Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

-3 foknál negyedik rúgásra indult a gép, szóval kezd már halódni
az első 3 olyan töf-töf-töf volt mint ahogy az ezer éves mtz-k indulnak
szerencsére elég fázós vagyok ahhoz hogy hidegben motorozzak
rohadjon meg quad blokk sehol
bezzeg ha meggeneráloznám tuti lenne utána eladó akár 3 is.....
És 18 as az a hátsó? Nekem 17-esnek tűnt a supermoto kerék mellett
első hátsó tárcsa jár a géphez? milyen márkájú a felni? tudnál képeket küldeni a szettről?
rolandsimon89@gmail.com
köszönöm
Ilyen az, ha kell a pénz fékre, meg futóműre.
Pedig az.
Aha igy már értem! Mindegy ez még várat magára mert az a mocsok ami a karbiban van az valami borzalom...hosszas áztatás fog következni meg ahogy elnéztem kell egy HF tömités is a gépnek mert ereszti ott is a cuccot mielött elinditom! illetve leet hogy egy olajcsere sem ártana neki! Ezeknek a dolgoknak utána kell még nézm!
Na ez igaz lehet.
Én is elkövettem azt a hibát,hogy egy 120 kg-os husaberg telóját raktam a domiba és puha is a rugó érezhetően bár még így is jobb mint a domi teló de nem az igazi
tudomásom szerint a teló,amit küldtem képeken 450-es crf-ben volt,de tuti jó husqvarnához is,mert a jele a teló aljában benne van
Az szerintem nem gyári xr szett legalábbis én a hátsó kereket 17-es dominátor keréknek nézem
Nekem ilyen volt az XR400-ban,és már ahhoz majdnem gyenge volt a gyári rugó. Az XR650-hez tuti erősebb rugót kell bele rakni...
Úgy hogy telitankolva rátoltuk egy digitális mázsára,és ennyit mutatott.
Ugyanezen a mázsán lemértük az XR400-at(130kg),és a DRZ400E-t(130kg) is.
Jó olcsón adod a szettet. 45êrt nem kapni 1 kereket sem.
Pedig annyi!
Hogy lehet 150? a forgalmiban 124 van.
Az durva ahhoz képest,hogy se akksi se önindító nincs rajta
A crf450 telóit meg villabefogóit teszik bele.csak egy speckó felsőcsapágy kell hozzá ami "csupán" 60USD. Persze ezen most annyira nem agyalok csak érdekelt hogy megéri e a befektetést.
150kg hajszál pontosan,lemértük.
Arra azért figyelj,hogyha telót cserélsz akkor egy egy olyan súlyú motor telóját tedd bele mint az xr 650r ami kb135-140 kg tehát a tiedbe egy lc4 es telója jó lenne de egy exc vagy sx-é már puha lenne.
ha érdekel,nekem van egy fordított teló,ahogy érzékszerveimmel megfigyeltem,most lehetett frissen felújítva,friss olajjal feltöltve,kompletten ahogy a képeken láthatod.
Biztos hogy a hobbisták 95%-nak nincs cserélgetve ilyen sűrűn....
Viszont nagy a különbség futómű és futómű között,uh szerintem nem mindegy milyen cucc van a paripa alatt.
Én pl sokat gyorsultam az új futóművel anno,pedig a blokk maradt gyári. Nem dobált el úgy a köveken,gyökereken...
Ezzel 1et értek.Azt megnézném hogy az átlag paraszt hány százaléka teszi ezt meg. Az én telóimban olyan volt az olaj mint a méz.8 év után nem csoda.Viszont azt is olvastam valahol hogy mindegy milyen cucc van a motoron csak jól be legyen állítva.
Hobbistának kevés,de egy versenyzőnek már nem. Ezek verseny futóművek!
Csika azt mondta hogy törődni kell ezekkel a telókkal mert szétcsiszolódik teljesen a belseje ha nem cseréled benne az olajat,meg tisztítod a belsejét rendszeresen.....a belseje tiszta teflon és könnyűfém.
Igazából rá gondoltam az előbb.De ha meggondolod a 40óra is kurvakevés.
Igen,valamivel könnyebb is mint a gyári teló.
A csikát kéne megkérdezni hogy mennyi időnként kell szervizelni ezeket,de szerintem kevesebbet mondott mint 40ó.....már nem emlékszek pontosan.