Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Látom, van ára a tömítéseknek!
A hengerfejet, meg a szelepfedél tömítést meg venném, a többit kivágnám magamnak! Szike, lyukasztó, olló, és vegyél 1/2 mm klingerit tömítést, vagy bármilyen olajállót (3500Ft/m2)!
Na vannak ám itt történések blokk adás-vétel mi egy más lesz ám nekem sok sok jó alkatrész
Szóval a hétvégén lecsutakoltam a blokkot és meg lepve tapasztaltam hogy a berúgókar baszik vissza jönni hát persze hogy ez a rugó is letört már kíváncsian várom hogy a szelep rugókkal mi lesz ja és a két szimering is kukás és persze lőttem pár képet hogy legyen min röhögnötök
váltó,lánckeréktengely csapágy-szimering,vezérlés(lánc DID,feszitő+vezető),hajtókar(prox)+dugó(wiseco),főtengelycsapágya
k(honda+koyo),olajszívatyú belseje(honda),szelepszárszimeringek(honda),telószimering+porvédők(
honda)+olaj(10w motul),hátsó teló felújitókészlet(honda),tömitéskészlet(komplett,honda),kompett elektromos rendszer(bontott)....ennyi jutott eszembe
Yamaha ttr 600 öhlins és gázos Azt nem tudom,hogy passzolna a te gépedbe de egy kis utánajárással kideríthető
http://www.kepesmotor.hu/teles...
Most telefonáltam a hirdetőnek meg van még és ez egy tuning ha gondolod le zsírzom neked teljesen és mehetsz érte vagy mondod hova küldje
mutass egyet ami pont jó bele
de akkor már gázos legyen
még újban se igen találni nemhogy használtan
hegesztgetni meg mókolni nem akarok
Mit variálsz a rugóval? Tegyél bele egy másik ( jobb) rugóstagot azt kész
http://www.kepesmotor.hu/teles...
Tudom kicsit drága a dolog de azért el gondolkodnék rajta mert szerintem egy olyan 15 évet simán ki bírna
de igazából nem tudom ha esetleg le telefonálnád a dolgot előréb volnánk mert tényleg nem tudok el szakadni egy könnyen mert be indult a gumizás
csak annyi kellene tudnak-e rugót csinálni
a mostani ki van támasztva(+2centit) ilyen erőset kellene csinálni de kitámasztás nélkül, teljesen alapállapotban
meg ha már ott van egy komplett felújítást(van rajta húzóerő szabályzó ha jelent valamit)
ha el jutatod a mintát nekem meg csinálnak mindent és tényleg profik 41 éves szakmai multal én járok hozzájuk kb 25 éve és nem kaptam még rosszat
Ha minden igaz holnap lesz egy kis időm
Köszi de itt a szelep fedél tömités nem egyszerü,,,gyárilag van rajta 2 félkör pozicionálóként alkalmazva ami jó nagy baromság mert elöregedik a gumi bekeményedik és ott folyat a motor onnantól
csak ilyen madzagos gáztartályos fér be
régi lomot meg kár beletenni, olyant tudtam volna kis pénzért is szerezni
olyan 30ast rászánnék a hátsó tagra ha faca lenne, ilyen idősen fontos a komfortérzet
ini ne szenvedj nem éri meg
úgyjárok mint 2 hónapja lehúztam egy kotro hengerfejét forgatnám a motort nemforog megakad,szolok a tulajnak azt mondja nemértek hozzá indítsam el majd letöri a felesleget inkább szétszedtem és hozattam másikat
rugókészítő ismerős nincs?
amikor a dt-t újítottam fel evvel az athena szettel raktam össze
a hengerfejtömítés kritikán aluli volt
kellett vadászni másikat hozzá
mondjuk valami 5 ezer alatti pénz volt(5-6 éve)
Ha gondolod tömítésben tudok segíteni van egy jó készítő ismerősöm
A pink motors is irt hogy tömitésszettet tudnak az Athena egybe 21800ft a top meg 16800..arra azért vissza kérdeztem hogy tartalmaz e minden tömitést értem itt a hengerfej,hengertalp,szelepfedél,stb stb-t is vagy csak a blokk részhez tartozókat? Mert gyanus hogy pl szelepfedél tömités nincs benne mert az az omegánál 12.000ft amig a pink-éknél egy komplett szett kerül majdnem ennyibe..
amugy egész baráti árak, nekem ennyi lenne nem bánnám én is felvettem velük a kapcsolatot ma
az oegánál nekem 5ezret mondtak még a tavasszal nemtudom most mennyi
a fúrás aprópénz a többihez képest, olyan 5000környéke
szelepszárszimmeringből meg csak gyárit, én is rútul beszoptam a gagyit
basszus neked is van pénznyelöd