Nos hát ez lett! ma mentem vele durván 3 órát és igen igen megtetszett hogy bár bitang ahogy megy nagyon könnyen rángatható mindenfelé! nem okoz problémát semmilyen meredek emelkedő! alacsony tartományban is kellöképpen erős az én sulyomhoz hogy ki tudjon pörögni! hátránya az a baszott nagy hátsó lánckerék..
pluszba kaptam hozzá komplett jobbos balos blokk felet benne csapágyakkal fötengellyel plusz henger dugó hengerfej,gyujtás kompletten,váltó belső,léptető villa,fogaskerekek az összes csavar kuplung kosár+ lamellák ,kuplung rugók! 2 plusz hengerfej
amúgyis az xt pumpálható első lábait nagyon kár lecserélni
én beletettem 15w olajat, aszfaltos-soft terepen van benne 2 bar nagyon faszán kompenzálja a fáradt rugókat
kb 40 pénz lenne bele egy garnitúra mittudoménmilyen spéci rugó
Nem kell,hogy keresd a tipusát mert ez egy WP 40 es a Ktm-ekbe szokták rakni régen.Szerintem puha lesz ehhez a motorhoz mert ezeket a telókat ilyen 90 kg os crossokhoz gyártották és a régi 620 as lc4 esekhez ha ez egy lc4 esből való akkor szerencséd van.Nekem is ilyen van benn és én is puhának találom a domi súlyához,úgyhogy télen valamit variálnom is kell rajta.
nem az a baj
amelyiknek én kellenék az nekem nem kell (ilyen 35+éves nekem is van)
20 év körüli állomány meg nem olcsó
ez van
mondjuk azért meg nem vállalok másodállást hogy több legyen
Lehet de havernak a CR-hez adták pluszba,hogy ez volt benne előtte vagy ezt akarták bele nem tudom de nem rossz.
Valahogy nem tudom megnézni a típusát?Becsúszó 4cm körül van (nincs otthon tolómérő) külső 5-5,2cm.
Így képről milyen lett szerinted ?
Múltkor a Mecsekben álló motorral gurultam mindenhol lefele úgy hűtöttem a motort! ne járjon feleselgessen alapjáraton pl
Használni kell az jót tesz neki!
Ki is megyünk mászókázni Devilkével
ezeknek a motoroknak semmi sem tesz jót...
nekem is mindig mondogatják hogy nem tesz jót neki ha álló motorral sokat gurulok meg a lejtőn indítgatom be a motort
Ez a húzogatás nem tesz jót neki! Nagyobb kompresszió van még benne a vezérmű lánc meg lazább akkor ha átugrik tud szép dolgokat művelni!
A dekompresszor arra is jó hogy elzárod a csapot behúzod a kart és rúgsz párat a motorra! Így ha megszívta magát, eldőlsz ki tudod levegőztetni a felesleges benzint.......
Na végül arra jutottunk, hogy kocsival behúztuk, így beindult
Nagyon bevolt zabálva, szerintem a karbin valami szarul van belőve mert hidegen mindig lezabáltatom, melegen semmi gond nincs vele. Amit leírtál meg majd hidegen kipróbálom :)
Ha normális gyertya van benne akkor holdpontra fordítod a motort, lábad rajta tartod a berúgókaron, behúzod a dekompresszort ( ha kézi) érzed hogy elengedi a dekompresszor szelep a nyomást és a berúgókar meg mozdul lefele. kart elengeded, berúgókart felengeded és már lehet is rárúgni! Ha erőteljesen sikerül és motor is jól van beállítva akkor indulnia kell! Az én 500asommal úgy szórakoztam hogy kézzel indítottam be!
A tekercsnek jeladónak semmi problémája nem lehet mert minden fix és az olaj hűti! Akkor lehet gáz ha a lakk réteg lepattog a tekercselők és megég a tekercs!
Vegyél egy gyertyát nem nagy pénz és jelezz mire jutottál!
Remélem tudtam segíteni!
100méter és már 23.-ban vagy