Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bár kihívásnak ez is kihívás lesz:
úgy vagyok evvel a kihívással mint a munkával, ha tehetem elkerülöm
lassan a motorozást is meg fogom unni, aztán ismét elkezdek pecázni
sok kacat motor helyett veszek valami kis terepjárót aztán lógatom egész nap a kukacot
öröm kihívás lenne megszerkeszteni! láttad volna milyen körülmények között hoztam össze az xr-re a dobot hmmm,igen csak elcsodálkoznál
ez nem kihívás,ha már adott a profil, csak le kell vágni,és összepasszintani azzal amit fel szeretnél rakni
leginkább a 40es hátsó lánckerék 47-esre növelésétől várom a "csodát"
aztán ha szar lesz jöhet a gsxr blokk
Nem akarlak elkeserítteni de szerintem önmagába egy nyitott dob nagy csodát nem csinál Én annyit vettem tőle észre,hogy közepes fordulattól egy picit rugalmasabb lett,de nem estem tőle hanyatt.
a mostani nem tud......a régi tudta......nekem olyan kell
avval téptem a gázt, pakoltam felfelé a sebességeket(kettes után kuplung se kellett, aztán csak szaggatta a gyepet
utána lett az xr4 avval meg mindig hanyatt estem olyan pille eleje volt
de azóta fejlődtem, az xt-vel is tudok hanyatt esni
"kurva jó volt, ment mint az ökör 300métereket kapart folyamatosan " Ini te is úgy csinálsz mint az öreg cigány mikor zsigulit akart venni Mert annak is az volt a fontos,hogy kapar-e a zsiga
az a gáz hogy az xt dob baszott nagy, szinte a könyökig ér
van egy olyan15 centis csövecske a többi dob.
kb ilyen link
Volt egy kimondott xt-re való Leo Vince x3-as E szabványos kipufogóm 36-ért,de megvásárolták drz-re
be akartam neked linkelni egyet,de most meg nem találom,biztos a fazon leszedte a hirdetést.
én csak azt ajánlom hogy vegyél egy gyári kipuffot és egy sportot,a kettőt pedig egy hegesztővel hozasd össze
vagy csináltass hozzá összekötőt!
megfigyeléseim alapján ritka az xt-re való dob összekötővel,hogy 1:1-be pászoljon
ha már ennyit írunk róla, akkor a teljes történet:
volt anno egy rendszám nélküli xt-m(3aj ténéré) kurva jó volt, ment mint az ökör 300métereket kapart folyamatosan stbstb
aztán el lett cserélve az xr4-re
múlt évben lett annyi zseton hogy tudtam venni egy rendszámost, szép is jó is de olyan "visszafogott"
szóval hiányzik az a dinamika mint ami a másikban volt
első lépésként teszek rá egy 47fogas hátsó lánckereket aztán a kipuffal kell valamit kezdeni ha nem lesz olyan mint a régi volt
azon egy marving dob volt, hihetetlen csendes volt(a gyári sem halkabb tőle) de tolta úgy a kipufogógázt hogy leverte a sapkát a fejemről
szóval valami ilyesmi kellene
igazándiból a pénz se számít, persze ésszerű keretek között(és ha a nej nem tud róla )
ugyanez vonatkozik a futóműre is kutakodok egy gázos rugóstag után de nem láttam még hozzávalót
sufnituningot meg nem akarok, mert ez a messziremenős gép, szóval nem akarok pl bulgáriában szopni hogy szétesik alattam
figyu te tudod! bár én ahogy kiveszem a szavaidból,ez olyan hogy: jó lenne egy sportkipufogó,kicsit jobb nagyobb hanggal....áááinkább nem,jó a gyári...hmmm de mégis csak nagyobb hang meg minden.....óó de inkább nem kínlódok vele.....
ha lóvé nem számít,nem sürgős,akkor várj vele,mindig raknak fel a netre,biztos bele bukkansz, 40-50-ért már lehet jókat kapni.
ha tudok valamit majd szólok!
műszakis az xt szóval a gyári kipuffot nem akarnám bántani
hegeszteni meg a 2mm-es anyagot se igen tudok, vagy kiolvad vagy mellé megy vagy valami extra dolog van, szóval inkább hozzá sem kezdek, hanem megnézek valami filmet helyette a jutubon
akkor te is tipikus esete leszel gaben0714-nek,neked is akkor fog kelleni,mikor már nem lesz meg
nincs esztergám,nem vagyok profi hegesztő,de ha nekem sikerült az XR600-ra csinálnom összekötő csövet,akkor mindenkinek sikerül,főleg papír nélküli xt-re,amibe pisát szart bele lehet tankolni,mert azzal is elmegy! (nekem is volt yamaha,tudom miről beszélek)
elsősorban xt600-ra való kész kipuff érdekelne, egy dobbal nem lennék igazán előrébb, mert nem tudok összekötőt készíteni hozzá
holnap megpróbálom installálni a labdákat aztán valamikor ki is próbálom
utána megírom a tapasztalatokat
ha kussban leszek akkor béna voltam és nem tudtam összerakni
De ha bent vannak a lasztik nem tudod betenni a rögzítőt.
Haver gyerekkoromban egy Danuviával húzott minket szánkón. Az első kereket kitömte ronggyal, így az defektbiztos volt
Ki kell nyomni purhabbal!
Hogy fordul el? Ez ellen van a vakszelepnek nevezett gumiabroncs rögzítő, ami nekiszorítja a gumit a felninek. Minden valamire való motoron van.
csü!

Látom, kipufogót keresel?! Nézz be hozzám,biztos akad neked való! Ajánlanám a ktm dobot,mert nyitott,viszont nincs csúnya nagy hangja, az Xr 600-ason teszteltem ( nagyon hasonló az Arrow-hoz),viszont videót nem tudok mutatni!
Ár nem horribilis!
http://www.kepesmotor.hu/onroa...

tel számom: 06 30 635 9305
Köszi az infot.
Igen 600-asra való, de ki tudja,lehet hogy másra is fel lehet szerelni,a többiek jobban meg tudják mondani.
Az árát pedig szívesen elmondom: 06 30 635 9305
Szia

A blokkvédő 600ra való? Ha igen mi lenne az ára? Köszi
80at biztos, enyémben is annyi van aztán semmi baja
bár lehet a gonosz eladó előretekerte a km órát aztán nem 80 van benne csak 15
kell hozzá egy csomó vas, elméletileg nem forog, meg ha egy kicsit igen akkor sincs semmi, a labdák gurulnak