Nekem tetszenek azok a kis 4t 125-ös endurók persze ha jó állapotba van a blokkjuk.Igaz elég gyengécskék ami annyiból gond,hogy a rendőr elöli menekülésnél nagy hátrány de a fogyasztásuk mindent ver 2,5-3 liter körül fogyasztanak 100-on
hogy te milyen kis troll vagy Provizorikusan megcsinaltam a szelepfedelet amig ki nem derul hogy megvesszuk e asszonynak az xl-t..ha megvesszuk szerzek be olyat ami nincs eltorve! addig viszont egy forintot nem invesztalok bele!Szerintem marad az yz idenre mindenkepp!Elvwzhetoen lehet rangatni jobbra balra de kozben eros!A kis 125os xl el mentem egy karikat na hat az yz utan nem is tudom mihez hasonlitsam...talan elektromos moped...
itt megnézheted hogy tudnak menni terepen a nagygépek is
de a fotelendórósok kihaltak az első nap.....másnap fele a light nyomvonalon ment
én mindig erősítettem a lelket bennük, volt pár izzadósabb ütősebb rész amikor már alig kaptak levegőt akkor mondogattam hogy lassan elérjük a hard szakaszt
az a kupak néha eltörik..... már én is eltörtem egyszer az xt-n
ez azért van mert lusta az ember kicserélni az o-gyűrűt aztán addig tépik hogy ne folyjon amíg utána nem jön ki egyben(hidegvágóval kellett kipiszkálnom)
amúgy elmenne az xt szinte mindenhol, de ilyen terepen sokkal szenvedősebb, felmentem én olyan emelkedőn (részben) ahová gyalog alig tudtam visszakapaszkodni a motorért
nekem tetszik az xt, szegény honda május óta be sem volt indítva, nincs hová menni vele.....
hát sárban dagasztani is kell a motor falat is mászni túrázni is szóval minden finomságra szóval marad ez
a leirást köszönöm eszerint fogom csinálni mert tegnap próbálkoztam! Az egyik dolog hogy a kupak ami takarja a szelepet szét volt törve ugy volt össze tákolva valami szilófélével... a másik hogy 3mm-t mozdul a himba fel s alá,nem tized miliket...szóval lesz mit játszani még vele!
ha csak téblábolni kell akkor az xt600 a jobb
de ha ugratni meg tökig sárban akarsz szaggatni akkor maradjon a mostani
az xt ha nem nagyon forgatod elvan 5-6 liter közti fogyasztással, ha jó hangja van a blokknak akkor évekig elmegy még különösebb ráfordítás nélkül
szelephézagot meg úgy állítasz hogy bedugod a lapocskát aztán addig molyolsz vele amíg "fogósan" nem mozog
lehet meg kell hajlítgatni hogy hozzáférj
elképzelhető hogy kell valami célszerszámot csinálni hogy meg tudd tartani a csavart amíg az anyát meghúzod, én egy dugókulcsfejet nyomtam szét mert négyszög profil volt a csavar vége
hat erteket nem egyeztettunk vagyis annyi hogy ő 149.000re tartja az xt-t...ami jelen eyetben nekem nagy elorelepes ha er annyit mert 107000be van az yz...viszont nem biztos hogy er 149et az xt...na meg az nem egy konnyu paripa az tuti
jo akkor azt megtaláltam! csak mivel a fötengely belefordul az olajba igy nehéz megtalálni..:D
Másik kérdés..azon a pici szar nyiláson ti hogy játszátok alá a hézagmérőt?
Persze hidegen, a jelöléseket tudod hogy hol kell nézni ? A fötengelyen T jel, a kiskeréken a jelölés egyvonalban legyen a szelepdekni V jelével, Bár a manuált érdemes lenne leszedni, csupa englis, de azért érthető,
de a fotelendórósok kihaltak az első nap.....másnap fele a light nyomvonalon ment
én mindig erősítettem a lelket bennük, volt pár izzadósabb ütősebb rész amikor már alig kaptak levegőt akkor mondogattam hogy lassan elérjük a hard szakaszt
ez azért van mert lusta az ember kicserélni az o-gyűrűt aztán addig tépik hogy ne folyjon amíg utána nem jön ki egyben(hidegvágóval kellett kipiszkálnom)
amúgy elmenne az xt szinte mindenhol, de ilyen terepen sokkal szenvedősebb, felmentem én olyan emelkedőn (részben) ahová gyalog alig tudtam visszakapaszkodni a motorért
nekem tetszik az xt, szegény honda május óta be sem volt indítva, nincs hová menni vele.....
a leirást köszönöm eszerint fogom csinálni mert tegnap próbálkoztam! Az egyik dolog hogy a kupak ami takarja a szelepet szét volt törve ugy volt össze tákolva valami szilófélével... a másik hogy 3mm-t mozdul a himba fel s alá,nem tized miliket...szóval lesz mit játszani még vele!
de ha ugratni meg tökig sárban akarsz szaggatni akkor maradjon a mostani
az xt ha nem nagyon forgatod elvan 5-6 liter közti fogyasztással, ha jó hangja van a blokknak akkor évekig elmegy még különösebb ráfordítás nélkül
szelephézagot meg úgy állítasz hogy bedugod a lapocskát aztán addig molyolsz vele amíg "fogósan" nem mozog
lehet meg kell hajlítgatni hogy hozzáférj
elképzelhető hogy kell valami célszerszámot csinálni hogy meg tudd tartani a csavart amíg az anyát meghúzod, én egy dugókulcsfejet nyomtam szét mert négyszög profil volt a csavar vége
http://www.sportmotor.hu/motor...
Másik kérdés..azon a pici szar nyiláson ti hogy játszátok alá a hézagmérőt?
max előbb kell indulni
pár év múlva teljesen jó lesz addigra már unni fogod az asszonyt, teljes felüdülés lesz egy 2-3 napod túra
kipufogó 0.10
Persze hidegen, a jelöléseket tudod hogy hol kell nézni ? A fötengelyen T jel, a kiskeréken a jelölés egyvonalban legyen a szelepdekni V jelével, Bár a manuált érdemes lenne leszedni, csupa englis, de azért érthető,
egyszer majdnem beszerveztek áruterítőnek, de szerencsére nem mentem bele