Hát azzal tényleg nem lennék előrébb A javíttatását megtudnám oldani mert van olyan ismerősöm aki már javitott cdi-met egy 125-ös cagiván de ebbe inkább nem bonyolódnék bele de azért köszi.
Igen jó lenne egyet kipróbálni mert most azon vacilálok,hogy üzemanyag vagy elektronika miatt csinálja azt az alapjárati egyenetlenséget és hirtelen leállást ha esetleg tudnál ebbe segíteni,szerezni egyet próba erejéig kölcsönbe azt nagyon megköszönném Mert addig nem mélyülnék bele a karbi állítgatásába mert azt már szétszedtem és kitakarítottam.
Ha tényleg jól állítod úgy ahogy mondtam,mikor ki van kapcsolva az automata dekó,akkor én már csak arra tudok gondolni,hogy az automata dekód szarakodik és annak a hangját hallod de ez innen kizárásos alapon csak erős találgatás
Na felöntöttem a gépet szelep hézag laza 0.1-es kipunál de még mindig hallom a kattogást.. igaz már nem vészes de még is.. himbák tökéletesek vezérműtengely is.. új vezlánc szóval vagy balf@szul állítom be vagy nem tudom
Vegyetek olyan szelephézagmérőt amibe van 0.12-es lapka
nekem ilyen van
az olajszint meg olyan ,hogy az XR6-nak 2rotoros az olajszivatyúja:
-Az egyik rotorhoz jön az olaj a váz alján található csövön,és onnét megy az olajszűrőbe ,ill a főtengelybe és a kis fém csövön fel a hengerfejbe ,majd a hengerfejből lefolyik a vezláncnál vissza a blokkba,itt jvan szerepe a második rotornak a szívatyuban.
-A másik olajszívatyu rotor szívja fel az olajat a blokkból,egy durva belső szűrőn keresztül,és nyomja vissza felül a vázba,ill a váltó perselyeit is ez az ág keni!
A váz hűti az olajat(mivel a meleg olaj marad fent a váz felső részébe a pár fokkal hidegebb olaj pedig leszáll a váz aljába) és kezdődik minden előröl.
Ezért ha a motor szetenderen jár akkor a blokkban magasabb lesz az olajszint mert mivel ferdén áll a blokk több olaj marad lent,ezért lesz a vázban kevesebb!
Ha valami nem világos kérdezzetek bátran otthol vagyok az XR témában
Akkor a te leirásod szerint mindig marad a motorba 4 dl olaj?
Ezt nem hinném!
a mostani xr4 em 6éve van meg (előtte is volt egy fehér tankos),ha rendesen cserélsz olajat akkor ha feltöktöd 2,2 literrel akkor pont a nivó tetején lessz a szint!
igazándiból én sem értem ezt a hegymenetes témát, de végülis tökmindegy hogy maximumon vagy középen van, súlyban nem sokat számít
de sosem volt elég a 2 liter akárhogy néztem a szintet
nekem eszegeti, soft üzemmódban 1000km alatt(volt pár ilyen 3 napos túrám) leesik maxról kb középig. olyan 2-3 decit jelenthet
de ez gondolom a minimum minőségű olaj miatt is lehet mert kb 700km felé kezd a szint csökkenni
Vagy örökké rosszul mérted :) Ha leengeded, és szűrőcserével rátöltesz 1.8l-t, akkor annak 99% jónak kell lennie. Én meg sem mérem utána - mivel nem is eszi, egyébként sem nagyon...
A hegymenet miben változtatja az optimális olajszintet száraz karternál?
lehet hogy sok az a 2,2 de nekem 2 literrel örökké csak a nívó aljáig ért a szint
nekem lehet nagyobb a vázam
állítólag aki sokat mászkál a hegyekben annak meg ajánlatos a max-ig töltenie az olajat
Szia!
A gyári japán gépkönyv szerint ha minden olajat leengedtél akkor a feltöltési mennyiség xr4 :2.2liter(én mindig ennyivel töltöm fel,bevált).
Ini jól irta a kipuszelephézag :O.12max
Áttétel nálam 14/45 ezzel mindenhol fel lehet menni(én csak erdőben használom ,falatmászni stb,a hosszú földesutas egyeneseket nem komálom,egyenesbe bárki tudja húzni a gázt)
Gyári ktm órával mérve(,haver jött mellettem)120km/h nyélgázon!
