Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Haló
Használ valaki okostelefont navigációra?
Androidra kellene nekem valami jó program,katonai vagy részletes turista térképpel.
Ki mit ajánlana,és honnét tudom letölteni?
De sok időtök van egymásra Materon ez a 15-50 áttétel még 3 dikban is rövid nem hogy 1 ben alig vátom megegyék egymást a lánc meg a kerék akkor legalább nem tudok majd motorozni vele:D
azért a leengedett olajban való turkálástól precízebb
a lánc o gyűrűit is tesztelgetem vagy 3 hónapig benzinbe, és nem bántja, de senki sem hiszi el
még a "bénácska" regina gyűrű is patent nemcsak a did meg az rk
meg volt még egy típus de most nem jut eszembe a neve
"én májkrámesdobozokban teszteltem új olajat, melegítve a rezsón" Te aztán tudományosan teszteled az olajat Azt javaslom Ini,hogy inkább azt az időt amit az olajok tesztelésével töltesz egy rezsó mellet.Inkább kurvázással üsd el azt az időt
akkor a 20w50 teli volt korommal
én májkrámesdobozokban teszteltem új olajat, melegítve a rezsón
szinte úgy fojt mindkettő mint a víz
persze sűrűségmérővel lenne az igazi, de olyat nem tudtam szerezni
Az tévedés,hogy a 10w-50 és az ásványi 20w-50 egyformán híg fos mert direkt összehasonlítottam a mocis kollega motorjába lévő 20w-50 az én motoromba lévő 10w-50 el és szemmel láthatóan hígabb volt a motul a két nagyjából azonos hőmérsékletű és tipusú motorba.
és jobb a szaga
amíg nem füstölgött az xr4 addig én azt használtam, normál(de nem nagyapi) tempónál 700km felé kezdett fogyni
ellenben amikor a drz-s cimbivel ástunk a homokbányában kb 50km után nem ért bele az olaj a nívóba
amúgy a 10w50 és a 20w50 teljesen egyformán hígfos üzemmeleg álapptban
Sziasztok xr 600 98ashoz első hátsó cross kerék kellene mert a cimborám vett egy éxert és supermoto kerekek vannak benne S.O.S mert mennénk csapatni de sima gummával nehéz várom válaszotokat
Az igaz hogy a 10w-s a legkisebb viszkozitású amit léghűtésesbe szoktak tenni.
A kopó lamella újonnan 15-17.000 ft az acél 10.000 ft körül van de az általában csak akkor megy tönkre ha sokáig használod csúszó kuplungal.Érdemes rugót is cserélni az kb 3000 ft a szett.
En most az elf et probalom hogy legyen arrol is velemenyem (10w40)
Ugy dontottem hogy meghagyom a tehenet.kicsit atalakitom es csapatjuk neki.
Erzem hogy a lamellak kopottak. Mennyibe all meg egy csere ft ba kifejezve?
Tény és való,hogy a motor tömítettsége se lehet a legjobb mert van benne km szépen,de a 20w-50 el szinte semmit nem evett az olajból a motul-ból meg drasztikusan fogyasztotta az olajat.Úgyhogy most még rátöltök és ezt kimotorozom és utána megy vissza bele a 20w-50 mert az való ezekbe az öreg léghűtéses motorokba.
A motul 5100 10w,a castrol 20w,valószínűleg itt a megoldás az olajfogyásra.
Az xr400-ba én is motul 5100-at teszek,600km terep után semmit sem kellett utána tölteni.
El is felejtettem megírni a motul 5100 as olajjal való tapasztalatom.Akkor most kifejteném A véleményem az,hogy nem jó,de legalább szar ugyanis mikor beletöltöttem a motorba 2,8 litert azzal pont a maximumig volt a nívónál,azóta mentem a motorral kb 200 km-t és most pont a minimumnál van.Tehát elég jelentős a menyiség és mindezt úgy,hogy nem füstöl a motor.A motul előtt 20w-50 castrolt használtam amivel úgy elment 1500 km-t hogy nem kellett rátöltenem.Úgyhogy most mehetek venni 1 liter 5100 at amiből kb rátöltök fél litert a motorba,hogy tudjak hétvégén motorozni Viszont egy jó tulajdonságát tudnám mondani az ásványi olajjal szemben és az az,hogy nem ég meg és nem feketedik meg olyan könnyen.
A gyári áttétele 15-45 ezzel a végsebessége 160 körüli.Én mivel csak terepen használom így nekem a 15-50 vált be ezzel olyan 140 körül van a vége.Elég dinamikus a gyorsulása és nem csattogtatja szét a láncot.Az 1. sebesség elég rövid így viszont nekem azért jó mert így 2 személlyel is könnyebb forgolódni szűkebb helyeken.
Lenne egy kerdes.
Mi a gyari attetele a dominak.te milyennel hasznalod.es milyet erdemes hasznalni ami kicsit porgethetove tenne?
Az xl-xr 600 típusoknál biztos, kell az M6-os menet,a könnyített lánckeréknél nem tudom, még nem volt olyan nekem.
Hello mindenki!

Kérdésem lenne egy XR650R -el kapcsolatban. Rendeltem első lánckereket 15-öst a meglévő 14-es helyett. A probléma azzal van, hogy a 14-es lánckeréken van két 6-os furat ami a biztosító lemez rögzítéséhez kell. A 15-ös pedig egy könnyített lánckerék furatok nélkül. Elméletileg passzol a típushoz, sok helyen ezt hozzák a webshopok. Szóval létezik ehhez a lánckerékhez egy másfajta rögzítés vagy ugyanolyat kell hogy hozassak hozzá, mint a 14-es?
POC.: Nagyon szépen köszönöm a a Zsoltika számát, úgy néz ki meg is van amit keresek :)
Kérdezd meg Zsoltit,neki tuti van.
06-30-612-2067
Dobfekes kerek is jo lesz....azt sem tudtok?...jaa xr 600- hoz :)
bejáratni úgy kell hogy álló helyen 6 ezres fordulaton tartani addig amíg nem pirosodik a kipufogó, utána lehet tiltásig húzni
ha már serceg a henger a köpés után akkor lehet elindulni egy laza karikára
bánja a fene abbol mindig van 1-2 garnitura tartalék:) sajnos még járatós vagyok nem lehet markolni neki