Megértem a kereskedőt is valahogy el kell adnia azt a tuning szettet Az egyik haverom volt így elvitte tuningoltatni a kocsiját (skoda fábia 1.4)Injektor csere,computer csere,módosított hengerfej,tuning veztengely.Azt mondták neki,hogy ez minimum 20 le-t hozni fog.Aztán mikor feltették padra a végső beállításokhoz kiderült,hogy 7 lóerővel lett erősebb a gyári megadotthoz képest Most vagy az volt,hogy a gyári megadott értéket nem érte el az autó mikor még nem nyúltak hozzá vagy valóban ennyit tudott ez a tuning.
múlt év tavasszal fogalmazódott meg bennem a gondolat hogy kell egy önindítós gép (összes lábammal kapaszkodtam egy komisz lejtőn aminek még komiszabb volt az alja, és nem tudtam berúgni)
jó sokáig vadásztam egy trx blokkra de nem volt elérhető
aztán adtam fel csere hirdetést és ez jött be(igazándiból egy 525öst terveztem venni de sajna nem úgy jött a pénz befelé)
rátoltam az xr4-re 300pénz aztán lett a te450
dobhatnál fel pár képet és gratulálok hozzá örök élmény lessz nagyon vadállat tud lenni én azt imádtam benne és hogy jutottál hozzá papiros mennyi volt milyen állapotú
alig mentem még vele, majd május első hétvégéje után tudok többet mondani
izmosabb és hirtelenebb mint az xr4, és ez nem mindig jó
és kurvára ki lehet fáradni tőle
én az ilyen futómű meg mittudoménmik között nem tudok különbséget tenni
az igényeimnek az xr4 is teljesen megfelelő volt
Masteron nekem a kereskedő mutatott egy grafikont azon50 le mutattak össze volt hasonlitva a gyári karakterisztikával de padon nem volt mérve. Ini milyen a husky állapot tapasztalat azért érdekel mert nekem is volt 501 es és szerettem.
De jó lenne ha ilyen kis változtatás hozna +12 lóerőt Nem akarlak megbántani,de nekem stage 1 es tuning tengely van a domiba meg mikuni tuning karbi de még így se mernék 50 lóerővel dobálózni Én is inkább azt vettem észre,hogy nyomatékosabb lett és sokkal jobb gázreakció és kigyorsítás,de én szerintem max 3-4 lóerő jöhetett hozzá meg kb 5 nm nyomaték.Mindenki szeret dobálózni a lóerőkkel aztán mikor padra kerül a gép akkor derül ki,hogy fele se igaz
Szevasztok az Fmx nem az az idegbeteg ti is tudjátok a domi blokk cakk pakk, szóval ajándékba adta a honda a tuning szettet ami másik dugót erősitett hajtókart más fuvókázást a karbiba meg új vezérműtengelyt takar igy azt álitják 50 le személyszerint jobb lett nyomatékosabb jóval bár fogyasztás nem változott jót tett neki ez a mókolás futóműve fasza elől crf 450 első telo Amugy xr 600 92eshez jó az xl tekercs mert a faom kivan a gyárival tekercselték is már de szarakodik..
Kösz betyárok..
Üdv!
Kb egy időben vehettük a motorokat, nekem is xr6-om volt, de semmi problémám nem volt vele, kb 5000Km futottam vele.
Az nagy igazság, vásárláskor vinni kell egy hozzáértő embert, elég gyorsan kiszűri ha problémás!
Ne felejtsétek el a vázban lévő szűrőt is kipucolni. Amúgy is sok érdekeset meg lehet belőle tudni, pl a fémforgács mennyiségéből.
Én 3 kilóért vettem az xr-t, 1 év alatt kétszer ugrott át a vezérlés, 1x mentek vele a szelepek is. Volt perselyezés, dugófúrás. Papírmunkával együtt már ráment a motor ára. De már csak egy karbi kell meg kipuff és okés:D
Kicsivel 200 felett volt + papírmunka de most a szerelőnél biztos ottmarad sok tízezres. :/ Nemértek hozzá nem nyúlok bele, inkább elviszem szerelőhöz és nem motorozok pár hónapig mert minden pénz elment.
Sziasztok! Gondoltam leírom mik az első tapasztalatok motorvétel után. Boldog tulaja lettem egy 86os Xl 600 Lm rendszámos gépnek mindig is imádtam az egy hengert és a Hondát hát ez lett. Mostanra került szerelőhöz aki elkezdte lebontani mert engedte az olajat a hengertalptömítésnél. Azthittük tömítésprobléma könnyen megoldjuk...naja a szelepfedélen lévő ÖSSZES csavar meg volt szakítva azért folyt az olaj mindenhonnan sőt még egy tőcsavar is cserés lesz. Olaj volt vagy bent 1 liter ami nem tudom mennyi idős lehetett maradjunk annyiban, hogy nem mai olaj volt. Meglepetésre a főtengely,hajtókar,dugattyú nagyon jó állapotban van, annyi hogy 1 mm van a gyűrűkbe szóval csere. A henger pedig kap egy hónolást. Sajnos megint beigazolódott az amitől féltem. Sok ember azthiszi ért a motorokhoz és otthon megbügyköli és vagy sikerül vagy nem. :/ Nektek is általában negatív tapasztalatotok van belföldön vásárolt idős géppel kapcsolatban?
A jó öreg MTZ mindezt a teljesitményt alacsony fordulaton adja le. A maximális fordulatszáma 1800 percenként. A Hondáé mennyi is?
Lehet találgatni adatokat, ha a traktor motorfordulatát megemelnénk mondjuk 5000-re percenként.
jó sokáig vadásztam egy trx blokkra de nem volt elérhető
aztán adtam fel csere hirdetést és ez jött be(igazándiból egy 525öst terveztem venni de sajna nem úgy jött a pénz befelé)
rátoltam az xr4-re 300pénz aztán lett a te450
izmosabb és hirtelenebb mint az xr4, és ez nem mindig jó
és kurvára ki lehet fáradni tőle
én az ilyen futómű meg mittudoménmik között nem tudok különbséget tenni
az igényeimnek az xr4 is teljesen megfelelő volt
nekem a husky 70 ló valami hirdetésben láttam
azóta már az ajtóból előre köszönök neki nehogy ledobjon a hátától
Kösz betyárok..
Kb egy időben vehettük a motorokat, nekem is xr6-om volt, de semmi problémám nem volt vele, kb 5000Km futottam vele.
Az nagy igazság, vásárláskor vinni kell egy hozzáértő embert, elég gyorsan kiszűri ha problémás!
ott azért már szerelési hiba is volt
Csak utcán használom majd ha minden okés lesz vele.
Én 3 kilóért vettem az xr-t, 1 év alatt kétszer ugrott át a vezérlés, 1x mentek vele a szelepek is. Volt perselyezés, dugófúrás. Papírmunkával együtt már ráment a motor ára. De már csak egy karbi kell meg kipuff és okés:D
200 ezres motornál senki sem fog évi 50 ezreket rákölteni
így marad a szigetelőszalag meg a drót
amúgy mind kókány
elenyésző ami jó állapotú, nekem még nem volt olyan 20+ éves motorom amin ne kellett volna bütykölni pár órát használatbavétel előtt
Lehet találgatni adatokat, ha a traktor motorfordulatát megemelnénk mondjuk 5000-re percenként.