Ez a tempó szerintem még bőven sok is erdőzni!
Jó motorozást!
a wr-t toltuk lemerült az akkuja......
na az volt az igazi csapatépítő dolog. kifáradtam úgy hogy néha elment a kép az lcd-n aztán csak a nagy sötétséget láttam
de nem porolt, szóval mindig van valami jó
Holnap megpróbálom hátha az kerepel mert mindig kipu oldalról jön a hang fülemet el is égettem ennyire hallgatóztam Szomszédba CBR-es havernak maradt 3 deci ugyan ilyen olaja asszem azt is kipótolom.. Ja és most MOL evo neo benga van a gépbe és nem füstöl feketét múltkori szarabb benyóval tiszta korom volt a kipu:O
szóval nem lennél előrébb vele
ha csak nem szétszedni és javítani
nekem ilyen van
az olajszint meg olyan ,hogy az XR6-nak 2rotoros az olajszivatyúja:
-Az egyik rotorhoz jön az olaj a váz alján található csövön,és onnét megy az olajszűrőbe ,ill a főtengelybe és a kis fém csövön fel a hengerfejbe ,majd a hengerfejből lefolyik a vezláncnál vissza a blokkba,itt jvan szerepe a második rotornak a szívatyuban.
-A másik olajszívatyu rotor szívja fel az olajat a blokkból,egy durva belső szűrőn keresztül,és nyomja vissza felül a vázba,ill a váltó perselyeit is ez az ág keni!
A váz hűti az olajat(mivel a meleg olaj marad fent a váz felső részébe a pár fokkal hidegebb olaj pedig leszáll a váz aljába) és kezdődik minden előröl.
Ezért ha a motor szetenderen jár akkor a blokkban magasabb lesz az olajszint mert mivel ferdén áll a blokk több olaj marad lent,ezért lesz a vázban kevesebb!
Ha valami nem világos kérdezzetek bátran otthol vagyok az XR témában
Ezt nem hinném!
a mostani xr4 em 6éve van meg (előtte is volt egy fehér tankos),ha rendesen cserélsz olajat akkor ha feltöktöd 2,2 literrel akkor pont a nivó tetején lessz a szint!
de sosem volt elég a 2 liter akárhogy néztem a szintet
nekem eszegeti, soft üzemmódban 1000km alatt(volt pár ilyen 3 napos túrám) leesik maxról kb középig. olyan 2-3 decit jelenthet
de ez gondolom a minimum minőségű olaj miatt is lehet mert kb 700km felé kezd a szint csökkenni
A hegymenet miben változtatja az optimális olajszintet száraz karternál?
Honda Xl600 Rm két hátsó oldal idomot, első fejidomot,hátsó lámpa burát keresek. Segítségeket előre is nagyon köszönöm! :)
nekem lehet nagyobb a vázam
állítólag aki sokat mászkál a hegyekben annak meg ajánlatos a max-ig töltenie az olajat
olajcsere szűrő nélkül: 1.7l
olajcsere szűrővel: 1.8l
motor felújítás után: 2.2l
Sima olajcserénél sok a 2.2l.
A gyári japán gépkönyv szerint ha minden olajat leengedtél akkor a feltöltési mennyiség xr4 :2.2liter(én mindig ennyivel töltöm fel,bevált).
Ini jól irta a kipuszelephézag :O.12max
Áttétel nálam 14/45 ezzel mindenhol fel lehet menni(én csak erdőben használom ,falatmászni stb,a hosszú földesutas egyeneseket nem komálom,egyenesbe bárki tudja húzni a gázt)
Gyári ktm órával mérve(,haver jött mellettem)120km/h nyélgázon!
Ez a tempó szerintem még bőven sok is erdőzni!
Jó motorozást!
na az volt az igazi csapatépítő dolog. kifáradtam úgy hogy néha elment a kép az lcd-n aztán csak a nagy sötétséget láttam
de nem porolt, szóval mindig van valami jó
mindenhová pont jó
ahová meg már nem lenne jó oda nem akarok menni
de azért az ilyen utat még simán bírja kuplungozás nélkül is:
szerencsére negyedgázon fel tud menni bárhová szóval nem nagyon tépkedem neki
olyan lötyögős 0,1 bőven elég de ne menjen alá a 15ös
ha jól emlékszem 0,12 az érték +-0,02