pár szösszenet a hétről: link
én nemigen vagyok rajta mert a bénákat szokták videózni
lett egy indexbúra egy fékkar mínuszom, egy faja horpadás a tankon a bukócső nem rendeltetésszerű használata miatt és némi bőrhiány a vállon
de megérte
Sziasztok ! Egy barátomnak szüksége lenne egy szívószelepre egy 1983-as XL125 motorhoz. A sajátja sajnos beleért a dugóba és egy picit elgörbült a tányérja :( Túrtam a jófogást, de a hirdetések 99%-a elavult. Néztem az angol ebay-en, ott nem találtam, néztem a németen is, ott elég sok a találat, de nem egyértelmű, hogy melyik kéne nekem. Ha valakinek lenne használtan egy szívószelep vagy egy komplett hengerfej jó áron az is nagy segítség lenne, de ha tudnátok ajánlani egy linket ahol újat vehetek, azt is megköszönném. Üdv: Matluka Ágoston (20-464-37-8egy vagy matluka kukac frímél hu)
Sziasztok! Egy regota fennallo problema megoldasaban kerem segitsegeteket!
Van egy Honda xl600rmg Pd04 motorom, ami a kovetkezo hibat produkalja: Hidegen rugasra poccre indul, oninditoval nem akar beindulni, de viszont melegen oninditoval is poccre indul. Ha barki barmit tud errol, vagy ilyet tapasztalt, kerem ossza meg velem!
Kosziii
Sziasztok!
ma elvitték a Hondámat :)
de mivel nagyon alkudozós volt az új gazdája, el is felejtettem neki megmondani, hogy van hozzá
-haspáncélom
-fesszabájzóm
-gyújtás elektronika
- egy karbi, de leginkább alkatrésznek szerintem, minden meg van benne, de valaki eltörte :/ De még jó mert meg lett ragasztva.
Ha valakit érdekelnek ezek a dolgok írjon e-mailt, és árat is :)
Azt kösd ki! Csinálj inkább kézit belőle..... Egy kart tegyék a kormányra és hosszabb bovdent hogy oda érjen.....
Így sokszor praktikusabb szerintem! Mondjuk berúgásnál könnyebb megtalálni a holtpontot és így kézzel elengedni a nyomást a könnyebb berúgás érdekében. Vagy mikor ki kell szellőztetni a motort mert megszívta magát.....
Sziasztok!
Berúgókar lenyomásával a bovden is megfeszül, és kicsit benyitja a dekomp. szelepet, így nincs akkora kompresszió, és könnyebb a berúgása!
Sac/kb!
Hello egy olyan kérdésem lenne hogy szükségese e az a bowden ami a berugókartól megy a hengerbe? és hogy mi a neve?Honda XL 250em van 89es ha jól tudom
ahan meg van még ide írj és meg beszeljük
üdv:Petya
megint elment a gyújtás, hangyafasznyi szikra sincs!
link
én nemigen vagyok rajta mert a bénákat szokták videózni
lett egy indexbúra egy fékkar mínuszom, egy faja horpadás a tankon a bukócső nem rendeltetésszerű használata miatt és némi bőrhiány a vállon
de megérte
megvan még a gyújtótrafó?
86-os xl600-on levettem a bal oldali deknit ahol a lendkerék, tekercs vannak és picit olajos volt, ez mennyire gáz?olyan 4 csepp volt az alján
Nagykáta
ha lassan forgat az önindító akkor nehezen, vagy be sem indul
próbálj meg rábikázni hátha akkor beindul hidegen is
A karter védő mennyi lenne és merre vagy helyileg?
Van egy Honda xl600rmg Pd04 motorom, ami a kovetkezo hibat produkalja: Hidegen rugasra poccre indul, oninditoval nem akar beindulni, de viszont melegen oninditoval is poccre indul. Ha barki barmit tud errol, vagy ilyet tapasztalt, kerem ossza meg velem!
Kosziii
Árat megbeszéljük ;)
ma elvitték a Hondámat :)
de mivel nagyon alkudozós volt az új gazdája, el is felejtettem neki megmondani, hogy van hozzá
-haspáncélom
-fesszabájzóm
-gyújtás elektronika
- egy karbi, de leginkább alkatrésznek szerintem, minden meg van benne, de valaki eltörte :/ De még jó mert meg lett ragasztva.
Ha valakit érdekelnek ezek a dolgok írjon e-mailt, és árat is :)
Így sokszor praktikusabb szerintem! Mondjuk berúgásnál könnyebb megtalálni a holtpontot és így kézzel elengedni a nyomást a könnyebb berúgás érdekében. Vagy mikor ki kell szellőztetni a motort mert megszívta magát.....
Berúgókar lenyomásával a bovden is megfeszül, és kicsit benyitja a dekomp. szelepet, így nincs akkora kompresszió, és könnyebb a berúgása!
Sac/kb!