Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha eltaláltad tölts egy lottót
Tippelnék Szerintem a berugókar szerkezetének egy darabja,de ez csak tipp
Ez egy plusz alkatrész

viccet félretéve fogalmam nincs! Vas vagy alumínium?
Ha alumínium akkor valamelyik blokkfél darabja......
na így már tisztábban látom, hogy fingom nincs mi ez.
de vannak ám itt szakemberek is majd megmondják a tutit
Jogos....
Itt a másik:
esetleg ha még 10 méterről messzebb csináltad volna a képet még ennyire sem látszódna
Hello! Valaki esetleg megtudná mondani,h ez minek a darabja? Kuplung kosár alatt találtam:
így van
én is kifúvattam lazítás után még egyszer
azon már ne múljon
és meglazítás után is érdemes még egyet befújni,
jó szar ez a mélyen lévő gyertya, terepen egy gyertyacsere egyből a motorgenerálhoz vezet
Ha a gyertyát kiveszed, vigyázz!
Megül körülötte a kosz, sár, föld. Előtte ki kell fúvatni levegővel mellőle a koszt, ha nem szeretnéd, hogy behulljon a hengerbe.
na ezt nem tudtam!:) mert ez elött 2t volt:D (cr 250) ott nincs ilyen!:)
köszönöm szépen a válaszod!:) akkor valami máshol van a hiba!
Valamelyik nap kicsit lemostam a gépet és azota csinálja!:S Gyenge a szikra!
Dehogy! Egyben van a hajtóművel a lendkerék, szóval olajban fürdik minden. A deknit ne vedd le, mert kifolyik az olaj a blokkból! De egyenesen tartva a motort, nem folyhat ki, ha megfelelő az olajszint.
Helló!
Van egy Xr 600-am tegnap indultam volna motorozni de sajnos nem indult a motor!
Mondom meg nézem a gyertyát hát sajnos elég halvány szikra van na mindegy mondom a lényeget! valamiért levettük a gyújtás felőli deknin a jelre állító ablakokat és akkor lepődtem meg hogy folyt ki az olaj! Szóval szét ment volna a főtengely szimering?
vagy ikreket szült,és apura jutott az egyik
túl sok teje volt
igen igen jó lesz...hiányzik.
akkor jool emlekeztem...asszem manualba olvastam azt az 1 bart
okee
A KTM LC4-esemen kicsavarozható volt az up side down teleszkópomon (WP).
DT125R-emen szelepelt, XR600R szintén szelepelt.
Egyiken se szabad 1 bar-nál többet fújni, de én sosem fújtam bele. Mindig csak leengedtem, ha nyomás halmozódott fel benne, utána sokkal jobb volt. Azért is jó leengedni, mert nem mindig egyformán nő meg bennük a nyomás, jobb illetve bal szár között.
legalább télen egy kicsit izmosodik a hátsód
sziasztok
ha érdekel valakit egy 600 xr eladó az enyém. rendszámos
hamarosn...hétvégén megyek megnézni egyet aztan majd megírom,mit találtam
sziasztok nem tud valaki eladó, jó nem széthajtott xr-t 200-250 ezer körül baráttól ismerőstől?