Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sajna az enyimbe kawasaki klr 650 hátsó felni és lánckerék van igy a méret nem jó
Előfordult már máskor is:) Egy 3. ismerősünk xr650jének a gyári telóját. Kanyar fog túlórázni rajta majd.
üdv
írj címet küldök képet
szia!
most olvasom ,hogy jártál. Jobbulást kívánok! Jól össze foltoztak nem írígyellek.
valamit akkor elbaszott sport társ.... milyen elejét tesz most az övébe?
Egy darabig jó volt aztán kilőtte magából az xl.
gézának bejött a ragsztó amit adtam?
Viszont szereztem rá dobot, nagyon kulturált hangja lett alapjáraton, meg szépen egyenletesen húz alulról.
Gézával csináljuk (őt ismered te is) neki már van rutinja benne. Karbi ebben a hónapban lett volna de a feszítő közbeszólt.
köszönö bár az idei motorozást elfelejthetem..
a feszítővel megküzdesz majd kitartást .. karbi fronton helyzet?
Holnap operáció
Jól haza vágtad a kezed
Mielőbbi gyógyulást!
a nívó pálca 8-10 hétig marad
itthon....
Hello, valaki meg tudja mérni nekem az XR600as tárcsa és a lánckerék belső falai közti távólságott? Előre is köszönöm.
XL250R
A tömítésen tudom hogy gyárilag van valami ragasztóréteg azt megoldom de hányrészes a fém része?Ezen a videón mintha 2 volna.XL vagy XR szerintem mindegy.
http://youtu.be/JcSA5zw5vj8
valami vékony gyürü vagy tömitö esetleg..
még nem találkoztam ilyen hibával nekem nem engedi a feszitőnél lehet már meglett eröltetve és kivan szopósodva
ha már hengerfej
a nyíllal jelölt kütyünél miért folyik az olaj?
ki lett cserélve az o-gyűrű azóta nem ment 3 ezret aztán ismét folyatja
nem nagyon de észrevehető
az a gáz hogy nem olyan egyszerű cserélni benne az a kis biszbaszt
A vezérműtengelyen a lánckeréknél lévő csapágynak a zárt részének kifele kell néznie.
az eüs legendákat meg elfelejthetjük mert fizeti a tb.. többen is vagyunk bent motorosok...
milyen motor ez?
Kb 2006-ban picit elcsúsztam és az egyik tenyércsontom eltört illetve ismét eltört az amit egyszer eltörtem de nem látta akkor orvos és nekem azt javasolták hogy ne mondjam hogy motorral történt mert azért fizetni kell ,nem terjed ki rá az egészségügyi biztosítás.ezért kényszerből ugyan de hazudnom kellett hogy létráról estem le,viszont a betegápolónak aki kitolt a műtőből elmondtam a motort és másnap a doki bár nem mondta de nagyon idegbeteg volt valamiért :)...végülis megértem de ő is megértheti hogy egy ilyen barom törvény miatt ami megkülönbözteti a saját szórakozásból vállalt veszélyes üzem közbeni balesetet egy létráról leeséstől nem akarok fizetni (hiszen ezért vonják az EÜ járulékot)most legalább használva volt az a pénz.
Nemsokára összeraknám a hengerfejet,amikor levettem 3db tömítés volt egymás felett,azt gondoltam hogy annyira vetemedett a hengerfej hogy 3-at tettek alá,de most láttam egy videót amiben szintén többrészes a tömítés.

-Hány részből áll és van e valami amire figyelni kell a sorrendnél,úgyis rá fogok jönni de jobb megkérdezni.

-És a vezérmű csapágyakat már kérdeztem de nem jött válasz,szerintem a lánckerék felölinek a befelé eső oldala zárt a túlvégi tljesen nyitott ugye?