Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én hidegen úgy indítom,hogy 2 gáz spricc ráhúzom a szívatót és úgy pöcre indul de ha áll 1 hónapot akkor is így indítok csak akkor általában jár egy 5 másodpercig aztán leáll,de aztán nincs gond utána
ja karbi gyári fcr 41
Szevasztok ez a kényes pimasz ékszer megint szivat multkor irtam hogy nem indult csak ha spricceltem injekc.benzint a hengerbe beröffent és megált karbi le mivel állt 2 hónapot kifujkáltam a fuvókákat és a karbit aztán felraktam fasza indult is pöpec , ma rugom semmi nem indul rárugtam vagy 50 et jó gyertya cserél injekcio 2. rugás fasza beröffent és leállt rugdostam még lőtt vagy 2 őt, jó karbi le kifujkál vissza 5. rugás indul jár szépen aztán leállit most 1 rugásra ondul mi a qva szerintetek cdi uj tekercs felujitva motorja minim csipi az olajat de patent szar igy vele elindulni nem bizom benne szerintetek mi okozhatja ezt ?
ohh köszi, gondoltam hogy a nagyobbik az kartelgáz, de a kicsiben nem voltam biztos, ja és akkor az olajzás az nem külön tartályból megy, hanem magában forgatja akkor, köszi a választ
értem kössz a segítséget és esetleg ez az olcsóbb,mi a véleményed?
http://www.omegamotor.hu/websh...
Üdv! Honda Xl 250 R gyujtáskapcsoló fölött található egy piros vissza jelző. Azt szeretném kérdezni, hogy mi lehet az?
Üdv!
A felső nyíl, gondolom a jeladó vezetéke, az a cdi hez kell kapcsolni, vagyis a vezetékekhez. A másik a kartelgáz elvezető, mehet a légszűrőházba!
értem,köszi
valaki világosítson már fel, hogy a képen megjelölt két csövet hova kell csatlakoztatni, és hogy mi a szerepe!? a blokk xl 250 r-ben volt
egy "ismerősnek az ismerősének" volt ilyen szóval nem tudok róla sokmindent, 1x gurultam vele közösen
a rotax blokk elméletileg elég jól eltalált konstrukció
de ilyen idősen leginkább az előző gazdák szervizelési szokásai határozzák meg hogy milyen a gép
meg aztán 150ért nem kell ám csodákat várni, kb ennyiért kínálják a "gyárias" szimókat
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Pl ilyet vehetsz bele, de legjobb ha elviszed gépműhelybe, és ott illesztenek egyet hozzá.
Henger fúrás, hónolás, dugó illesztése, új gyűrűk...
Sajna nem olcsó, de pl. a légszűrő nem takarítása, és karbantartás hiánya ezt okozza
strapabíró? tudsz többet mondani róla,milyen terepen vagy hasonló
ja és ha az szerintetek hol vegyek és milyet hozzá?
Amugy jó,könnyen indul és erős.
sziasztok!
Lenne egy kérdésem.
Honda XL 600R motor felujításon vok túl. Új szimeringek,tömitésszett, csavarok hengerfej felcsiszolás... Viszont a motor még mindig füstöl és eszi az olajat csúnyán. Mi lehet a bibi. Dugó,gyűrűk csere?
az kb. 5 éve lett furva és vmi öntött dugo lett bele rakva,az nem nálam történt.
ezen nem fog csörögni-zörögni a vezérműlánc
http://aprod.hu/hirdetes/april...


valaki tud erről a tipusról mondani valamit?
Érdekel valakit a motorom?
Nyugi mocis, visszaadom a karbid mielőtt eladom:)
Tőled a Tm 42-t vettem de azt eladtam és vettem egy új hsr 42-t az van most fenn a motoromon.
Ha elindul, és megy, akkor semmi. Honnan jön a levegő? Videó? Kép?
Nem kell aksi, de tehetsz bele, legalább van hova tölteni a felesleges áramot...
sziasztok a xl 600 asom blokjából berugáskor levegő jön ki mi lehet a probléma? nem vagyok motor zseni de elölröl fujja ki a levegőt. valamint ebbe a tipusba kell akumlátor az indításhoz? help...
Te honnan vetted a hsr-t?Nem veled üzleteltem xr karbit kézvédőre?
Ezt már meg akartam kérdezni korábban is.
Abban biztos lehetsz,hogy elég szépen megvadulna tőle ha jól be van kalibrálva Hallottam már olyan domiról amire fcr-t raktak,annyi biztos,hogy rövid szívócsonk is kell hozzá mert különben nem fér el a váztól.Nekem is az kellett mert az fcr és a hsr is nagyon széles karbik.
Egy fcr 41-es karbi nagyon megbolondítana egy Dominatort? vagy csak kicsit lehetne észre venni a különbséget? (persze másabb légszűrőház és kipufogó hozzá)
Sziasztok! Első generációs Honda Dominatorhoz keresnék hátsó lámpabúrát. :)
olajat úgy nézd meg hogy tépsz egy kört, utána járatod helyben alapjáraton 1-2 percig aztán megtekinted