Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na megrendeltem a szívócsonkot, 15 pénz de legalább hondás dobozban kapom:)
Miert torne le a sarvedo?:D a hegesztett valtokart nem hiszem hogy neznek!
A jó öreg MTZ lehet hogy csak 50 LE de van vagy 600Nm nyomtéka az XR meg lehet hogy van 61LE de max 60 Nm nyomték..
Az Mtz-nél szerintem a nyomaték a lényeg
nem a folyamat hanem a mérés..mittudomén....mértéke vagy mipicsa
szerintem az mtz főtengelyen leforgatna 5 xr blokkot is
Xr650 et úgy tudom 61.2 lóerő
Köszönöm a válaszokat.
Az biztos is hogy szebb lenne egy új :)
Láncvédő.... na igen, ami jelenleg leszakadt... :D
Az a stájsz, hogy nem érdemes nekem venni rá semmit, mert úgy is letörik, terepen sárba ha belemegyek, már pedig.. és akkor csihi puhi van :(
Köszönöm még egyszer !
Közben még egy kérdés... A hegesztett váltókar fixen módozattal átengedik a vizsgán? Szakmámból eredően csináltam, illetve még pár évig nálam marad, ezért bátorkodtam.
Üdv
Itt van pl.ez
Úgy 55le,hogy full akropovics rendszer és sport légszűrő van benne.Legalábbis ezt írja.
sosem értettem hogy mérik
a 4500ccm-es mtz 50 is 50 ló......
Szerintem az sincs 61 le múltkor néztem egy youtube-os videót és ötvenpár lóerő volt padon mérve
az xr650 meg 60 ló
na, abból vettek ki 10et
Ez engem is érdekelne,mert már többször hallottam erről a kit-ről de nehezen bírom elképzelni,hogy 38 le-ből csinál 50 et
Azt írtad a hírdetésben hogy Gyári tuning szet... mit rejt az a GYári tuning szet
38 LE gyárilag az FMX +12 LE kell elég sok minden
KTM blokkal?:)
Bármit faraghatsz, de láncvédőt akkor is taknyolj rá ha nincs helye, mert arra harapnak:)
Áruld már el hogy lesz 50 LE egy FMX....
Szia!
hát levágni ne vágj szerintem mert csúnya lesz inkább vegyél rá egy polisport első sárvédőt az rmc-től 5000ft körül mozog(nekem is az van)!
Ugyanott találsz fejidomot is ami e szabvány és nem szólnak a vizsgán!
Egyébként ha a vázszám motorszám stimmel kis túlzással bármit faraghatsz!

Szevasztok meghirdettem tesom fmx ét nagyon patent 5300 kmel 50 lóerős patika érdemes megnézni
Sziasztok!
XL600-as motorommal kapcsolatban volna egy kérdésem.
Szegény fölött már eljárt az idő, követni akartatnám vele a divatot.
Nagyon megnyúlott előre a sárvédő rajta, úgy gondoltam feltétlenül le kell vágjuk neki legalább egy pár centivel a hosszát. (egyszerűen csak hosszú)
Ha nem volna rendszámos a motor, és nem kellene hordani műszakira, nem is gondolkodnék a dolgon.
A kérdés az volna, hogy mennyire tolerálják ezt műszaki vizsgán, ha én vágok belőle ?
Vennék én rá újat, csak hát új arculatot is szeretnék neki egy új fejidommal, csak sajnos nem vagyok plasztikai sebész, azt nem tudnám megoldani itthon.. vennék, és akkor inkább az miatt nem ennék egy hétig..
Volna erre valamilyen "mihez tartás", hogy mennyire kell előre nyúlnia? Kis parát érzek, de már nagyon szeretnék a lemezvágóval mellé állni.
Köszönöm szépen előre is.
Anti
szimót nekünk is sikerült már hátrafelé beindítani, de csak tolásra
azért a quad váltó más tészta lett volna
nekem még anno mikor 250 etz volt tirisztoros gyujtásal és picit el lőttem a beállítását volt hogy berúgás után hátrafelé indult el.... minden vicc nélkül
a tolatás..........
baszki mekkora király lettem volna a hátramenettel
az usában volt pár blokk horror áron errefelé sehol
hmmm erre nem is gondoltam :) bezzeg a tolatás eszembe jutott köszöni a dicséretet
Hát az öngyujtó. Fasza lesz a gèp mocis big like
jol rágyogyultál a qwad blokkra mi a különbség köztük?