úgy vagyok evvel a kihívással mint a munkával, ha tehetem elkerülöm
lassan a motorozást is meg fogom unni, aztán ismét elkezdek pecázni
sok kacat motor helyett veszek valami kis terepjárót aztán lógatom egész nap a kukacot
öröm kihívás lenne megszerkeszteni! láttad volna milyen körülmények között hoztam össze az xr-re a dobot hmmm,igen csak elcsodálkoznál
ez nem kihívás,ha már adott a profil, csak le kell vágni,és összepasszintani azzal amit fel szeretnél rakni
Nem akarlak elkeserítteni de szerintem önmagába egy nyitott dob nagy csodát nem csinál Én annyit vettem tőle észre,hogy közepes fordulattól egy picit rugalmasabb lett,de nem estem tőle hanyatt.
a mostani nem tud......a régi tudta......nekem olyan kell
avval téptem a gázt, pakoltam felfelé a sebességeket(kettes után kuplung se kellett, aztán csak szaggatta a gyepet
utána lett az xr4 avval meg mindig hanyatt estem olyan pille eleje volt
de azóta fejlődtem, az xt-vel is tudok hanyatt esni
"kurva jó volt, ment mint az ökör 300métereket kapart folyamatosan " Ini te is úgy csinálsz mint az öreg cigány mikor zsigulit akart venni Mert annak is az volt a fontos,hogy kapar-e a zsiga
Volt egy kimondott xt-re való Leo Vince x3-as E szabványos kipufogóm 36-ért,de megvásárolták drz-re
be akartam neked linkelni egyet,de most meg nem találom,biztos a fazon leszedte a hirdetést.
én csak azt ajánlom hogy vegyél egy gyári kipuffot és egy sportot,a kettőt pedig egy hegesztővel hozasd össze
vagy csináltass hozzá összekötőt!
megfigyeléseim alapján ritka az xt-re való dob összekötővel,hogy 1:1-be pászoljon
ha már ennyit írunk róla, akkor a teljes történet:
volt anno egy rendszám nélküli xt-m(3aj ténéré) kurva jó volt, ment mint az ökör 300métereket kapart folyamatosan stbstb
aztán el lett cserélve az xr4-re
múlt évben lett annyi zseton hogy tudtam venni egy rendszámost, szép is jó is de olyan "visszafogott"
szóval hiányzik az a dinamika mint ami a másikban volt
első lépésként teszek rá egy 47fogas hátsó lánckereket aztán a kipuffal kell valamit kezdeni ha nem lesz olyan mint a régi volt
azon egy marving dob volt, hihetetlen csendes volt(a gyári sem halkabb tőle) de tolta úgy a kipufogógázt hogy leverte a sapkát a fejemről
szóval valami ilyesmi kellene
igazándiból a pénz se számít, persze ésszerű keretek között(és ha a nej nem tud róla )
ugyanez vonatkozik a futóműre is kutakodok egy gázos rugóstag után de nem láttam még hozzávalót
sufnituningot meg nem akarok, mert ez a messziremenős gép, szóval nem akarok pl bulgáriában szopni hogy szétesik alattam
figyu te tudod! bár én ahogy kiveszem a szavaidból,ez olyan hogy: jó lenne egy sportkipufogó,kicsit jobb nagyobb hanggal....áááinkább nem,jó a gyári...hmmm de mégis csak nagyobb hang meg minden.....óó de inkább nem kínlódok vele.....
ha lóvé nem számít,nem sürgős,akkor várj vele,mindig raknak fel a netre,biztos bele bukkansz, 40-50-ért már lehet jókat kapni.
ha tudok valamit majd szólok!
műszakis az xt szóval a gyári kipuffot nem akarnám bántani
hegeszteni meg a 2mm-es anyagot se igen tudok, vagy kiolvad vagy mellé megy vagy valami extra dolog van, szóval inkább hozzá sem kezdek, hanem megnézek valami filmet helyette a jutubon
akkor te is tipikus esete leszel gaben0714-nek,neked is akkor fog kelleni,mikor már nem lesz meg
nincs esztergám,nem vagyok profi hegesztő,de ha nekem sikerült az XR600-ra csinálnom összekötő csövet,akkor mindenkinek sikerül,főleg papír nélküli xt-re,amibe pisát szart bele lehet tankolni,mert azzal is elmegy! (nekem is volt yamaha,tudom miről beszélek)
holnap megpróbálom installálni a labdákat aztán valamikor ki is próbálom
utána megírom a tapasztalatokat
ha kussban leszek akkor béna voltam és nem tudtam összerakni
Látom, kipufogót keresel?! Nézz be hozzám,biztos akad neked való! Ajánlanám a ktm dobot,mert nyitott,viszont nincs csúnya nagy hangja, az Xr 600-ason teszteltem ( nagyon hasonló az Arrow-hoz),viszont videót nem tudok mutatni!
