Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Masteron írd le léci melyik méretek kellenek...
topoguide:
ma teszteltem, egy csomó út nincs vagy nem ott van ahol jelzi
olyan irányadónak jó lehet, de teli van meglepetésekkel
látszik hogy szarnak rá, nincs karbantartva
olyan 70% felé lehet a meglévő út amerre ma jártunk
audi...XR mar nincs
email jó?
audi vagy XR ügyben?
kaoszxr6@freemail.hu
adj legyszives elerhetoseget lenne par kerdesem
Sziasztok!Egy kis segítséget szeretnék kérni.XL600 hoz keresek kipufogót,jó lenne a gyári is,vagy bármilyen más ami jó rá.Van valakinek eladó?vagy ötlet hogy hol tudnék venni hozzá?
nekem ilyen van ez villogtat mindent elméletileg a 24 voltot is bírja, bár sosem próbáltam
zsebtelep+izzót is villogtatja, de a motoron a ledes indexet is
beletettem egy gyufás skatulyába és teli nyomtam műgyantával így már vízálló is
szerintem olyan 1000ből megvan minden kacat
A baj az, a led 0,2W, azt ez nem működteti. De hamarosan leszarom az egészet, és veszek egy normál relét, azt mehet a 21w halogén izzó! Annak legalább van fénye is!
Ez a relé is ledes indexekhez van,csak 10w-100w-ig 2 Amperral,és meghajtja az izzót is.
Ezt én is örömmel hallom.
Próbáltam led-el elindítani az indexet. Sajna már 2 db relénél járok, de még nem villant 1- et sem.
(tudom hogy led relé kell hozzá, azzal próbáltam!)
Megoldottam a problémát,vettem egy universal relét és ez már dolgozik a 10 wattos égők alatt,potom 2500 ft-ért
igen...ezek a hibak lehetnek....viszont turbo meg a veztengelyek rendszeres olajcserenel meg joo olajnal nem nagyon romlik el....amugy ez 2003-as amibe mar kicsit kiforottab volt a motor
ezekbe tiptronik meg multitronik volt....te a multitronikra gondolsz szerintem...fokozatmentes automata
Én vasárnap megyek teszt körre szerintem! :) egy lánckereket kell csiváznom valahonnan hátra mert ez brutális! De szoptam ma mint a boci én is...elkurtam..nem kicsit...nagyon...valami kolompolt a blokkba plusz a power is inditásnál nyitott állapotban volt! aztán meg letteka hibák csak ehez ujra vizet le,olajat le deklit le...
én ma végre összeraktam a ténéré doboztartóját, már látom is hogy mit basztam el
na de legalább a következő jobb lesz
szombaton tesztvezetés teljes menetfelszereléssel
én ma csak a mechanikus powerrel kinlódtam! de sikerült mindent a helyére rakni és ij szimeringet rakni a vizpumpához!
A triptonic még hagyján,ami igazán szar az a multitronic váltó azzal mindenki kínlódik de azt inkább a benzinesekbe rakják.
de az uj fordokban van csak ez! Az audi a régi A6os szériában kezdte el rakni..hamar szétesik sajnos és cserébe jó drága a javitás illetve csere!
fordokban istenítik azt a triptökömmi váltót
állítólag tovább tart mint az autó
jobban jártál az autómatával mint a tiptroniccal az tuti! ezekbe az audikba még elég kiforratlan volt az a váltó tipus...igy hamar el is ment szarni
pont 2.5 V6 tdi-vel van nekem is rossz tapasztalatom
generátor,önindító,turbó, stb....
2.5 v6 tdi quattro automat.....en is ismerem oket...uj naftapumpa meg turbo van rajta....automatatol felek csak
Milyen motorral van szerelve?
Lesz vele még baj,nem bántás ként mondom de sajnos ismerem az audikat
De de
Ha allroad lenne akkor siman menne