Szerbusz! Esetleg neked lenne leömlőd a bringához?
Más: olajcserekor belevertem az XR-be majdnem 2 liter olajat, járatás után egy picivel a MAX fölött volt a szint. Eddig pörögtem vele ide-oda, de ma, két nap állás után, néztem egy olajszintet és a minimumot sem érte el. Lehet, hogy visszaereszt az egyik olajpumpa, és visszafolyik a blokkba az olaj? 10w40-et tettem bele, de nehogy már 260 kilóméter alatt megegyen belőle ennyit, ráadásul úgy, hogy nem is füstöl, és nem folyik sehol sem az olaj belőle! Mi lehet?
Nekem az XR-en két fesszabályzó van. Az egyik, ami egyenirányít is, a műszerfal világítást, helyzetjelzőt és féklámpát szabályozza. A másik a világításé. Az első, amit írtam, ugyan ezt produkálta, amíg ki nem cseréltem a kondenzátort, ami gyárilag rá van kötve kívülről.
Nekem is halványodott a fordulat növekedésével a fényerő.
nekem nincsenek biztositékok..vagy még nem találkoztam velük
Holnap lekötöm az akksit aztán meglátjuk! a világitás fényereje nem változik ez az érdekes
Itt is érdeklődöm mert a klr tulajok kukák és nem nagyon szeretnek válaszolni ti meg már láttatok egysmást motorokkal kapcsolatban!
Ma megvolt a tartósteszt! Jártam krossz pályán másztam siratófalat voltam kőbányában ahol mászkáltam a falakon srégen és mindenhogyan mondhatni Tartós tesztet müveltem a motorral! Krossz pályára nem való ez már biztos mutatja a jobb első telóból kicsorduló fekete olajnak csufolt valami is! minden frankón müködik fordulaton még ereje is van viszont egy dolog szemetszúrt...minnél jobban forgatom annál halványabban világitanak a visszajelzők és annál lasabban forog a ventillátorom is..okozhatja ezt az hogy az akksi totálisan halott?
Diravi. Tudnál valami elérhetőséget adni. Beszélgethetnénk az XR4-edről. Lenne pár kérdésem. Email az adatlapon vagy Face-en.