Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

létezik bowdenállító csavarból hosszabb méret kb 5cm-es? ?
ha nem bízol benne akkor gázlámpa neki és cin az tuti nem ereszti el... más ötletem sajnos nincs
nem tudom, lehet hogy megpróbálom!
nem tudom, lehet hogy megprűbálom!
köszi, de ez a megoldás nem annyira tartós!
nekem ez van most is a bovdenen még nem raktam karbira de láttam hogy enyém is hosszú kivágok belőle és ez van bovden végén....
hosszú sajnos! tudsz valami tippet adni? 1, 5 cm kellene még hogy jó legyen!
hosszú vagy rövid a bovden?
ez meg meféle motoron van ?... nekem is pont ilyen indító relé kéne domira :)
sajnos ennyit lehet kihozni belőle!
Akkor megpróbálom azt a verziót, köszi!
csavarok se tudnak ennyit kihozni? az xr4 en szerintem 3 centit is lehetett korrigálni lent+fent
de ha nem megy tenni kell távtartót olyant mint a csavaros csak nem fontos a menet rá, esztergályos összehozza gyorsba
10,5V üresjárati feszkónál nem valószínű hogy a relé miatt nem indul
Olyankor szerintetek mit tegyek, ha vettem egy kuplungbowdent xr6-hoz, de hosszú a belső bowden és még kellene 1-2 cm hogy jó legyen?
van egy plusz aksim,csak nem itthon :( holnap haza hozom és megpróbálom azzal aztán majd írok! ha a relé szart be akkor az mibe fáj majd? meg hol tudom beszerezni?
akkor az szelektív hulladékgyűjtős történet
akkunak olyan 12,4-12,6v körül kell lenni nyugalmi helyzetben
szikrázni meg elég gyökéren szerintem,de merítettem már le ezt az aksit a sok rövid távu motorozástól és a sok önindítózástól de a kontrol led mindig világított,de mostmár az se
lemértem az akut 10,5 volt,az önindítónál inditáskor 9,5 v
mennyire szikrázik?
egyszerűbb ha méred indításkor az akkufeszültséget 11v felé lenne a jó
az aksi szikrázik,de viszont már nem kattog a relé,és a műszerfalon a kontrol led se világít már
egy vadabb akkunál ilyenkor simán beleég a villáskulcs márkája a bőrbe
Az egy önindító relé Nézd meg az akksit mert lehet beszart,vedd ki érintsd össze a pozitív és a negatív pólust,ha szikrázik akkor jó,ha nem akkor kuka.Azért mondom mert én már jártam így és én is a relére gyanakodtam,mert az akksi tudta a 12 v-ot csak éppen baszott indíttani
Hali! a karbi kész fasza lett és nem ereszt na gondoltam én,hogy ki is próbálom a gépet,be tettem az aksit feltöltve,nyomom a gombot és meg se nyekken a gép halk kattogás az aksi mellől és ennyi! ez a kis huncut kattog,de gőzöm sincs mi ez :(
szia!

szerintem a mocid sokat kap a levegő az csak az alapjáratot befolyásolja azt nem kell bántani!egy a teendő!Nézd meg hogy a tű milyen állásban van valószínű hogy a legalsóban és sokat kap emiatt!
A középsőbe rakd át és literekkel kevesebbet fog enni! Én az xr 600-al voltam ilyen gondba ez egyből megoldotta a problémát!
(bár nem tom az xr 650 r milyen karbija van de ha jól emlékszem hasonló a régiéhez)
80% hogy az lesz a baj!
üdv!
Peti!
Jolvan, Oké!