hajdanán mennyi ilyet csináltam
a gázvezérlők rajzait magyarítottam olasz nyelvről
rohadt egy idegesítő dolog, persze pixelmentesre kellett mert utána ment a kf-hez
addig állítgatod míg elszegényedik a keverék .... és gátas lesz én is így jártam anno xl -el ha nem mulik a bedurrogás torpanás kombináció akkor lehet már gátas hengerfejből dominátort tegyél majd rá domi karibival garantáltan sokkolni fog a teljesítménye
.... xl gyári karbi egy kalap szar nem éri meg az időt sem az állítgatása tapasztaltból beszélek...
Köszönöm a szíves felajánlást de előbb megpróbálkoznék a karburátor beállításával.Mert arra már én is rájöttem korábban,hogy a beállítás a kulcs, csak a hogyan a kérdés?
Karbi lesz a ludas... pucold ki lehet az segít a problémán
De mondok jobban nekem van eladó hibátlan karbim XL 600 R re
ajándékba adok hozzá szívócsonkor
felrakod és már mehet is
Sziasztok tavaly ősszel vettem egy Xl600r-t és van vele egy kis problémám.Hirtelen gázhúzásra durrog és megtorpan majd elindul ugyan de nem az igazi. Ha valakinek van ötlete azt nagyon megköszönném.
Az én szememben nem sok még a 440, mert én ezeket a röfögős tartós gépeket szeretem. Viszont a 250 2t az még tetszene (de hát az is verseny), más álmom nagyon nincs. Szerencsére egy már valósult a ttr, ami marad is!
Azért hirdetem mert másikat akarok! Semmi bajom nincs a motorral tökéletes már! Hát gerecse vezermű lánccal atbaszott de küldött helyette ingyen másikat szóval egy szavam nem lehet e téren rá!
az összes megmaradt kacatot elvitték
annyit segítségnek hogy max 2 centit lehet nyújtani rajta de ekkor már nekem beleért a kerék a sárvédőbe
szóval inkább az 1-1,5 cm az ésszerű
beállításról eddig csak mendemondákat hallotam...minden esetre sok sikert hozzá