Fejlemények az "Xr 650-Nem jön vissza az olaj a tartályba" témához:
2 liter olaj van ebbe a motorba, úgy, hogy 1 liter a blokkban, másik 1 a tartályban, ahonnan azonnal lefolyott! Megpróbáltam az olajpumpát feltölteni, ennél nem lehet. De kitartóan locsoltam bele, onnan is lefolyik a blokkba. Kezd tele lenni a zsákom ezzel, hogy nem tolja fel az olajat a vázba, leszedtem a visszafolyó ág csövét, a nagy büdös semmi sem jön vissza rajta, nemhogy olaj! Ha holnap sem sikerül keringetni az olajat, akkor felgyújtom az egészet!
megfogod a csavarhúzót aztán tekergeted(egyszerre csak ilyen 1/8-ad fordulatokat)
amikor már nagyon meguntad hagyod a fenébe aztán pár nap múlva nekikezdesz ismét
ha a tekergetéssel nem lesz jobb akkor jöhet az agyalás a fúvókákkal, tűállással
a gyáriból kell kiindulni(ha nyitottabb a kipufogó akkor egy kicsit nagyobb méret)
kb ennyi a történet
mivel nem értek hozzá csak ennyit tudok mondani
full sufnituning minden
pl az xr4hez simán csináltam egy 1.5 ös fúróból egy 1.4es fúrót és avval tágítottam ki az xl főfúvókát
vagy pl a cagiva szívórészét egy kifurkált spray doboz bedugásával módosítottam hogy ne kapja be a vizet egyből
ha jól emlékszem az xl-nél csak a levegőcsavarral és a benzinszinttel kellett játszani
Attól azért tartok, hogy ha kompresszorral rányomok az olajra, akkor a nagy nyomás hatására valami (pl. szimering) megadja magát. Kanyar elérhetőségét el tudnád küldeni? Hátha tud valamit mondani rá.
Ebben lehet valami. Mindenesetre most este kiszereltem a külső pumpát rotorostul, lemértem, de nincs szétkopva, és szerintem szarul sem lehet összerakni, mert adja magát, és úgyis forog szépen körbe a rotor, meg körülötte a háza is. Átforgattam a motort, hogy lássam mi van az olajpumpával, és köpködte az olajat minden körbeforgatás után, úgyhogy nem is értem mi a szarér nem megy fel az olaj.
Nem kapja fel az olajat!Kanyar mester is javasolta dominál hogy forgassuk meg a szivattyút olajjal mielőtt felrakjuk a deknit,hogy felvegye az olajat.Külföldi oldalakon ilyen esetben azt olvastam hogy kompresszorral megnyomják az olajtartályt beindított motornál.Így gyakorlatilag kipréselik a levegőt a szivattyúból.Persze előtte a tartályt fel kell tölteni olajjal.
Szia! Nem ilyen a pumpám, 2000' XR650R a motor. Van egy külső kis dekni, alatta az olajszűrő és a külső pumpa, és van egy belső olajpumpa is, a nagy dekni alatt, meg egy kis nyomásszabályzó szelep beleintegrálva a dekni belső felébe.
Sziasztok! Erre lehetőleg olyan válaszoljon, aki már szedte szét az olajpumpát! A problémám a következő. Vezérműláncot cseréltem, tehát blokk oldala, kuplung stb le, pumpa ki, utána összeraktam, beindítottam szépen, és beletöltöttem 2 liter olajat. Járattam vagy 5-10 percig, utána leállítottam, és semmi olaj nincs a vázban! Rátöltöttem még fél litert mondom hátha kevés van benne, és 2,5 literrel is megjárattam. Semmi! A nívópálca alsó része akkor olajos, ha hozzáér a váz falához! Mi lehet a hiba? Szerintem az olajpumpát szarul nem lehet összerakni, vagy mégis? Arra gyanakszom, mert amúgy szépen jár a motor, csak így nem használom mert para, hogy nem tudok olajszintet mérni!
Szia olvastam a hozzászólásodat,arra lennék kíváncsi,hogy nagyon nagy szemtelenségnek tartanád azt a kérésemet,hogy küldenél valamilyen leírást a beállításról?
Köszönöm szépen eddig ez volt számomra a legtanulságosabb tanács. Az én olvasatomban azt jelenti,hogy az eredeti kabival lehet próbálkozni szinte tét nélkül,mert úgy is szelepgátas lesz.Akkor pedig jöhet a DOMINATOR hengerfej és krburátor?
én itthon dolgozok :D kevesebb ám a zsé amiből tengetni kell bár nem panaszkodom így sem ... alakul még a kábelezés hátráltat picit és pár darab tízezres aztán meglesz a videjó:) nem hiányzik az xr neked?
2 liter olaj van ebbe a motorba, úgy, hogy 1 liter a blokkban, másik 1 a tartályban, ahonnan azonnal lefolyott! Megpróbáltam az olajpumpát feltölteni, ennél nem lehet. De kitartóan locsoltam bele, onnan is lefolyik a blokkba. Kezd tele lenni a zsákom ezzel, hogy nem tolja fel az olajat a vázba, leszedtem a visszafolyó ág csövét, a nagy büdös semmi sem jön vissza rajta, nemhogy olaj! Ha holnap sem sikerül keringetni az olajat, akkor felgyújtom az egészet!
Érdeklődnék,hogy nincs-e valakinek elfekvőbe dominátorhoz vagy xl xr-hez ÉK ami a főtengelyen a generátor forgórész alatt van.
amikor már nagyon meguntad hagyod a fenébe aztán pár nap múlva nekikezdesz ismét
ha a tekergetéssel nem lesz jobb akkor jöhet az agyalás a fúvókákkal, tűállással
a gyáriból kell kiindulni(ha nyitottabb a kipufogó akkor egy kicsit nagyobb méret)
kb ennyi a történet
mivel nem értek hozzá csak ennyit tudok mondani
full sufnituning minden
pl az xr4hez simán csináltam egy 1.5 ös fúróból egy 1.4es fúrót és avval tágítottam ki az xl főfúvókát
vagy pl a cagiva szívórészét egy kifurkált spray doboz bedugásával módosítottam hogy ne kapja be a vizet egyből
ha jól emlékszem az xl-nél csak a levegőcsavarral és a benzinszinttel kellett játszani
Akkor bocsi, nem tudom...
Jól fel lett csavarozva a helyére? O gyűrű a helyén van?
Le kell venni azt a deknit!