Ha a gyertyát kiveszed, vigyázz!
Megül körülötte a kosz, sár, föld. Előtte ki kell fúvatni levegővel mellőle a koszt, ha nem szeretnéd, hogy behulljon a hengerbe.
na ezt nem tudtam!:) mert ez elött 2t volt:D (cr 250) ott nincs ilyen!:)
köszönöm szépen a válaszod!:) akkor valami máshol van a hiba!
Valamelyik nap kicsit lemostam a gépet és azota csinálja!:S Gyenge a szikra!
Dehogy! Egyben van a hajtóművel a lendkerék, szóval olajban fürdik minden. A deknit ne vedd le, mert kifolyik az olaj a blokkból! De egyenesen tartva a motort, nem folyhat ki, ha megfelelő az olajszint.
Helló!
Van egy Xr 600-am tegnap indultam volna motorozni de sajnos nem indult a motor!
Mondom meg nézem a gyertyát hát sajnos elég halvány szikra van na mindegy mondom a lényeget! valamiért levettük a gyújtás felőli deknin a jelre állító ablakokat és akkor lepődtem meg hogy folyt ki az olaj! Szóval szét ment volna a főtengely szimering?
A KTM LC4-esemen kicsavarozható volt az up side down teleszkópomon (WP).
DT125R-emen szelepelt, XR600R szintén szelepelt.
Egyiken se szabad 1 bar-nál többet fújni, de én sosem fújtam bele. Mindig csak leengedtem, ha nyomás halmozódott fel benne, utána sokkal jobb volt. Azért is jó leengedni, mert nem mindig egyformán nő meg bennük a nyomás, jobb illetve bal szár között.
viccet félretéve fogalmam nincs! Vas vagy alumínium?
Ha alumínium akkor valamelyik blokkfél darabja......
de vannak ám itt szakemberek is majd megmondják a tutit
Itt a másik:
én is kifúvattam lazítás után még egyszer
azon már ne múljon
jó szar ez a mélyen lévő gyertya, terepen egy gyertyacsere egyből a motorgenerálhoz vezet
Megül körülötte a kosz, sár, föld. Előtte ki kell fúvatni levegővel mellőle a koszt, ha nem szeretnéd, hogy behulljon a hengerbe.
köszönöm szépen a válaszod!:) akkor valami máshol van a hiba!
Valamelyik nap kicsit lemostam a gépet és azota csinálja!:S Gyenge a szikra!
Van egy Xr 600-am tegnap indultam volna motorozni de sajnos nem indult a motor!
Mondom meg nézem a gyertyát hát sajnos elég halvány szikra van na mindegy mondom a lényeget! valamiért levettük a gyújtás felőli deknin a jelre állító ablakokat és akkor lepődtem meg hogy folyt ki az olaj! Szóval szét ment volna a főtengely szimering?
XL600
DT125R-emen szelepelt, XR600R szintén szelepelt.
Egyiken se szabad 1 bar-nál többet fújni, de én sosem fújtam bele. Mindig csak leengedtem, ha nyomás halmozódott fel benne, utána sokkal jobb volt. Azért is jó leengedni, mert nem mindig egyformán nő meg bennük a nyomás, jobb illetve bal szár között.
ha érdekel valakit egy 600 xr eladó az enyém. rendszámos