Ne csodálkozz,hogy nem volt jó a domi karbi ahhoz a fojtott szívócsonkhoz ahhoz vissza kellett volna venni az anyagot de rendesen mert azon a szívócsonkon jó ha volt 25 mm es lyuk
hát megnézném azt amit rendeltél ha azonos állapotú akkor no problem... és ne felejtsd el hogy ami nálad van és az enyém az gyárilag fojtott... szóval ha állapotban ugyanolyan jó akkor maradhat nálad
Persze, nem gond. A karbid már lent is van, vissza lett rakva a sajátja. A csonkot már megrendeltem. A kérdésem az lenne hogy kell-e vissza a saját csonkod vagy odaadjam amit rendeltem. A szerelés miatt kérdem.
Régebben írtad, hogy a 14-50 rövid, ez miben nyilvánul meg a 14-47-hez képest? Azt szeretném, hogy erős legyen a motorom minden sebességben, akár 5.-ben is. Azt viszont nem, hogy egyik sebességben pörögjön a dombon, a következőben meg ne bírja el. Jó dolog úton 4000-es fordulaton 120-al menni, de tavasztól csak terepen szeretném használni a motort, ahol meg ez végsebességnek is bőven sok.
de vannak vadabbak is pl az at kb ser árban van és azért nem ugyanaz a történet