldala zárt a túlvégi tljesen nyitott ugye?
írj címet küldök képet
most olvasom ,hogy jártál. Jobbulást kívánok! Jól össze foltoztak nem írígyellek.
Mielőbbi gyógyulást!
A tömítésen tudom hogy gyárilag van valami ragasztóréteg azt megoldom de hányrészes a fém része?Ezen a videón mintha 2 volna.XL vagy XR szerintem mindegy.
http://youtu.be/JcSA5zw5vj8
a nyíllal jelölt kütyünél miért folyik az olaj?
ki lett cserélve az o-gyűrű azóta nem ment 3 ezret aztán ismét folyatja
nem nagyon de észrevehető
az a gáz hogy nem olyan egyszerű cserélni benne az a kis biszbaszt
-Hány részből áll és van e valami amire figyelni kell a sorrendnél,úgyis rá fogok jönni de jobb megkérdezni.
-És a vezérmű csapágyakat már kérdeztem de nem jött válasz,szerintem a lánckerék felölinek a befelé eső oldala zárt a túlvégi tljesen nyitott ugye?