Valaki egy hónapja kb mondta hogy próbáljam meg Xr4 et DR600 karbival na megjött a karbi első szopó az volt hogy ennek másik felén van a gáz kallantyú azt még vhogy meg is lehetne oldani na de felraktam, kibaszott könnyen indul az tény felpörög szivató vissza és nagyon magas az alapjárat meg cibálom neki pörög mint a rettenet vissza esik az alapjárat és megáll.. ez az első verzió utána vissza esik az alapjárat ketyereg közbe szuszzog és úgy áll le utána van olyan is hogy csak pörög magas fordulaton... Valaki tudna benne segíteni mit tekerjek mit állítsak hogy jó legyen?
A domié így néz ki Régebben nekem is 1cm es szivacs volt ráragasztava a gyári papír légszűrőre és a papír ki volt tépkedve belőle.Jó is volt az mert jól átengedte a levegőt de az a baj,hogy nagy porba a port is átengedte egy kicsit Azért vettem bele ezt a twin air-t mert ez sokkal sűrűbb mint az a gagyi univerzális légszűrő szivacs
hogy van benne a szivacs? mint az xl600on? ilyen becsúsztatható sínbe megy bele?
mi elétettünk egy gagyi 1 centis légszűrőszivacsot, azóta passzentos
jó a szivacs csak sűrűn kell takarítani
sokkal olcsóbb mint a papírszűrő
2 hónap után beindítottam a domit két gázspricc és szívatóval pöcre indult Beraktam ezt a gyári twin air légszűrőt,de nem vagyok vele kibékülve Elég lazán áll bent és szerintem kicsi a szivacs felülete is Kár,hogy a K&N légszűrőt nem javasolt terepen használni,mert különben azt tennék bele.
Nézegettem ezeket a sporttúra gépeket és teljesen ledöbbentem,hogy érvényes műszakival jó állapotú 10-15 éves gépeket adnak ilyen 3-500.000 ft között.Nem is értem Az biztos,ha lenne jogsim tuti nem vennék endurót Inkább vennék egy jó állapotú sporttúra gépet utcára.Itt van például ez a 2002 es évj http://www.kepesmotor.hu/cagiv... nevezett túragép.2015-ig műszakival gyönyörű szép állapotba 350.000-ért.Fillérekért van.Sokan meg hírdetik a 25-30 éves endurókat ennél drágábban
Ha gondolod van egy olyan alaplapom amin esetleg megtudnád számolni, az összes tekercs rajt van csak a balfaxok nem huzták meg a lendkerék csavarját és szétbaxta a tekercseket,pontossabban belevert a lendkerék,Mondj egy árat postával ha érdekel,mailon keress meg,
hat lestem enis egyet. de vagy jolesz vagy nem. marcsak abbol kiindulva hogy nemtudni hany fordulatvolt rajta. de a jollattam az ellenallasa 350 ohm koruli .
Én ilyen állítólagra nem adnék Meg hát az se felejtsük el,hogy a szelepszár szimering csere se kis munka mert le kell szedni hozzá a hengerfejet.Én a helyedbe mérnék egy kompressziót azzal kicsivel közelebb jutsz ahhoz,hogy milyen a motor állapota,tömítettsége
Valaki egy hónapja kb mondta hogy próbáljam meg Xr4 et DR600 karbival na megjött a karbi első szopó az volt hogy ennek másik felén van a gáz kallantyú azt még vhogy meg is lehetne oldani na de felraktam, kibaszott könnyen indul az tény felpörög szivató vissza és nagyon magas az alapjárat meg cibálom neki pörög mint a rettenet vissza esik az alapjárat és megáll.. ez az első verzió utána vissza esik az alapjárat ketyereg közbe szuszzog és úgy áll le utána van olyan is hogy csak pörög magas fordulaton... Valaki tudna benne segíteni mit tekerjek mit állítsak hogy jó legyen?