Köszönöm a hozzászólásokat!
Legközelebb csak pénteken tudok szerelni. Át fogom mosni etanollal a porlasztót. Jelzem majd az eredményt.
@NimiGXr650r: Ha minden kötél szakad akkor érdekel a dolog.
Én is inkább a rozsda miatt szereztem,mert a sima acél leömlőt hiába festegetem mindig berozsdásodik de az se rossz,hogy 4mm el nagyobbak a leömlő csövek belső átmérője a gyárinál.
Én a helyedbe kipucolnám a karbit és azt is megnézném,hogy a szívató légelzáró lemeze megfelelő állásba van-e.Mert én már találkoztam olyannal aki fordítva használta a szívatót és ugyanezt produkálta neki mert nem kapott levegőt a motor.
A következő problémával állok szemben. Egy Xr650ről lenne szó. A motor alapjárata stabil, de negyed gáz felett azonnal bedadog és fullad és fekete kormot okád. Olajcsere, légszűrőcsere, gyertyacsere megvolt. A gyertya csupa korom volt. Egy full tankot bepuszilta 70 km alatt, mondjuk sokat mentem szivatóval. Ha a szivatót ráadom a probléma megszűnik és kipörög de ott sem a teljes fordulatig. Ez egy kicsit ellentmondásos mert a tűnetek tipikusan azt mutatják hogy túl van karburálva. Ismerem a gyári beállítási procedúrát. Egy és háromnegyed fordulat ki és onnan lassan befele kell haladni amíg a megfelelő pont nincs meg. A kérdésem az hogy az egy fordulat itt 360 fokot jelent vagy 180at? Mit ellenőrizzek? Lehet hogy gyújtással vagy előgyújtással lesz a probléma? Csak a karbi alját vettem le de tisztának tűnt. ha valamit tudtok ne tartsátok magatokban :D
Sziasztok!
Honnan tudok olcsón 93 Xr600- hoz új kuplungbowdent venni, rendelni?
Neten keresgéltem, de nemigazán találtam
Vagy esetleg melyik más típussal egyezik? (pl : xl600?)
Előre is köszi a segítséget!
Mert itt még fenn van a hirdetése!
Tudok egy helyet Tatabánya mellett, domi, slr alkatrészek eladók nála, érdekel?
Legközelebb csak pénteken tudok szerelni. Át fogom mosni etanollal a porlasztót. Jelzem majd az eredményt.
@NimiGXr650r: Ha minden kötél szakad akkor érdekel a dolog.
horganyzáson agyaltam de előtte nagyon facán le kellene csiszolni
nem a tuning miatt csak mert full ragya a rozsda miatt
A következő problémával állok szemben. Egy Xr650ről lenne szó. A motor alapjárata stabil, de negyed gáz felett azonnal bedadog és fullad és fekete kormot okád. Olajcsere, légszűrőcsere, gyertyacsere megvolt. A gyertya csupa korom volt. Egy full tankot bepuszilta 70 km alatt, mondjuk sokat mentem szivatóval. Ha a szivatót ráadom a probléma megszűnik és kipörög de ott sem a teljes fordulatig. Ez egy kicsit ellentmondásos mert a tűnetek tipikusan azt mutatják hogy túl van karburálva. Ismerem a gyári beállítási procedúrát. Egy és háromnegyed fordulat ki és onnan lassan befele kell haladni amíg a megfelelő pont nincs meg. A kérdésem az hogy az egy fordulat itt 360 fokot jelent vagy 180at? Mit ellenőrizzek? Lehet hogy gyújtással vagy előgyújtással lesz a probléma? Csak a karbi alját vettem le de tisztának tűnt. ha valamit tudtok ne tartsátok magatokban :D
Megtudnád mérni ?
Honnan tudok olcsón 93 Xr600- hoz új kuplungbowdent venni, rendelni?
Neten keresgéltem, de nemigazán találtam
Vagy esetleg melyik más típussal egyezik? (pl : xl600?)
Előre is köszi a segítséget!