Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ráadásul se nem szépek se nem jók
de vannak vadabbak is pl az at kb ser árban van és azért nem ugyanaz a történet
Hihetetlen,hogy sokan 20-30 éves endurokért 4-500.000 ft is nem szégyellnek elkérni Mikor a hasonló korú sport motorokat meg fillérekért adják
ígérgetni én sem szoktam
Huh megpróbálom de nem ígérem.
Amikor felkerült rá a domi-é akkor kipróbáltam, tökéletesen működött. Két nappal később meg már nem.
Viszont ha fojtott volt a szívó csonk másképp kell fúvókázni masteron tudja a tutit .. nem említetted neki hogy fojtott a csonk... az azért gáz
Ne csodálkozz,hogy nem volt jó a domi karbi ahhoz a fojtott szívócsonkhoz ahhoz vissza kellett volna venni az anyagot de rendesen mert azon a szívócsonkon jó ha volt 25 mm es lyuk
Rendben nagyjából csütörtökig leszek Pesten utána nemigen leszek elérhető ha tudod csütörtök előtt hozzuk össze ....
Nekem nem gond ha fojtott. A kuplungkart se felejtem el. Majd még hívlak hogy mikor tudok menni.
a kuplung kar is kell a szivatókarral..el ne felejtödjön
hát megnézném azt amit rendeltél ha azonos állapotú akkor no problem... és ne felejtsd el hogy ami nálad van és az enyém az gyárilag fojtott... szóval ha állapotban ugyanolyan jó akkor maradhat nálad
Persze, nem gond. A karbid már lent is van, vissza lett rakva a sajátja. A csonkot már megrendeltem. A kérdésem az lenne hogy kell-e vissza a saját csonkod vagy odaadjam amit rendeltem. A szerelés miatt kérdem.
Majd tanulgatok még addig.
jövő hét végére kellene a karbi, ha nem gond .. úgy tűnik péntekre készen van az erőmű:) már alig várom
Mit akarsz te építeni? Mikor a domi karburátorral is megküzdöttél mire fel tudtad tenni az xr 600-ra Pedig az egy bejáratott dolog
http://www.daranok.com/images/...
Egyszer építek egy ilyet:)
Akkor maradok valamelyik kisebbnél! Köszi mindenkinek!
ettől nem kell szerintem rövidebb,ez a gyári áttétel,elég volt mindenhová.
Ereje így milyen volt? Rövidebbel nem próbáltad?
Nekem az XR6 14-48 as áttétellel 7400-7500(ennyire birt kiforogni 5.ben)140km/h tudott,ha ez segít neked a döntésben.
Ezeket a nagy nyomatékú 1 hengereseket nem jó túl rövidre áttételezni mert kevés a használható fordulatszám,ezért nem javaslom a 14 -50 et.
Régebben írtad, hogy a 14-50 rövid, ez miben nyilvánul meg a 14-47-hez képest? Azt szeretném, hogy erős legyen a motorom minden sebességben, akár 5.-ben is. Azt viszont nem, hogy egyik sebességben pörögjön a dombon, a következőben meg ne bírja el. Jó dolog úton 4000-es fordulaton 120-al menni, de tavasztól csak terepen szeretném használni a motort, ahol meg ez végsebességnek is bőven sok.
Én a 14-47 et ajánlanám
köszi, képet rakok fel ha jobb idő lesz!
Hasznols oldal, az XT-nél és a TT-nél valós sebességeket ír!

Amúgy meg dobjál fel ide 1-2 képet a motorodról légy szíves, kíváncsi vagyok rá!