Én meg ott tartok, hogy minkét 600-as motoromon olyan áttétel van, hogy 2.-ban 80-al megy/ment. Jövőre, ha "leszakad" a láncszett, akkor valami rövid lesz rajta. Kíváncsi lennék rá, mit lehet érezni. Ma az enduro pályán találkoztam egy csapattal, abban volt egy TT, 94-es volt, de azon is olyan volt, mint nekem, úgyhogy mindegy.
A wr 450 nekem is bejön,aztán kérdés mit mutat a gyakorlatba mert sokat nem hallottam róla,hogy mik a gyengéi csak talán annyit,hogy a váltójára volt aki panaszkodott de hát a puding próbája az evés aztán kiderül milyen valójába.
Jó felé keresgélsz! Neked melyik jön be jobban? Honda vagy a Yamaha, vagy nálad nincs ilyen "megszállotság"? Én az XT ótamárkahű vagyok, és nem is gondolkozom másban következőnek sem. Az a 29 éves motor egy kellemes meglepetés volt!
annyira nem vészes ám, ha nem azt a fos szelepszárszimmeringet tettük volna bele szerintem alig lenne füstje, olyan 700km-ig nem is füstölt csere után
jó eséllyel az lesz ebből hogy február felé elgurítom generálra
bár ahogy nézegetem a wr450eseket még kb beleférnék a cserébe, persze ha ők is szeretnék......
Az a baj,hogy már elpusztult Bözsi a kandúrmacska pedig felajánlottam volna az xr 4 ért cserébe Amúgy ha nem vinnék el a hirdetés alapján akkor próbáld meg eladni egy discó tulajdonosának mert ott hasznát veszik majd füstgép helyett
Kíváncsi leszek rá. Engem egy ember hívott az XT-re, aki el is vitte, majd utána volt két jelentéktelen Email-em. A TT-t is 3 hónapig hirdették, de csak én néztem csak meg, igaz el is hoztam. Manapság venni könnyebb, mint eladni, de sok szerencsét hozzá!
amúgy neked egy túra quad kell, aztán az kényelmes, sok sör ráfér de mégis ér a szél menet közben
én ha rotty leszek akkor fogok venni egyet, rácsok csörlők tökömtudja mikkel
pl egy 700as grizzly, addigra már csak olcsóbb lesz
én még kb egyben vagyok, a bal bokám fáj ha nem fekszem mert kifordult amikor ráesett az xt( már vagy 5-6 éve) a bal térdem se az igazi amióta haver átment rajta
bár a többi ízületem is olyan határeset forma, tönkrebasztam a sok metszéssel meg az építkezéssel (izom bírta csak az ízület nem)
de még kb egyben vagyok, így 40 évesen ez már jónak számít, mert elég sok ismerős nem élte meg ezt a kort
Ismerős az érzés én is néha eljátszok a gondolattal,hogy kéne venni egy könnyebb motort a domi mellé de aztán megrázom a fejem és ráébredek,hogy teljesen felesleges mert így se nagyon motorozok.Inkább valami tolókocsi lenne nekem célszerű mert tavasszal a térdem fordult ki most meg ismét kijött a gerincsérvem és menni alig tudok úgyhogy 33 évesen több mozgásszervi bajom van mint egy 80 éves vénembernek
megpróbálom az én szemszögemből megfogalmazni:
példa:ktm-ből eladtak 1.000 darabot és van fent 10 darab hirdetés
drzből eladtak 10.000 darabot és van fent 100 hirdetés
arányába ugyanannyi,és ezért látsz fent sok suzuki hirdetést az interneten
az a gáz hogy nem egyben kapom meg az örökségem hanem részletekben aztán elmegy mindenféle faszságokra
pl mosógép, autóra téligumi meg ilyenek
amúgy már rég meglenne az 525 még akkor is ha évi 20 óra menne bele összesen
akkor ismét részletesen:
van ez az xr4, teljesen jó gép, kezes nem agresszív nem kell fosni hogy egy hirtelenebb gázra hanyattbasz stb stb
tudásomhoz 110% megfelelő
az évek során rájöttem hogy túrázni nem jó, legalábbis nekem mert finnyás a seggem és kínszenvedés ülni rajta 3 napokat (ezért lett a ténéré)
mostanában alig használom, mert felénk ami van terep simán elmegyek az xt-vel általában úgy is olyan emberekkel mászkálok akinek még az is sok amit produkálok vele
az xr4 egy nagy hibája az öngyújtó hiánya, ritkán kell de akkor nagyon, idén olyan 2x kellett volna nagyon-nagyon meg max 10x kicsit nagyon.......
de mivel szinte csak erdélyben mozgok vele kell a rendszám, nem akarok a román sünökkel kínlódni, ott azért nagyobb macera mint itthon ahol csak a csekket kell befizetni
aztán mivel az xr4 generál előtt áll ami 100-120pénz tuti lesz nem lenne az a quad blokk annyira nagy kiadás a gyári blokk meg jó lenne "tartalékba"
ha meg már vesz az ember akkor csak olyant kellene ami könnyű meg finom
igazándiból ha egy kicsit könnyebb lennék akkor elég lenne egy 4t wr250 is az legalább alig fogyaszt, de a 120 kilómmal már nemigen birkózik meg hatékonyan(ugyanez vonatkozik a többi elérhető árú 4t 250-re is)
szóval ezért szenvedek..... mint úgy kb mindennel mert kellene, de nemigen használnám, szóval annyira nem is kellene ám, de azért kínlódok
Nekem is tetszene a drz, utcára, abból legalább van fiatal és van választék is. De miért is van ennyi eladó? Sokat vettek belőle, vagy csak szimplán "sz*r" és szabadulni akarnak tőle?
saját tapasztalat: nem tudom nálatok milyen terep van,vagy hova jártok mocorogni,de szerintem terepre felesleges 400-astól nagyobb enduró,főleg cross
nekem volt crf-em (450) de annyira nagyon erős,hogy kihasználhatatlan,persze ha az ember pályán motorozik,akkor más
ahhoz hogy csak császkálj vele,nagyon drága,mert az üzemóra ugye pereg....
ha vegyesen szeretnéd használni (terep,utca),akkor arra "tökéletes", de lóvéban már ott tartunk hogy 900-1 milla,akkor az már megint nem jó
de még egyszer hangsúlyozom,semmi kötekedés nincs bennem, mint mint kex-be meg linkaskadávidba,de ez félig tapasztalat
remélem találtál érdekes dolgokat a soraim között
egy öngyújtós drz,már nem lenne rossz választás
Vegyél papír nélkül 525-öt úgy is terepezni használnád.Utcára meg ott az xt ha meg elkapnának a rendőrök max azért basznának meg mert nincs papír a motorhoz meg nincs biztosítás de ha úgy elkapnak,hogy te egy 525 el vagy akkor az elég ciki
gondolkoztam ezen is
a terv egy 525 volt, de sajna nem jött annyi zseton összeg mert havi részletekben kapom a pénzt, így meg kurvára elmegy mert a nej nagyon szeret költeni verni meg ugye nem verheti az ember mindig
jelenlegi állapotában szerintem olyan 450 a plafon amit érhet, 300-at még ki tudnék izzadni szóval 700felé kellene motort nézni
700ért meg nemigen van olyan amire ne kelljen még 2-3-at(vagy mégtöbbet) rátolni mindjárt induláskor
a fék is bajos rajta: