Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de ott gondolom nem ugyanaz a termék gyártási folyamata
és/vagy a minősége
amúgy szerintem ezeknek a cuccoknak valami nagyon aprópénz az előállítási áruk, csak a sok kereskedő megdrágítja
pl veszek egy fékfelújító készletet 6ezerért, ugyanez ha a szervizes ismerős veszi meg akkor 4..... a készlet előállítási ára meg kb 50ft anyag 100ft munka 50ft csomagolás
Mi ebbe a furcsa Ini?Érdekes módon az autóknál ez működik pl:mondjuk egy 1989 es 124 E osztályú merci-hez olcsóbb a cucc mint egy ugyanabba a méret kategóriába tartozó 2006 os E osztályú Mercedes-hez de mondhatnék más példát is csak épp ez jutott az eszembe.
pl bekocogsz a boltba és megkérdik hány éves a géped?
ha 5 akkor 50 ezer ha 25 akkor 15 a dugattyú?
Hát igen túl sokat nem érnek ezek a 20-30 éves vasak,de legalább az új alkatrészek árát is ehhez mérten kéne adni mert az,hogy pl: egy dugattyú kb 50.000 ft vagy a himba szett kb 30-40.000 ft között van de még sorolhatnám Az a baj,hogy kb ugyan annyiba kerül egy régi xl-hez az alkatrész mint egy 4-5 éves Ktm-hez és ez azért bosszantó
az enduró árak vicc kategória, főleg a rendszámosak.
de mivel lehet őket használni rendszám nélkül is így ki vannak tartva az árak, és épp ezért nem is van sok rendszámos
szerintem is olyen 50-100 pénzek lennének a reálisak a vén 600as vasakért
bár.......
anno a szimóm faternak 3 havi fizetése volt, aztán még nem is volt új, mert szinte lehetetlen volt hozzájutni, már amikor megjött a boltba, hiába mentél már mind el volt adva, és rendelést nem fogadtak el még jelentős pénzekért sem(aztán lehet neki nem volt annyira jelentős)
Ahogy ini mondja! Van fent 70ér egy 600as xl! annak reális az ára! Nm étem hogy hogyan kerül egy matuzsálem ennyibe...Nem érnek már 100ezret se! Na meg a kis 2tk mint Itt a kolega mtx-e volt. Max 50 ezer!Szerintem.
Ha kopott a gyűrű akkor se fog a váltódba víz menni! A forgattyús ház külön van a váltóháztól! Gondolj bele ha nem úgy lenne a váltóolaj kenné a főtengelyedet, de kurvára olajat teszel a benzinbe hogy legyen kenés!
2 hónap múlva már 100 lesz
Bocsi ,hogy fárasztalak titeket de ezt birom árulják az előző motoromat 16000-ért itt a hirdetés
tőlem 110-ért vitték el még alkudni akartak ebből is ,mondtam ,hogy nem ennél olcsóbban nem adom mert új vezlánc volt benne meg kuplungot is akkor cseréltem meg pár dolgot na mindegy... szóval nem egy csili vili motor de normálisan működött csak elkezdett füstölni,a gyerek azt mondta,hogy elviszi és egyből szerelőhöz viszi rendbe rakja.... de semmit nem csinált vele és 160-at akar érte hát ez nem normális
igen külön rész kivéve ha kopott a gyürü! de mivel semmilyen más probléma nincs igy csak az a szimering lehet! 2400ft egy uj bele szóval Yamahához méltóan olcsó
Azt szeretnék csak annyira fainak a motoros társak,hogy basznak ebbe segítteni de úgy néz ki,hogy egy ISMERETLEN ember akivel csak telefonon beszéltem egyszer az cserél velem.
Az egyik lehet 12.000 de kettő van benne Amúgy meg ha annyira jó dolog lenne a DOHC a nagyköbcentis endurókba akkor mások is erőltetnék,de a Kawasakin kívül csak az Aprilia és a Gilera próbálkozott vele de azokba vezérműszíj van.
Értem! Hát szervázz egy próbadarabot!
Én is megtudnám javíttatni ingyen is csak amíg 100% ig nem vagyok benne biztos,hogy az a baj addig nem akarom szétvágni
Jó is! De majd a használatnál kiderül! Amúgy sokkal jobb ez a dohc mint a kibaszott hombarendszer meg a félzártcsapágy a hondánál! legalább is szerintem :D! Az a kibaszott hosszú lánc meg csak 12000 forint!
Szerinted a KLR szerelés szempontjából jó kis gép hát ha szeretsz sokat szerelni akkor igazad lehet mert amúgy meg egy feleslegesen agyon bonyolított motor(dupla vezérműtengely meg hozzá 100 méter vezérműlánc)
Vettünk tegnap havernak egy Kawasaki KLR-t! Szerelés szempontjából kurva jó kis gép! A honda elbújhat mellette!
Ha a hengerbe menne is víz az soha sem érne oda a váltóhoz mert két külön rész a forgattyúsház és a váltó nem? Tehát csak a vízpumpa lehet! Vagy ha faszig érő vízben motoroztatok vagy bemostatok neki, de mivel van benne rózsaszín sztem is vízpumpa-e
Haverom megcsinálta a cdi jét! neki néha leállt a mocija aztán nem indult! Felvágta újra forrasztotta azóta jó!
a bontott blokkaon megnéztem hol juthat még be viz..máshol nem nagyon csak ott ahol mondod! ha fent a HF-nél kapna vizet gözölne mint egy szamovár és nem is menne!
Tudod mikor veszek és XL-t?Majd ha a pina dalolni fog Amúgy meg már kinéztem Szlovákiából egy 2 csatornás,laptopról programozható tuning cdi-t és ha bebizonyosodik,hogy szar a cdi-m akkor már rendelem is meg 140 euro-ért
most pedig várom mikor leszek megkövezve
neked is csak ez tudom tanácsolni:D
vegyél egy ütős kis xl-t és nem lesz ilyen gondod