Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Colt! Régebben olvastam hogy van xr400-hoz magyar nyelvű szerelési könyved pdf-ben.Ha megvan még,és nem nagy gond elküldhetnéd a jutomas75@gmail.com e-mail címre,vagy ha valahonnan letudnám tölteni az is jólenne.
Nekem van egy a tiednél jobb állapotú km óra házam. Nem teljesen hibátlan ez sem,mert a két felfogató rész javítva van,de nincs 8 darabban mint a tiéd. A belseje kuka,de a ház használható.
amíg működött a km óra, 5liter volt a max! az is terepen, rövid áttétellel, sokat pörgetve. de amúgy 4 liter körül alakult, 90-es tempónál hosszabb úton lement 4 alá is.
Köszi, ezek még alkunál jól jöhetnek:)
Annyi kérdésem lenne hogy a fogyasztása hogy alakult aszfalton?
hát igazából ez 350-es. 250 SHC verzióról lett átalakítva. ez egy olyan verzió volt aminél lehetett szabályozni a ülésmagasságot, de ezt kiiktatta egy régebbi tulaj. ő motorszerelő volt, ő alakította át 350-esre.
csak berúgós, de könnyen indult nálam. vezérműlánc, szelepszárszimeringek, meg gyűrűk lettek cserélve motorjában míg nálam volt. olajat nem ette. gumik, lánc szett jó volt, ugyan az van még rajta most is... szóval nem sokat használhatták.
elektromosan nem volt gond vele, akksi nincs benne, index lámpák minden ment. 15-41-es áttétel volt rajta, 90-100 körül volt kényelmes neki.

hibák : első féktárcsa kopott volt, nem tudom cserélték e. km óra meghajtása a kerékagynál elkopott, nem ment rendesen az óra. hátsó teleszkóp nem gyári! a gyári beszart, nem tudták felújítani ezért ideiglenes megoldásként szereztem bele azt ami most is benne van - nem igazán volt jó, a csillapítása nem volt tuti... aztán szereztem bele egy öhlins telót, amivel használtam. de az feláras lett volna mikor árultam ezért visszaraktuk a régit, azt meg külön eladtam.

kb. ennyi, ha valami még érdekel írj nyugodtan.
Nem írja hogy papíros-e, meg mennyi az irányár. Meg hát 125ös. Dolgoztam olyannal. Agyhalál itt a városban.
hali az xl 250 menyit eszik erdöben lazán hajtva?
SZevasztok, ide is írok, mert egy ketten vágjátok a témát.

Kormánycsapágy csere közepén vagyok. Kiütöttem a kormány csapágyat, Koyo 320/28J volt benne, mellette, hogy Hi-Cap. Mit jelent a Hi-Cap a Koyo-nál? Találtam ugyan ilyet JR-ben, méretek egyeznek, viszont nem Hi-Cap. Érdemes a kormányhoz drága csapágyat venni?
Csak a perforált matrica jó a műanyag tankra. Boltban lehet ilyen dekort kapni. A blackbirds egész jó árban. Vagy e-bay-ről olcsóbban.
pedig azok a nem gyári vastag matricák nagyon praktikusak
nagyon jól védi a tankot
Üdv!
A ragasztó a nyitja a dolognak. Sajna semmi más nem marad meg a tankon, csak a gyári matrica és ragasztó, vagy amit ilyenhez gyártanak! A benzin miatt, mert valamennyire átpárolog.
KM óra:Darabokra lehet szedni, van egy alja, egy fehér belseje, a teteje, meg maga a szerkezet. Tulajdonképpen az alja ami tartja az egészet, az tört kb 8 darabba. idéglenesen meg hegesztettem, de a tökéletesség híveként törekednék a jóra. Tudjátok, isten /majdnem/ tökéletesre teremtette az éXRt, mit jövök én ahhoz, hogy megváltoztassam? Mózes kettéválasztja a tengert, én meg menjek át a hídon...?
Más: valaki mondja már meg, vajon a műa tankon a gyári matrica hogy marad meg, mert bármiféle utólagos matrica bármely profi 3m, feszt felhólyagzik. Gondolom átgőzől a benzin, vagy tudja fene. A nemgyári cemoto meg hasonlóak meg nem tetszenek. Még azt kérdem majd meg a dekorostól, hogy amit autóüvegre ragasztanak reklámcéllal, ( nem a sötétítő...) technikailag kivitelezhető-e a tankra. Amelyik az a full lukacsos. Vagy a gyári marad, ki tudja menyi zsetonért?!
Nincs valakinek elfekvőbe egy 2,5 colos felnibe való vakszelepe
Sziasztok!
Igaz, hogy a motoromat eladtam (Honda XL600R)
De pár alkatrész megmaradt :DD
-kartervédő :)
-fesszabályzó
-karbi (kettétört :DD, ragasztva használtam, egy darabig, de új állta a helyét mert hetente elkezdett csöpögni, nem bírta a ragasztó a benzint. De belül minden megvan, darabokban is adom ha van rá igény.)

Ár megegyezés szerint. ;)
Ha találsz szólj !
Valaki Xl 600 Lm-hez tudna egy kisebb túraplexit? Vagy ilyet hol találhatok?
Breacher moci
most jó lenne egy óra nekem is .. bár nem égető fontosságú tavaly vettem itt egy sráctól aszem 4 rongyért az jó volt teljesen makulátlan
az xr4 nek alul vannak csavarok aztán simán szétjön
nekem leginkább a lábai töredeztek le meg az oldala is egyszer. valakitől üzleteltem is egyet, de a régit is megvette valaki, szóval volt cserebere bőven
elkézelhetö akkor hogy amivel én probálkoztam az már valami ragasztott cucc lehetett
szét lehet borítani seperc alatt
és nem fog párásodni mert teli van lyukkal
én nem is tudom hogy a házat le lehet e venni róla normálisan szétszerelve az órát, egy régebbin próbálkoztam de az repedt minden felé amiből darabkák maradnak az aljzaton nem hiszem hogy arra rá lehet helyezni egy új burkolatot normálisan hogy ne párásodjon ... vagy nagyobb kitartás kell
nem lesz könnyű, mert eséskor kb az törik el először
nem lehet meghegeszteni?
az enyém megvolt legalább 2x
KM-óra műanyag ház WANTED!
Sziasztok! mostanában vettem egy xr 400-at, 2004-es évjárat, sajna a km óra műanyag háza szét van tőrve (maga a szerkezet ép)... És látom rendesen benne vagytok itt az alkatrész csere berében- és hát hátha van valakinek elfekvőben, ezt keresnék. Tudom le is lehetne dobni, meg minek, de csak jó az ha van...
Ha valakinek tudomása van valahol egy példányról, jelezze már, legyen olyan sportszerű! Üdv- Gábor
üdv urak
mi a helyzet errefele ? 1000éve nem jártam itt .
nem érdekel véletlenül valakit egy mitas E8 18collos enduro gumma ?