Köszönöm a válaszokat.
Az biztos is hogy szebb lenne egy új :)
Láncvédő.... na igen, ami jelenleg leszakadt... :D
Az a stájsz, hogy nem érdemes nekem venni rá semmit, mert úgy is letörik, terepen sárba ha belemegyek, már pedig.. és akkor csihi puhi van :(
Köszönöm még egyszer !
Közben még egy kérdés... A hegesztett váltókar fixen módozattal átengedik a vizsgán? Szakmámból eredően csináltam, illetve még pár évig nálam marad, ezért bátorkodtam.
Üdv
Szia!
hát levágni ne vágj szerintem mert csúnya lesz inkább vegyél rá egy polisport első sárvédőt az rmc-től 5000ft körül mozog(nekem is az van)!
Ugyanott találsz fejidomot is ami e szabvány és nem szólnak a vizsgán!
Egyébként ha a vázszám motorszám stimmel kis túlzással bármit faraghatsz!
Sziasztok!
XL600-as motorommal kapcsolatban volna egy kérdésem.
Szegény fölött már eljárt az idő, követni akartatnám vele a divatot.
Nagyon megnyúlott előre a sárvédő rajta, úgy gondoltam feltétlenül le kell vágjuk neki legalább egy pár centivel a hosszát. (egyszerűen csak hosszú)
Ha nem volna rendszámos a motor, és nem kellene hordani műszakira, nem is gondolkodnék a dolgon.
A kérdés az volna, hogy mennyire tolerálják ezt műszaki vizsgán, ha én vágok belőle ?
Vennék én rá újat, csak hát új arculatot is szeretnék neki egy új fejidommal, csak sajnos nem vagyok plasztikai sebész, azt nem tudnám megoldani itthon.. vennék, és akkor inkább az miatt nem ennék egy hétig..
Volna erre valamilyen "mihez tartás", hogy mennyire kell előre nyúlnia? Kis parát érzek, de már nagyon szeretnék a lemezvágóval mellé állni.
Köszönöm szépen előre is.
Anti
nekem még anno mikor 250 etz volt tirisztoros gyujtásal és picit el lőttem a beállítását volt hogy berúgás után hátrafelé indult el.... minden vicc nélkül
szerintem az mtz főtengelyen leforgatna 5 xr blokkot is
Az biztos is hogy szebb lenne egy új :)
Láncvédő.... na igen, ami jelenleg leszakadt... :D
Az a stájsz, hogy nem érdemes nekem venni rá semmit, mert úgy is letörik, terepen sárba ha belemegyek, már pedig.. és akkor csihi puhi van :(
Köszönöm még egyszer !
Közben még egy kérdés... A hegesztett váltókar fixen módozattal átengedik a vizsgán? Szakmámból eredően csináltam, illetve még pár évig nálam marad, ezért bátorkodtam.
Üdv
Úgy 55le,hogy full akropovics rendszer és sport légszűrő van benne.Legalábbis ezt írja.
a 4500ccm-es mtz 50 is 50 ló......
na, abból vettek ki 10et
38 LE gyárilag az FMX +12 LE kell elég sok minden
hát levágni ne vágj szerintem mert csúnya lesz inkább vegyél rá egy polisport első sárvédőt az rmc-től 5000ft körül mozog(nekem is az van)!
Ugyanott találsz fejidomot is ami e szabvány és nem szólnak a vizsgán!
Egyébként ha a vázszám motorszám stimmel kis túlzással bármit faraghatsz!
XL600-as motorommal kapcsolatban volna egy kérdésem.
Szegény fölött már eljárt az idő, követni akartatnám vele a divatot.
Nagyon megnyúlott előre a sárvédő rajta, úgy gondoltam feltétlenül le kell vágjuk neki legalább egy pár centivel a hosszát. (egyszerűen csak hosszú)
Ha nem volna rendszámos a motor, és nem kellene hordani műszakira, nem is gondolkodnék a dolgon.
A kérdés az volna, hogy mennyire tolerálják ezt műszaki vizsgán, ha én vágok belőle ?
Vennék én rá újat, csak hát új arculatot is szeretnék neki egy új fejidommal, csak sajnos nem vagyok plasztikai sebész, azt nem tudnám megoldani itthon.. vennék, és akkor inkább az miatt nem ennék egy hétig..
Volna erre valamilyen "mihez tartás", hogy mennyire kell előre nyúlnia? Kis parát érzek, de már nagyon szeretnék a lemezvágóval mellé állni.
Köszönöm szépen előre is.
Anti
azért a quad váltó más tészta lett volna
baszki mekkora király lettem volna a hátramenettel
az usában volt pár blokk horror áron errefelé sehol