Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép estét.

Diravi. Tudnál valami elérhetőséget adni. Beszélgethetnénk az XR4-edről. Lenne pár kérdésem. Email az adatlapon vagy Face-en.
Az nem rossz de ne hidd,hogy a koksz egy csoda szer mert nekem kb 20 kg tudott segíteni a 210 kg os nyomáshoz.
Aha! És ez normális, vagy akkor a szelep rossz?
Nincs leömlőm, de biztos van itt valakinek... ;)

Igen, a pumpában van egy szelep az leereszti. Legalább 3 percig járatni kell, vagyis pontosabban menni vele, aztán szintet nézni.
tényleg
nem is mondtam hogy a munkatársam is ilyen súlynyomó mágus, koksz nélkül 180 kilónál jár fekvenyomásban
Szerbusz! Esetleg neked lenne leömlőd a bringához?

Más: olajcserekor belevertem az XR-be majdnem 2 liter olajat, járatás után egy picivel a MAX fölött volt a szint. Eddig pörögtem vele ide-oda, de ma, két nap állás után, néztem egy olajszintet és a minimumot sem érte el. Lehet, hogy visszaereszt az egyik olajpumpa, és visszafolyik a blokkba az olaj? 10w40-et tettem bele, de nehogy már 260 kilóméter alatt megegyen belőle ennyit, ráadásul úgy, hogy nem is füstöl, és nem folyik sehol sem az olaj belőle! Mi lehet?
hm...és ezek hogy néznek ki vagy hol találom a motoron?
Nekem az XR-en két fesszabályzó van. Az egyik, ami egyenirányít is, a műszerfal világítást, helyzetjelzőt és féklámpát szabályozza. A másik a világításé. Az első, amit írtam, ugyan ezt produkálta, amíg ki nem cseréltem a kondenzátort, ami gyárilag rá van kötve kívülről.
Nekem is halványodott a fordulat növekedésével a fényerő.
Ma 19:05-kor feldübörgött a paripa !

Új hengerfej, fúrás, új dugó...

Holnap, hajó idő lesz bejáratós túra... csak még nem dőlt el, Dunaújváros vagy Galgabácsi...Gargabácsi ? Galgamácsa !

Mindkét helyen van katonai vonatkozású dolog, amit be akarok járni.
Mérj egy töltést!
nekem nincsenek biztositékok..vagy még nem találkoztam velük
Holnap lekötöm az akksit aztán meglátjuk! a világitás fényereje nem változik ez az érdekes
http://www.sportmotor.hu/motor...
alatta amiket írnak, van egy klr-es is
Itt is érdeklődöm mert a klr tulajok kukák és nem nagyon szeretnek válaszolni ti meg már láttatok egysmást motorokkal kapcsolatban!
Ma megvolt a tartósteszt! Jártam krossz pályán másztam siratófalat voltam kőbányában ahol mászkáltam a falakon srégen és mindenhogyan mondhatni Tartós tesztet müveltem a motorral! Krossz pályára nem való ez már biztos mutatja a jobb első telóból kicsorduló fekete olajnak csufolt valami is! minden frankón müködik fordulaton még ereje is van viszont egy dolog szemetszúrt...minnél jobban forgatom annál halványabban világitanak a visszajelzők és annál lasabban forog a ventillátorom is..okozhatja ezt az hogy az akksi totálisan halott?
Így van. Az LM furatra és löketre is megegyezik az XR-rel. 97x80
Honda xl 600 RM
az én xl600 -asomban 97es dugó van... Az akkor milyen ?
Ma beépült a vázába a felújított blokk. Holnap beüzemelem, hétvégén járatás...
Az utolsó kérdésedre: igen.
ok
majd a jövő héten pontosítunk
Szerintem jó,de ha nem akkor is megoldom,hogy jó legyen
Köszönöm szépen a válaszokat! :) Megpróbálom megkeresni a leömlő cserés embert, hátha megvan még neki.
jövő hét csütörtök jó neked?
Múltkori feljáró motorról.....

sajnos nem valami jó a felvétel...
Abba,hogy az xl 600r nek 75mm a lökethossza az xr600-é meg 80mm