a vezérmüláncot valahol a fogaskerék alatt nyomd meg mintha a feszítő feszítené és nézd meg hogy a vezérmű tengely fogaskerekén meg tudod e emelni ....
Egy Suzuki RM blokk .
Hát én nem szégyellem tényleg fellelt állapotban került hozzám egy Balaton parti kis faluból amit tudok róla hogy olaszból érkezett az első gazdája 4 nap után kulcscsont törés miatt eladta utána vettem meg az úri ember akinek kb annyi érzéke van a motorozáshoz mint Mátyás Királynak lehetett
Ami szerintem történt hogy valamiért elpattant a vezérműlánc feszítő rugója barátunk megállapította hogy szelep hézagot kell állítani mert csörömpöl a motor a többi infót a kedves felsége mondta el szóval vett 10 üveg sört és neki ült a 2 napos műveletnek sikerült úgy beállítani a hézagokat hogy a motor nem fordult át jött az isteni szikra hogy akkor le kéne venni a szelep fedelet hogy még is mi lehet,történhetett odabent ki is szedte a csavarokat de sajnos ugye az a fránya szelepfedél csak nem akart lejönni így emberünk fel is adta a további teendőket
Nekem pedig még nem volt kedvem neki állni lemosni talán majd holnap...
Én szétszedtem annak idején az xt-t, hogy megnézzek egy hibás cdi-t. Na az hibás is volt. Postán küldték el az alkatrészt, én meg vissza. Most is megtenném.
vaklárma volt vazzeg
ami jön fel a blokkból barna vezeték az volt szétcsúszva, biztos amikor a beakadt vaddohány szárakat cincáltam kifelé akkor kihúzódott
csak honda ez
el is mentem egy kicsit erdőzni......nem tudom milyen az 50 ló de ez a 30 is ki tudja hozni az izzadságot olyanokat tép 3.-ban is hogy majd lecsúszok róla
Sziasztok. segítséget szeretnék kérni mert van 1 xl125r-em és nem indul valószínű hogy gyújtásproblémája van de szikrát ad a szelephibája sincs és mégsem indul.
Látom te is csere próbával próbálkoznál felejtsd el a motorosok nem arról híresek,hogy segítenek a másikon hanem azt javasolják,hogy menj azt vegyél újat
ha esetleg van itt a közelben xr4 elvinném a trafót meg a cdi-t próbának
vagy a yamaha trafója jó lehet bele tesztnek?
szimóba minden trafó jó volt anno......
változás állt be a honda állapotán
valahová eltűnt a szikra
megérezte hogy el akarom passzolni
kapja be
mi szokott ezeken leginkább beokádni?
tegnap amikor rápakoltam a gps-t akkor még hiba nélkül indult 1 rúgásra
Hát én nem szégyellem tényleg fellelt állapotban került hozzám egy Balaton parti kis faluból amit tudok róla hogy olaszból érkezett az első gazdája 4 nap után kulcscsont törés miatt eladta utána vettem meg az úri ember akinek kb annyi érzéke van a motorozáshoz mint Mátyás Királynak lehetett
Ami szerintem történt hogy valamiért elpattant a vezérműlánc feszítő rugója barátunk megállapította hogy szelep hézagot kell állítani mert csörömpöl a motor a többi infót a kedves felsége mondta el szóval vett 10 üveg sört és neki ült a 2 napos műveletnek sikerült úgy beállítani a hézagokat hogy a motor nem fordult át jött az isteni szikra hogy akkor le kéne venni a szelep fedelet hogy még is mi lehet,történhetett odabent ki is szedte a csavarokat de sajnos ugye az a fránya szelepfedél csak nem akart lejönni így emberünk fel is adta a további teendőket
Nekem pedig még nem volt kedvem neki állni lemosni talán majd holnap...
ami jön fel a blokkból barna vezeték az volt szétcsúszva, biztos amikor a beakadt vaddohány szárakat cincáltam kifelé akkor kihúzódott
csak honda ez
el is mentem egy kicsit erdőzni......nem tudom milyen az 50 ló de ez a 30 is ki tudja hozni az izzadságot olyanokat tép 3.-ban is hogy majd lecsúszok róla
trafó? cdi? tekercs?
erőt gyűjtök aztán körbenézem, mert kb azt sem tudom mi hol van rajta
össze van minden dugva..... de még nem mélyedtem el a dologba
Szokásos, gyertya-vezetékek-csatlakozók, után megmérném mi jön fel a blokkból!
Nem tudom hol jársz, ezért kérdem!
vagy a yamaha trafója jó lehet bele tesztnek?
szimóba minden trafó jó volt anno......
valahová eltűnt a szikra
megérezte hogy el akarom passzolni
kapja be
mi szokott ezeken leginkább beokádni?
tegnap amikor rápakoltam a gps-t akkor még hiba nélkül indult 1 rúgásra