Hát én is szelepekkel szívok.. ránézésre full egyszerű meg minden de még se jó.. Masteronnal tartjuk telón a kapcsolatot hogy mi is leheta gond. Mikor elhoztam gerecsétől semmi hangja nem volt leszedtem szelepfedelet vez lánc csere miatt azóta van ez a szelep hézag hangja pedig már elég sokszor http://youtu.be/wlx-CGxWfg8 íme a hang most kicsit halkabb lett
nekem az xt után tökre rémisztő volt az xl hangja. főleg az az erős surrogó hang volt az idegen
bár nekem a régi xt olyan csendes volt mint amikor kitolták a gyárból, a mostani már közel sem ilyen
az xr4-en meg szelepet kellene állítani, bár még csak hidegen van hangja, jövőre megy műszakira akkor lemosom és utána beállítom
Fuu TT nagyon hangos volt ahhoz képest az XR-nek 0 motorhangja van! 1 hete mentem egy 525-ös EXC- vel na az zörgött.. mint ha a mosógépet teli szórnám anyákkal..
Múltkor mikor vez lánc csere volt én is többet öntöttem bele furcsa is volt most hogy elég volt a 2 littyó, de hát úgy látszik még se.. Most halkabb lett a gép de még mindig hallom ezt a k*va szelephézag hangot lehet csak én vagyok ennyire rigojás..
Na vége halkabb lett sokkalta de így is mint ha hallanám lehet már csak beképzelem Na de beleöntöttem 2 liter olajat azt zutty elnyelte első indításnál megnézem a nívót épp az alján van valamennyi megjárattam utána is.. mennyi olaj kell ebbe a dögbe?
Gondoltam én is rá de úgy elfutott az ideg,hogy ha neki állok ott azzal szarakodni és nem sikerül és esetleg még a biztosíttékot is kibaszatom vagy valami zárlatot csinálok mert rosszul kötöm na akkor aztán tuti szét törtem volna az egészet
Ne is mond b@zd meg ekkora hülye nincs még 1 mint én délután szépen bepakoltam mindent a kocsiba utána lementem a motorhoz Oroszlányba és mikor leértem akkor ott jöttem rá,hogy a motor kulcsa pesten maradt.Annyira ideges voltam,hogy azt hittem agyvérzést kapok.Úgyhogy szépen jöhettem haza és most itthon basz az ideg tovább,de nem érdekel legközelebb lemegyek felgyújtom az egészet kulcsal vagy nélküle az tuti
Hát ha lenne fölös pénzem beruháznék rá! De most először legyen jó a szelephézag Utána egy 47 es fogaskerék hátra meg valami jó kipu kéne.. ohh nem is folytatom álmok azok vannak bőven
nekem eddig mindig jó volt..... 2 x volt eddig állítva
bár nekem a régi xt olyan csendes volt mint amikor kitolták a gyárból, a mostani már közel sem ilyen
az xr4-en meg szelepet kellene állítani, bár még csak hidegen van hangja, jövőre megy műszakira akkor lemosom és utána beállítom
bár a kartervédő felrakása után olyan érzésem volt........
de nekem mindig több kellett bele mint kettő
nálam olyan 2,2-2,3 kell a nívó max jelzéséig
Megoldottam okosan, széthúztam a gyújtáskapcsoló csatiját, és megy is kulcs nélkül!