szia akor a 2 ujjam közti távolságot mérve...a méretek a következő
1:váll-váll 50 cm
2:ujjhossz 67 cm
3:hónalj 37cm
4:belső rész 59cm
5: hát 44 cm
6:hát teljes 82
30 605 6883
Beraktam a tömítést. A berúgás módszere ugyan az mint eddig amíg ment. A berúgókar viselkedik furán. Mondom, simán lehet hogy visszarúg csak olyan kicsit hogy rugózásnak érzem.
Beszéltem Kanyarral ő azt mondta üzemanyag probléma esetén tud kicsit visszarúgni. Igazából simán lehet hogy azt érzem, de ebben sincs viszonyítási alapom. Nekem még nem csinálta viszont sokan mondják hogy ha visszarúg átesel a kormányon.
Úgy értem hogy van a berúgónak egy útja a tetejétől az aljáig, dekompóttal végig tudod tolni lábbal ezen az úton. Ha viszont indítani akarod, tehát megvolt a felső holtpont-dekompresszor-visszaenged akkor nem tudod végigrúgni a teljes úton.
igen énis ezt néztem hát az enyém XL , meg az enyém elvileg 87 es évjáratú (papírjai vannak ) de majd kiderül megpróbálom elviszem majd székesfehérvárra a motorsprint hez ha ott fúrnak henger és akkor majd ott megmondják de elvileg ha én elviszem a hengeremet valahova furatni akkor ők már utána intéznek hozzá dugattyút is ..amúgy igen néztem ezt elég húzós ..50.000 + a henger fúrás .. hát nem olcsó mulatság
Szia! Miután összeraktam mentem vele egy karikát. Indulni könnyen indult de még mindig kormol nagy gázra. Elég jól vette a lapot bár nincs viszonyítási alapom. Hétfőn el akartam indulni vele melózni beindítom szivatóval felpörgött ahogy kell 2mp után lefulladt, amikor elkezdtem szellőztetni elkezdett szivárogni a benzin az úszóházból, aztán elkezdett olyat produkálni hogy ha behúzom a dekompótot akkor végig lehet rúgni a berúgókart ha viszont indítani akarom nem lehet végigrúgni mert visszarugózik (mint a levegős lábfék). Faszán leizzadtam a termoruhában, összekoszoltam a kezem aztán gyorsan feladtam mielőtt dirib-darabokra vertem volna az ötkilóssal.
a te dugódnak mennyi a fejmagassága ? nézd meg ezt képen bár ez xr 350 é állitolag ez nem jó xr350 be de ha csak a fejmagasság más az megoldható..xr 350 dugó
Nekem volt régen,de én csak szoptam vele folyamatosan A hengerfeje és a vezérlés olajzása szerintem a leggyengébb pontja,de amúgy terepen jobban kezelhetőbb mint a domi és a súlya se vészes mert 166 kg teli tankolva ami 20 literes tankal van mérve.Ami viszont az előnyére szolgál,hogy a gyári karbija egy síktolattyús spricces Mikuni amitől jóval rugalmasabb a viselkedése a többi hasonló korú nagy enduróhoz képest.
rendben de ezt csak délután folyamán tudnám mert most nemvagyok a saját gépem közelében ahonnan tudnám a képeket intézni..meg digitális gép közelében sem....de a mai nap foylamán megpróbálom neked intézni...ha hamarabb sikerülne akkor ugyis megkapod 3 ig kba képeket ha addig nem akkor csak este sztem...türelmedet előre is köszönöm..
esetleg annyit tudok nekesd segítteni hogy megmérem belöl a varrástól varrásig és küldök neked oylna képet ahol az adatokat rendesen láthatod...és mondjuk megméred az ehez hasonló utcai kabátodnak uyganazokat a néreteit és akkor tudsz következtetni hogy mit jelentenek a számok..méretben.... tudsz e aláöltözni vagy sem..érdekel-e vagy sem..ha kiváncsi vagy megmérem.... megmérjem neked vagy inkább ne erőltessük mit mondasz
?
SZIA.... L ES A MÉRETE.... amugy 180 cm vagyok hosszúságra jó de csak 65 kg vagyok ezért elég lötyögős vállban nekem...szerintem min olyan 70-75 kghoz má jobban passzol ....
1:váll-váll 50 cm
2:ujjhossz 67 cm
3:hónalj 37cm
4:belső rész 59cm
5: hát 44 cm
6:hát teljes 82
30 605 6883
Úgy értem hogy van a berúgónak egy útja a tetejétől az aljáig, dekompóttal végig tudod tolni lábbal ezen az úton. Ha viszont indítani akarod, tehát megvolt a felső holtpont-dekompresszor-visszaenged akkor nem tudod végigrúgni a teljes úton.
?