Ár nem horribilis! http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Igen 600-asra való, de ki tudja,lehet hogy másra is fel lehet szerelni,a többiek jobban meg tudják mondani.
Az árát pedig szívesen elmondom: 06 30 635 9305
lassan a motorozást is meg fogom unni, aztán ismét elkezdek pecázni
sok kacat motor helyett veszek valami kis terepjárót aztán lógatom egész nap a kukacot
ez nem kihívás,ha már adott a profil, csak le kell vágni,és összepasszintani azzal amit fel szeretnél rakni
aztán ha szar lesz jöhet a gsxr blokk
avval téptem a gázt, pakoltam felfelé a sebességeket(kettes után kuplung se kellett, aztán csak szaggatta a gyepet
utána lett az xr4 avval meg mindig hanyatt estem olyan pille eleje volt
de azóta fejlődtem, az xt-vel is tudok hanyatt esni
van egy olyan15 centis csövecske a többi dob.
kb ilyen link
be akartam neked linkelni egyet,de most meg nem találom,biztos a fazon leszedte a hirdetést.
én csak azt ajánlom hogy vegyél egy gyári kipuffot és egy sportot,a kettőt pedig egy hegesztővel hozasd össze
vagy csináltass hozzá összekötőt!
megfigyeléseim alapján ritka az xt-re való dob összekötővel,hogy 1:1-be pászoljon
volt anno egy rendszám nélküli xt-m(3aj ténéré) kurva jó volt, ment mint az ökör 300métereket kapart folyamatosan stbstb
aztán el lett cserélve az xr4-re
múlt évben lett annyi zseton hogy tudtam venni egy rendszámost, szép is jó is de olyan "visszafogott"
szóval hiányzik az a dinamika mint ami a másikban volt
első lépésként teszek rá egy 47fogas hátsó lánckereket aztán a kipuffal kell valamit kezdeni ha nem lesz olyan mint a régi volt
azon egy marving dob volt, hihetetlen csendes volt(a gyári sem halkabb tőle) de tolta úgy a kipufogógázt hogy leverte a sapkát a fejemről
szóval valami ilyesmi kellene
igazándiból a pénz se számít, persze ésszerű keretek között(és ha a nej nem tud róla )
ugyanez vonatkozik a futóműre is kutakodok egy gázos rugóstag után de nem láttam még hozzávalót
sufnituningot meg nem akarok, mert ez a messziremenős gép, szóval nem akarok pl bulgáriában szopni hogy szétesik alattam
ha lóvé nem számít,nem sürgős,akkor várj vele,mindig raknak fel a netre,biztos bele bukkansz, 40-50-ért már lehet jókat kapni.
ha tudok valamit majd szólok!
hegeszteni meg a 2mm-es anyagot se igen tudok, vagy kiolvad vagy mellé megy vagy valami extra dolog van, szóval inkább hozzá sem kezdek, hanem megnézek valami filmet helyette a jutubon
nincs esztergám,nem vagyok profi hegesztő,de ha nekem sikerült az XR600-ra csinálnom összekötő csövet,akkor mindenkinek sikerül,főleg papír nélküli xt-re,amibe pisát szart bele lehet tankolni,mert azzal is elmegy! (nekem is volt yamaha,tudom miről beszélek)
utána megírom a tapasztalatokat
ha kussban leszek akkor béna voltam és nem tudtam összerakni
Látom, kipufogót keresel?! Nézz be hozzám,biztos akad neked való! Ajánlanám a ktm dobot,mert nyitott,viszont nincs csúnya nagy hangja, az Xr 600-ason teszteltem ( nagyon hasonló az Arrow-hoz),viszont videót nem tudok mutatni!
Ár nem horribilis!
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
tel számom: 06 30 635 9305
Az árát pedig szívesen elmondom: 06 30 635 9305
A blokkvédő 600ra való? Ha igen mi lenne az ára? Köszi
bár lehet a gonosz eladó előretekerte a km órát aztán nem 80 van benne csak 15