van egy honda xl 500s-em darabokba.és nem tudom hogy a blokk bal oldalába lévő kiegyenlítő tengelyt és a láncot hogy kell beállítani.elvileg a kézikönyv szerint festve van a lánc 3 helyen és a főtengelyre a kiegyenlítő tengelyre és a váltóhoz úgy kell feltenni de az én láncom nincs jelölve.van olyan aki rakott már össze ilyet vagy tud segíteni hogy hogy kell beálítani?
vettem is gyors 15 literrel
bár már több mint fele odavan, valamikor a ténérén is kellene olajat cserélni(csak még mindig nincs menetjavítóm) aztán már ismét lehet agyalni hol is lesz olcsó
kapja be a lincos rendeltem menetjavítót, de nincs nekik, és nem is lesz
de a honlapon meg még mindig azt írja hogy raktáron van
haver olajemelőt akart az sincs, meg még pár kacatot
piszok szemét egy banda
én avval járok egy ideje
a legolcsóbb 20w50essel 1000ft volt literje
teljesen hibátlan, ténérében futott vagy 5 ezret
az xr4 is elvolt vele, miután elkezdett füstölögni azt használtam
kár volt bele a drága 5100
Amit te alátétnek hívsz az valójába egy szelephézagoló lapka lehet,ha jól veszem ki a szavaidból Ha itt körülnézel valószínű,hogy találsz olyant ami neked kell.
2 dolog kell hogy összerakjam 1 alátét és egy 7-es áteresztőcsavar.
Előbbi elveszett valahogy utóbbit le kellett vágni.
Utóbbi nem annyira probléma,de azért a környékbeli város egyik motorosboltjában sincs és hidraulika szerelőjénél sem és az interneten is fékcsőcsavarként sikeresebb vele az ember.
XL250R-ben a szeleprugók felett van 1 edzett csiszolt alátét,belső átmérő 17mm vastagság 1mm külső átmérő pár mm,az nem fontos.
Lehet a többi Hondában is ez a méret.
Valakinek van vennék,a szomszéd esztergályosnak nincs se ideje se pontos gépe hozzá.
Sőt ha mellette 7-es olajáteresztő csavar és lámpás hátsó sárvédő is van akkor azt is vennék.
Eredeti alátét 1db kellene adok érte 400Ft-ot,eredeti csavarért szintén 400-at.
Akkor csapj hozzá még egy litert,sajnos 2 liter nekem még sose volt elég.A pálca bele se ér annyinál az olajba.Jól döntögesd meg oldalra a motort,hogy a szelepektől is szépen lefolyjon a fáradt olaj.
http://baercoil.hu/sct/695394/...
bár már több mint fele odavan, valamikor a ténérén is kellene olajat cserélni(csak még mindig nincs menetjavítóm) aztán már ismét lehet agyalni hol is lesz olcsó
kapja be a lincos rendeltem menetjavítót, de nincs nekik, és nem is lesz
de a honlapon meg még mindig azt írja hogy raktáron van
haver olajemelőt akart az sincs, meg még pár kacatot
piszok szemét egy banda
aztán az egyik ismerős szétmérte a 80as hordót
1900 ft per liter
a legolcsóbb 20w50essel 1000ft volt literje
teljesen hibátlan, ténérében futott vagy 5 ezret
az xr4 is elvolt vele, miután elkezdett füstölögni azt használtam
kár volt bele a drága 5100
2 dolog kell hogy összerakjam 1 alátét és egy 7-es áteresztőcsavar.
Előbbi elveszett valahogy utóbbit le kellett vágni.
Utóbbi nem annyira probléma,de azért a környékbeli város egyik motorosboltjában sincs és hidraulika szerelőjénél sem és az interneten is fékcsőcsavarként sikeresebb vele az ember.
Lehet a többi Hondában is ez a méret.
Valakinek van vennék,a szomszéd esztergályosnak nincs se ideje se pontos gépe hozzá.
Sőt ha mellette 7-es olajáteresztő csavar és lámpás hátsó sárvédő is van akkor azt is vennék.
Eredeti alátét 1db kellene adok érte 400Ft-ot,eredeti csavarért szintén 400-at.
jelezze akinek van,köszi
Szervizintervallumok: 6000 km-enként
Olajcsere (szűrővel): 3000 km-enként
Motorolaj: SAE 10W40
Olajmennyiség szűrővel: 1,95 Teleszkóp olaj: SAE 10
Olajmennyiség villaszáranként: 595 ml
ezt találtam