Azért kell már most generál mert az előző tulaj állitólag felujitotta a hengerfejet..amit nem igen hiszek el mert okádja a motor a füstöt..nincs normális alapjáratom hol füstöl hol nem..nem volt rajta vizhütö venti amire igen nagy szüksége vana motornak lassu terepes haladásnál mert melegszik! Merem feltételezni hogy nem egyszer tulmelegitették a motort...a 2vel ezelötti tulaj dugót nem vett bele hanem csináltatott de nem gyárit hanem szélesebb olajlehuzóval ami nem feltétlen jó dolog! Tehát ezekből az információkból és abból amit látok tisztán körvonalazódik hogy kóklerek kezében volt és éppen csak azt a hibát oldották meg ami jött..és ugy hogy éppen csak müködjön a kinézet és funkcionalitás az már mellékes volt! például a beépitett betákolt derbi senda rugóstag 5cm rugóuttal...nem miattam van szétbaszva a motor és nem azért kell felujitani mert már most szétkuram!
Tudod nagyon jól hogy az a heppem hogy egy enduro motor birjon falatmászni ugratni kisebbet müködjön normálisan első rugásra induljon akármilyen állásban! Ezek szerintem elengedhetetlen dolgok egy terepmotorozáshoz és egy enduronak ezeket teljesiteni tudni kell!
Azért mert nem voltam veletek még tudom hol vannak a motorom határai nem a motorral van baj
De nyugi megyünk mi még erdőzni persze szerintem már nem idén mert szerintem már lassan szét kapom gépem
hogy őszintén megmondjam nekem annyira nem lenne fontos az ülés! motorozás közben elég keveset tartózkodom a nyeregben ülve inkább állok
H egyszer eljutok odáig egy öninditós 400asra benevezek és ott megállok! a 250 jelenleg gyenge...felujitom meglátjuk hogy ez e a baj vagy elnéztem a kottát..ha elnéztem meghirdetem eladom veszek nagyobbat!
amúgy a hard terep az az ahol meg sem bírod mozdítani a motorod, a többi csak egy kicsit izzadósabb
jöttél volna velünk nyáron, már tudnád mire képes a géped
Nem hardoztam..motoroztam..de egy enduro legyen képes felmenni egy domb oldalon és ha nem ugy adja ki és fejenállva találja magát a moci akkor birja azt is!
nem kell kompromisszum, több motor kell
eleinte én is azt hittem hogy az xr4 jó mindenre, de nem
az ülést leszámítva az eddigi legtöbb élményt nyújtó motorom(volt)
kompromisszumokat kell kötni egy ilyen motornál...volt multkor egy kis gondom a fejenállva való pöfögtetéssel...ahol elengedi a kartergázt ott elengedte az olajat is...azt nem lehet ledugózni?
Nagyon meg értelek és nekem is vannak ilyen gondok de szerintem én fel fogom újítani és ennyi lassan jönn a tél és én már nem fagyok meg motoron tehát lehet szét kapni mint foxi a láb törlőt
Ha csak csapatni haszálnám a gépet már rég nem volna rajta semmi
Mivel használom mindenre így sajnos csapatásról kell le mondanom mert hardozni ez nehéz de így szeressem
azt mondják hogy kategóriájában a tenere egész eltalált futóművel rendelkezik
csak az a 20+év nem tett jót a rugóerőkkel
nem mondom hogy a maiak nem jobbak, mert jobbak, de akkoriban a tartósság is szempont volt a tervezéskor
amúgy most kitámasztva jó a rugóerő, csak a nagyobb lyukakban összeül a rugó és ez nem esik jól mert koppan
de ragaszkodsz a gyári állapothoz Én inkább szeretem felülbírálni a Japán tervezők munkáját és ahol úgy érzem gyengélkedik a domi ott korigálok legyen az futómű,karbi vagy blokk alkatrész és bizony van mit korigálni
a motor tudja, csak maradj rajta
de amikor egy nap lecsavarsz 500-700km távot akkor már fontossá fog válni
Tudod nagyon jól hogy az a heppem hogy egy enduro motor birjon falatmászni ugratni kisebbet müködjön normálisan első rugásra induljon akármilyen állásban! Ezek szerintem elengedhetetlen dolgok egy terepmotorozáshoz és egy enduronak ezeket teljesiteni tudni kell!
De nyugi megyünk mi még erdőzni persze szerintem már nem idén mert szerintem már lassan szét kapom gépem
H egyszer eljutok odáig egy öninditós 400asra benevezek és ott megállok! a 250 jelenleg gyenge...felujitom meglátjuk hogy ez e a baj vagy elnéztem a kottát..ha elnéztem meghirdetem eladom veszek nagyobbat!
jöttél volna velünk nyáron, már tudnád mire képes a géped
Ha le dugóznád minden tömítést szét nyomna!
eleinte én is azt hittem hogy az xr4 jó mindenre, de nem
az ülést leszámítva az eddigi legtöbb élményt nyújtó motorom(volt)
Mivel használom mindenre így sajnos csapatásról kell le mondanom mert hardozni ez nehéz de így szeressem
csak az a 20+év nem tett jót a rugóerőkkel
nem mondom hogy a maiak nem jobbak, mert jobbak, de akkoriban a tartósság is szempont volt a tervezéskor
amúgy most kitámasztva jó a rugóerő, csak a nagyobb lyukakban összeül a rugó és ez nem esik jól mert koppan
mert ugye egy gyertyacsere sem mókolás
http://aprod.hu/hirdetes/egyed...