Aha értem köszi.Mondjuk a kinézet másodlagos szempont nálam.Azt olvastam hogy a nagy xr sokkal könnyebbnek érezhető sokkal jobb lesz az irányíthatósága.A szervizelésén mi változik? Nekem a szaki azt mondta akihez vittem a telókat hogy 40 óránkénti olajcsere az illő.
Egyébként csak akkor fognék bele ha a gyárit eladtam akkor nem kellene sokat rápótolni.
mert kell gerjesztő áram az akkuról. A gyújtáskulcsot ellenkező irányba fordítva van egy állás, ahol be lehet tolni, de legalább egy rossz akku kell bele.
Igen volt.
Jobban nézett ki a motor vele,és ami lényegesebb,sokkal jobb lett a futómű,stabilabb lett a motor,finomabban működött,de ugyanakkor sokkal kényesebb is mint a gyári....sűrűbben kell szervizelni,és a sarat nem nagyon szereti.
Még egyszer nem fognék neki az átalakításnak,mert nagyon sokba került.
Jo tudni hogy ilyen is van benne!Ha nincs benne akksi akkor hogy indul el tolasra?Es rugasra miert nem?Illetve ha tolom azonnal kis fordulaton is kellene hogy legyen szikra?
Nekem volt egy ami 350 es jawa vázba volt és verhovina tank volt rajta félelmetes szörnyeteg volt Még egy motoros találkozóra is elmentem vele volt is röhögés bőven
Látom többen is használnak ilyet....
Most nekem is ilyen van rajta,és csak megerősíteni tudom amit a többiek mondanak,valóban jár homokban a motor fara,viszont ha alacsony nyomással megyek vele,akkor nagyon sokat javul a helyzet.
0,8-09bar-al járt a fara,de most 0,4-0,5 bar-al használom,és így egész jó.
Amúgy nagyon jól tapad,nagyot harap a gumi,és nem töredezik le a bütyök. Eddig úgy tűnik hogy ez a legtartósabb hátsó gumi azok közül amiket idáig használtam.
Tolásra betudod indítani akksi nélkül is Fiatalkoromba rengeteg mz blokkot szétkaptunk azokból készültek a cross gépek másik vázba építve de szép idők voltak
Került a kezem alá egy restaurálásra váró motor! Szegény elhunyt faterom 1980as TS MZ-je! A motor 2006-óta nem ment mióta Faterom meghalt de most átkerült ozzám és meglepve tapasztaltam hogy a dugó ép a fötengely átfordul nincs surlódás hangja se semmi szerencsére! Akksi nélkül nem inditható sajnos meg gyertya sincs benne jó ideje! ma leszedtem a karbit megnézni mi leledzik bene! Hát hogy mondjam..mikor belehugyozol valamibe és dobsz bele egy kis homokot is...na kb igy nézett ki a karbi! Veszek egy dunsztosüveget és kipróbálom az Ini féle etanolos módszert!
Egyébként a motor rendszámos,meg van a forgalmija is meg mindene! Ha a KLR-rel végeztem a télen akkor ennek állok neki! Darabokra szedem ujra fénezem és ha minden jól megy gári állapotúra csinálom vissza az egészet! Talán még le is müszakiztatom perszeakkor megcsinálom a B-125-ös jogsit! Csak nem tudom hogy ha hagyatéki tárgyaláskor a motor nem lett bevallva ez valahol kibukhat e!? Valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatosan?
van itthon egy farönk gyakorlatozni tavasszal, azon átcsattogtam párszor jónak tűnik
eddig nem fordult el, be van jelölve filctollal
majd kimegyek hétvégén a rétre párat fékezni, tartósteszt meg majd jövőhéten lesz, most még meg vagyok kehesedve
Üdv! eladó a képen látható fejidom foncsor nélkül. Gyárilag Aprilia RX de bármire felszerelhető.Ha érdekel írj itt, vagy a kispeter10@indamail.hu-ra Ár: 3000Ft
Kell még kép a dekóról mer akkor holnap lövök vagy megoldódott?