Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a jobb kéztől függ a dolog
pl nekem az xr4 4,2-10l között eszegetett
Kinek mennyit eszik terepen az xr6?
Eladó egy jó állapotú xl 600 83-87 ig xr 600 85-87-ig vezérműtengely.Irányár 16.000 ft 0620 349 8275
Szevasztok !

Szombaton megyünk egyet Pest körül, ha vki gerjed. 10-kor indulunk a déli M0-hidtól-Gyál-Csömör-Palota. Ott a Pirog-da büfében kaja, aztán vissza.
Sziasztok!
Tavaly eladtam az XR-t megmaradt a HIGASHI dobom, ha valakit érdekel dobjon egy üzenetet. A rögzítő fülnél átvarrattam a hegesztést, mert volt rajta egy kezdődő repedés, nem látszik, mert a műanyag idom takarja. Nincs horpadva, karcolva, a saválló szorító bilincset is adom hozzá, csak fel kell csavarozni. Szép a hangja, abszolút nem az bántó, repedt fazék hang. Az ára 20.000.- Ft.
A tu-x 125-be meg belemegy az xr6 gyertya:)
hát akkor nem tudom mi a megfejtés. Amúgy motoroázisban én is 1000 körül veszem. Legközelebb megnézem az iridiumosat milyen.
Amúgy anno a cbf 500ba 2500/db volt. Viszont 80 párezer alatt kétszer kellett cserélni.
fura
pl a huskyba a cr8eb 1500 kedvezménnyel pedig fele(térfogatilag) mint ami a hondába való
nem tudom hogy van ez
amúgy a piaggio hexagonba is ugyanolyan gyertya kell mint a huskyba
Csak azért mert nekem van 42%-os kedvezményem amúgy kb 1000 pénz ha jól emlékszem
elméletileg japók voltak
pl az opelba francia ngk van, szerintem elment már 50 ezret, pedig 15-nél cserélni kellene mert gázos
Az k*va olcsó :O
Japán gyártmányok voltak? Mert van francia ngk is ami hulladék.
Van a Bardy-nál denso én kedvezménnyel vettem a domiba valót kb 500 ft-ért
Hát persze jogos!
az ngk akkor volt 1000felé szerviz által rendelve még olcsóbb is volt
a denso meg 1600volt+posta
de legalább honda feliratos papírdobozban volt
de végülis megért 2 ezret az hogy nem rugdostam magam az izomlázig
Masteron majd felhívlak szerintem!
Szóval akkor megkérik az árát?
Így fórumon keresztül nem akarok mondani semmi konkrétat mert ahhoz látni kéne,hogy viselkedik a motor.
3 különböző helyről rendeltem-vettem az ngk-t
egyik sem volt az igazi
aztán a hondásoktól rendeltem aranyért denso-t aztán kirájjjjj lett minden
Ja én vettem egy jettaa új ngk-t
nekem mindig indult
engem a gagyi ngk szopatott, lecseréltem denso-ra avval királyságos volt
1-2 rúgás és már pöfögött egyenletesen, deres üléssel is
Xr4 karbival annyi gondom volt csak hogy hidegen nem indult könnyen amúgy utána pöc röff !
Már most kikattantam mikor szereltem fel hogy nem passzol sok dolog na meg ez hogy bőg mint atom meg durrogott is De amúgy brutál lenne vele szerintem! Akkor szóval kisebb alapjáratit kell venni bele?
mi volt a baj az xr4 karbival?
nekem facán ment vele
főfúvóka gyárilag 162, az alapjáratit elfelejtettem, de valami negyvenakárhány volt
Mit vártál 150-ért gyöngytyúkot? Azt gondoltad,hogy azzal a fúvókázással ami a dr 600 hoz van kalibrálva majd az xr 400 tökéletesen működni fog? El kell kezdeni be kalibrálni azt a karbit az xr 4 hez.Ahogy elnézem sok lövésed nincs a karburátor beállításhoz,úgyhogy ez így nehéz lesz Ha jól emlékszem a dr 600 35-ös alapjáratival és 145 ös főfúvókával van szerelve A főfúvókát én egyenlőre nem bántanám hanem az alapjáratin kezdenék gondolkodni,hogy merre induljak(nagy valószínűséggel visszafele)Én azt javaslom vegyél egy levél seduxen-t mert szükséged lesz rá