Én hidegen úgy indítom,hogy 2 gáz spricc ráhúzom a szívatót és úgy pöcre indul de ha áll 1 hónapot akkor is így indítok csak akkor általában jár egy 5 másodpercig aztán leáll,de aztán nincs gond utána
Szevasztok ez a kényes pimasz ékszer megint szivat multkor irtam hogy nem indult csak ha spricceltem injekc.benzint a hengerbe beröffent és megált karbi le mivel állt 2 hónapot kifujkáltam a fuvókákat és a karbit aztán felraktam fasza indult is pöpec , ma rugom semmi nem indul rárugtam vagy 50 et jó gyertya cserél injekcio 2. rugás fasza beröffent és leállt rugdostam még lőtt vagy 2 őt, jó karbi le kifujkál vissza 5. rugás indul jár szépen aztán leállit most 1 rugásra ondul mi a qva szerintetek cdi uj tekercs felujitva motorja minim csipi az olajat de patent szar igy vele elindulni nem bizom benne szerintetek mi okozhatja ezt ?
ohh köszi, gondoltam hogy a nagyobbik az kartelgáz, de a kicsiben nem voltam biztos, ja és akkor az olajzás az nem külön tartályból megy, hanem magában forgatja akkor, köszi a választ
Üdv!
A felső nyíl, gondolom a jeladó vezetéke, az a cdi hez kell kapcsolni, vagyis a vezetékekhez. A másik a kartelgáz elvezető, mehet a légszűrőházba!
egy "ismerősnek az ismerősének" volt ilyen szóval nem tudok róla sokmindent, 1x gurultam vele közösen
a rotax blokk elméletileg elég jól eltalált konstrukció
de ilyen idősen leginkább az előző gazdák szervizelési szokásai határozzák meg hogy milyen a gép
meg aztán 150ért nem kell ám csodákat várni, kb ennyiért kínálják a "gyárias" szimókat
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Pl ilyet vehetsz bele, de legjobb ha elviszed gépműhelybe, és ott illesztenek egyet hozzá.
Henger fúrás, hónolás, dugó illesztése, új gyűrűk...
Sajna nem olcsó, de pl. a légszűrő nem takarítása, és karbantartás hiánya ezt okozza
sziasztok!
Lenne egy kérdésem.
Honda XL 600R motor felujításon vok túl. Új szimeringek,tömitésszett, csavarok hengerfej felcsiszolás... Viszont a motor még mindig füstöl és eszi az olajat csúnyán. Mi lehet a bibi. Dugó,gyűrűk csere?
az kb. 5 éve lett furva és vmi öntött dugo lett bele rakva,az nem nálam történt.
sziasztok a xl 600 asom blokjából berugáskor levegő jön ki mi lehet a probléma? nem vagyok motor zseni de elölröl fujja ki a levegőt. valamint ebbe a tipusba kell akumlátor az indításhoz? help...
Abban biztos lehetsz,hogy elég szépen megvadulna tőle ha jól be van kalibrálva Hallottam már olyan domiról amire fcr-t raktak,annyi biztos,hogy rövid szívócsonk is kell hozzá mert különben nem fér el a váztól.Nekem is az kellett mert az fcr és a hsr is nagyon széles karbik.
Egy fcr 41-es karbi nagyon megbolondítana egy Dominatort? vagy csak kicsit lehetne észre venni a különbséget? (persze másabb légszűrőház és kipufogó hozzá)
http://www.omegamotor.hu/websh...
A felső nyíl, gondolom a jeladó vezetéke, az a cdi hez kell kapcsolni, vagyis a vezetékekhez. A másik a kartelgáz elvezető, mehet a légszűrőházba!
a rotax blokk elméletileg elég jól eltalált konstrukció
de ilyen idősen leginkább az előző gazdák szervizelési szokásai határozzák meg hogy milyen a gép
meg aztán 150ért nem kell ám csodákat várni, kb ennyiért kínálják a "gyárias" szimókat
Pl ilyet vehetsz bele, de legjobb ha elviszed gépműhelybe, és ott illesztenek egyet hozzá.
Henger fúrás, hónolás, dugó illesztése, új gyűrűk...
Sajna nem olcsó, de pl. a légszűrő nem takarítása, és karbantartás hiánya ezt okozza
Amugy jó,könnyen indul és erős.
Lenne egy kérdésem.
Honda XL 600R motor felujításon vok túl. Új szimeringek,tömitésszett, csavarok hengerfej felcsiszolás... Viszont a motor még mindig füstöl és eszi az olajat csúnyán. Mi lehet a bibi. Dugó,gyűrűk csere?
az kb. 5 éve lett furva és vmi öntött dugo lett bele rakva,az nem nálam történt.
valaki tud erről a tipusról mondani valamit?
Nyugi mocis, visszaadom a karbid mielőtt eladom:)
Nem kell aksi, de tehetsz bele, legalább van hova tölteni a felesleges áramot...
Ezt már meg akartam kérdezni korábban is.