a teló alján találsz állítási lehetőséget sima lapos csavarhúzóval lehet állítani de előbb vedd ki a gumi porvédőt ha van .. aztán jobbra vagy balra tekerve lehet ...
akkor hívd fel gyurcsók doktort és megjavítja a tv-n keresztül
az xt-n úgy cseréltem olajat hogy kicsorgattam a régit, majd zsíroldót tettem bele és kimostam párszor
addig öblítettem amíg tiszta anyag nem jött ki belőle
nem szakszerű de lusta voltam szétszedni fullra, majd ha szimeringcserés lesz akkor széttúrom
első körben engedd ki ami benne van
másodikban nézd meg nincs-e megmókolva a rugó falusi tuningként szokás betenni ezt-azt kitámasztani
harmadikban meg belepróbálni egy hígabb olajat
ÜDV!
xr 600-on szeretném az első teleszkópot puhítani, és az lenne a kérdésem hogy a képen látható szelep az légtelenítő, vagy azzal lehet szabályozni a puhaságot!? Ha légtelenítő akkor kell benne levegőnek lennie vagy engedjem ki? Vagy hogyan csináljam az állítást?
előre is köszi a segítséget!
Nemrég felvilágosultam hogy az alátét a rugó alatt van...
nem isdmertek egy Győri hős hondást aki felújított vezérműtengellyel árulta a motorját?Vagy mesélte itt hogy mennyire jól sikerült a felújítás,aztán képes volt felcserélni a vezérműtengely csapágyakat és a nyitott csapágyon kerestül lefolyt az olaj a blokkba ezért szénnékopott 2 bütyök azon az oldalon,és eladta nekem mint vadi új felújított vezérműtengelyes motort,volt itt a topikban ilyen ember?
Mi jöhet még mit baxott el még?ha szétszedte remélem visszarakta a zégert a dugattyúcsapszeghez márha az van ott,kezd félelmetes lenni ez a motor.
Ha ki akarod cserélni benne a papír légszűrőt szivacsra akkor szólj mert nekem van egy és én már legyártottam hozzá a tartó keretet is.Fél napig fúrtam faragtam
Nincs valakinek elfekvőben olcsóért egy db kipufogódobja?Domié jó lenne,vagy valami 350-es egyhengeresé is.Csak egy kellene.Lehet ütött kopott is csak a belseje legyen gyári és ép.Kiherélt szétfaragott nem jó,az lenne nekem is.
szerintem a tuhu(openmaps) lehetne a világ legjobb térképe ha nem volna a nép lusta meg trehány
és még annyi kis változás kellene hogy 2 féle földút jelölés
egyet én is viszek, majd nézek neki helyet
topo nincs rajta csak a tuhu meg a navi
nincs több kártyám a topoért meg nem fogok venni, amúgy se szimpatikus cucc
A nagy sárga képernyősön egy openmaps (turistautak) térkép van.A kissebb fehér kijelzősön pedig navitel térkép szoftver és azon belül a topoguide (katonai) és a turistautak van fent.
Nem vagyok kor-szerűen képben a GPS-ekkel de ezen a földutak is rajtavannak?Én a garmin alá tett katonai térképet használom igaz kb 10 éves lehet de a vadászlesek is jelölve vannak.jólenne egy újabb részletes túristatérkép jellegű de vektoros persze.
Honda XL-ben csavaros a szelephézag nincs lapka.
Holnap kipakolom a helyiséget és megtalálom.
Utánanézek a 125 ös vagy a 200-as vagy a 350-esnek nem e ugyanilyen a szelepmérete mert akkor azé is megfelel.
az xt-n úgy cseréltem olajat hogy kicsorgattam a régit, majd zsíroldót tettem bele és kimostam párszor
addig öblítettem amíg tiszta anyag nem jött ki belőle
nem szakszerű de lusta voltam szétszedni fullra, majd ha szimeringcserés lesz akkor széttúrom
nem akarok nagyon belebonyolódni olajcsere meg stb..., szerintem akkor marad így!
olajcsere nem tudom mennyit segít, nem ismerem milyen az xr teló
az xr4en sokat segített az olajcsere, de az más rendszerű
másodikban nézd meg nincs-e megmókolva a rugó falusi tuningként szokás betenni ezt-azt kitámasztani
harmadikban meg belepróbálni egy hígabb olajat
xr 600-on szeretném az első teleszkópot puhítani, és az lenne a kérdésem hogy a képen látható szelep az légtelenítő, vagy azzal lehet szabályozni a puhaságot!? Ha légtelenítő akkor kell benne levegőnek lennie vagy engedjem ki? Vagy hogyan csináljam az állítást?
előre is köszi a segítséget!
nem isdmertek egy Győri hős hondást aki felújított vezérműtengellyel árulta a motorját?Vagy mesélte itt hogy mennyire jól sikerült a felújítás,aztán képes volt felcserélni a vezérműtengely csapágyakat és a nyitott csapágyon kerestül lefolyt az olaj a blokkba ezért szénnékopott 2 bütyök azon az oldalon,és eladta nekem mint vadi új felújított vezérműtengelyes motort,volt itt a topikban ilyen ember?
Mi jöhet még mit baxott el még?ha szétszedte remélem visszarakta a zégert a dugattyúcsapszeghez márha az van ott,kezd félelmetes lenni ez a motor.
és még annyi kis változás kellene hogy 2 féle földút jelölés
topo nincs rajta csak a tuhu meg a navi
nincs több kártyám a topoért meg nem fogok venni, amúgy se szimpatikus cucc
Holnap kipakolom a helyiséget és megtalálom.
Utánanézek a 125 ös vagy a 200-as vagy a 350-esnek nem e ugyanilyen a szelepmérete mert akkor azé is megfelel.