régebben nagy japán rajongó voltam, csak röhögtem a "szar" ktm-es cimbiken
most meg olyan megváltozófélben vagyok
ellenben a ténérét nem cserélném el egy "kiforrottabb" technikára sem
max a hátsó rugóstagját
üzemóra
nem tökmindegy hogy 20 óra vagy 1000km az olajcsere?
pl az xr4-ben is sokszor úgy jött ki hogy még 1000km sem volt benne cserekor mert épp messzebb mentünk, aztán csere
ha meg a nyugis honda blokkot felpiszkálják akkor úgysem az a szervizelési ideje mint a gyárinak
alkatrészt nem tudom, de mostanság jóval több a ktm mint a többi szóval nem hinném hogy több lenne a bontott cucc(pl xr4 alig van, de a 650sem áll halmokban) dugó-tömítés tökömtudja meg kb ugyanaz készíti mindnek, szóval az sem lehet több
és azért valljuk be az "új" japó cuccok meg sem közelítik a régiek tartósságát
ezek üzemórásak nem? és ha lenne is annyim hogy utcait vegyek papíros érdekelne (Ktm szép meg jó) de alkatrészügyileg biztosan drágább mint egy régi konstrukciós honda blokk ami nem üzemórás
Szia még nincs kész,sajnos de nyilván lesz az a pénz amiért eladó lesz..(normális határokon belül). kevés dolog van a blokkban ami nem lett kicserélve ..sajnos:( a héten csinálok pár képet a blokkról meg ami belekerül dugó, veztengely és himba , csapágyak mind új hibátlan... zsebbe nyúlós volt ez a blokk szóval szeretném már kipróbálni persze 1000km járatás után.. Utcai motorra még nincs jogsim Fmx egy elképzelés nagyon megtetszett ami a Kanyarnál volt...
Kanyar mesternél meghallgattam egy ilyen fmx-t te jó ég... ebben mintha nem lenne belül súrlódás teljesen sima tiszta blokkhang... bár teljesítmény futómű és fék ügyileg agyon fikázták...és a blokkot is több helyen köpködik,mert hogy őskövület szerintem kis pénzes motorosnak nemigen van jobb választása ettől... alkatrész meg van hozzá bőven... tavaszi szerelembe estem
Szia sikerült normalizálni a fogyasztást?gázreakció egyéb milyen lett nem írtál sok dolgot, indul könnyedén a karbival?lustább lett a motor a gyárilag fojtott szívó csonkkal?
Igen énis úgy hallottam hogy ez egy ilyen japán belpiacos motor :D sajnos kevés alkatrészt találni hozzá.. már nézegettem a ezeket az oldalakat köszönöm azért ! a Fehérvári Honda szervíz biztos hogy nemtud alkatrészt hozatni mert hiába mondtam meg nekik az alváz számot megse találták a rendszerbe.. :D szóval ja marad a keresgélés
Egy tipp!
Honda márkakereskedés, új ára? Vagy használtan Gerecsemotor, bakonymotor.com, talán van nekik..
Esetleg Nagyvas.hu, m0moto.hu
Írj e-mailt, és érdeklődj...
Üdv mindenkinek !
Vki megtudná mondani az 1987 es honda xl 350 es motornak az alap hengerméretét ? nekem most 84mm a hengerem, meg esetleg ha valaki tudna küldeni egy linket hogy hol találok az interneten hozzá dugattyút azt megköszönném !
akkor mese nincs aranyárban kell endúrót venni
bár én 400ért 1000% hogy nem vennék meg egy dr350est, de még 300ért is erősen elgondolkodnék
keresgettem a régi cagivám de most épp nem eladó, az elég jó vétel lenne 200 körül, már ha nem szarták azóta széjjel
Nemá', az örök élet ígéretével kecsegtet? Ezt már hallottam valahol:D A sornégy nehéz és fölösleges városba. Én dolgoztam vele 1 évet, még hóban is mentem vele. Hóban ha megcsúszik esélyed nincs megfogni az a 220 kg. De száraz időben is ha sokat voltam belvárosba és sokat kellett birkózni vele elfáradtam estére rendesen. ÉS hangafasznyit nem haladsz vele gyorsabban, sőt!
Robogóval személy szerint az a bajom hogy egy váltóshoz képest nem tud semmit futóműben, fékben. A nagyrobogó ezt azzal tetézi hogy sehol nem lehet vele elférni és a fogyasztása is borzasztó. Az időjárás elleni védelem meg nem éri meg annyira nekem, főleg hogy rendes motoron is simán meg lehet oldani. Pakolásra meg elég egy hátsódoboz meg hátizsák. ennél nagyobb cuccokat küldjön autóval a kedves megrendelő.
Akkor a motorsprint!
Nekem mindent meghoz xr6 hoz, és kb annyiért ami a cmsnl.com -on van!