Sziasztok!
Tavaly eladtam az XR-t megmaradt a HIGASHI dobom, ha valakit érdekel dobjon egy üzenetet. A rögzítő fülnél átvarrattam a hegesztést, mert volt rajta egy kezdődő repedés, nem látszik, mert a műanyag idom takarja. Nincs horpadva, karcolva, a saválló szorító bilincset is adom hozzá, csak fel kell csavarozni. Szép a hangja, abszolút nem az bántó, repedt fazék hang. Az ára 20.000.- Ft.
hát akkor nem tudom mi a megfejtés. Amúgy motoroázisban én is 1000 körül veszem. Legközelebb megnézem az iridiumosat milyen.
Amúgy anno a cbf 500ba 2500/db volt. Viszont 80 párezer alatt kétszer kellett cserélni.
fura
pl a huskyba a cr8eb 1500 kedvezménnyel pedig fele(térfogatilag) mint ami a hondába való
nem tudom hogy van ez
amúgy a piaggio hexagonba is ugyanolyan gyertya kell mint a huskyba
az ngk akkor volt 1000felé szerviz által rendelve még olcsóbb is volt
a denso meg 1600volt+posta
de legalább honda feliratos papírdobozban volt
de végülis megért 2 ezret az hogy nem rugdostam magam az izomlázig
Már most kikattantam mikor szereltem fel hogy nem passzol sok dolog na meg ez hogy bőg mint atom meg durrogott is De amúgy brutál lenne vele szerintem! Akkor szóval kisebb alapjáratit kell venni bele?
Mit vártál 150-ért gyöngytyúkot? Azt gondoltad,hogy azzal a fúvókázással ami a dr 600 hoz van kalibrálva majd az xr 400 tökéletesen működni fog? El kell kezdeni be kalibrálni azt a karbit az xr 4 hez.Ahogy elnézem sok lövésed nincs a karburátor beállításhoz,úgyhogy ez így nehéz lesz Ha jól emlékszem a dr 600 35-ös alapjáratival és 145 ös főfúvókával van szerelve A főfúvókát én egyenlőre nem bántanám hanem az alapjáratin kezdenék gondolkodni,hogy merre induljak(nagy valószínűséggel visszafele)Én azt javaslom vegyél egy levél seduxen-t mert szükséged lesz rá
pl nekem az xr4 4,2-10l között eszegetett